او به معنای به ترتیب 10 موز در مواد غذایی تحویل. سپس 10 خوشه وارد و در او درب

یک مشکل عجیب و غریب برای ما سن: سفارش یک موز برای تحویل مواد غذایی, آیا می توانید یک موز و یا یک دسته? و چه چ

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

یک مشکل عجیب و غریب برای ما سن: سفارش یک موز برای تحویل مواد غذایی, آیا می توانید یک موز و یا یک دسته? و چه چیزی شما را بکنید هنگامی که شما سفارش 10 موز و دریافت 10 خوشه از آنها ؟ NPR بررسی.

اسکات سایمون میزبان:

گرفتن مواد غذایی تبدیل شده از روی حیله و تزویر این روز است. در برخی از مکان تحویل را از طریق برنامه های مانند Instacart به طور کامل رزرو هفته در پیش است. رایان چیپندیل (ph) از بوستون snagged باز اسلات در آمازون تازه در اوایل این هفته و قرار دادن 10 موز در سفارش. او به خانه پس از تحویل و دیدم شوهرش خوردن یک موز.

رایان چیپندیل: و من خیلی هیجان زده برای دیدن یک قطعه از تولید است. و من گفتم: خدای من, خدای من, من موز می آیند ؟ و او گفت: اوه رایان آنها تا به حال.

سیمون: ده موز ؟ ده خوشه. چهار کامل, کیسه, 50 موز رسیده است. رایان چیپندیل می گوید که خود او خطای کاربر وجود دارد اما مشتریان دیگر در همین موز قایق.

(SOUNDBITE از آهنگ "BANANA BOAT SONG (روز-O)")

HARRY BELAFONTE: (آواز) آمده آقای شمارش مرد چوب خط حساب کردن من موز.

سیمون: آماندا در اینجا Vaughn (ph) خارج St. Louis.

آماندا VAUGHN: من به معنای سفارش دو موز, و من در واقع دستور داد دو سه پوند بسته های موز. بنابراین من به پایان رسید تا با حدود 14 موز.

سیمون: و باری Dzomba (ph) در فیلادلفیا.

باری DZOMBA: من فکر کردم من سفارش .43 کیلو موز که احتمالا می شده اند مانند سه یا چهار موز. و من به پایان رسید تا گرفتن 10 خوشه. اما من هم فقط به اتهام 28 سنت.

سیمون: و پس از آن مردم وجود دارد مانند مریم اگرز (ph) در خارج از روچستر که فکر می کردم او سفارش یک پوند از موز است. او یک موز.

مریم اگرز: این فقط جالب ترین چیز (خنده). من می خواهم آن را مخفی می کردند از خانواده من (خنده). و من فکر می کنم در نیمه تقسیم شده و مطمئن ساخته شده است که من نوعی جیره بندی آن است.

سیمون: چه مدت آن را به او را به پایان برساند که تنها موز ؟

اگرز: من فکر می کنم چهار روز (خنده).

سیمون: چهار روز. مزه هر ناف نیش می زنند. در حال حاضر به طور عادلانه مردم شده اند, ارسال عکس در توییتر خود bungled موز سفارشات برای سال. ما صحبت کرد Instacart خریداران Alycia زندگی می کند که در نزدیکی آن آربور میشیگان. و او توضیح می دهد که او خواسته های کار بر روی نقطه ای در حل مشکل مثل این هفته است. او می گوید: او را در بازار و سفارش مشتری می گوید: گوجه فرنگی در تاک مقدار چهار. در بخش تولید او می بیند گوجه فرنگی در تاک به فروش می رسد توسط کیسه.

ALYCIA: و من تا به حال به پیام خود را و می گویند آیا شما می خواهید چهار گوجه فرنگی در تاک و یا آیا شما می خواهید چهار کیسه از این ارگانیک گوجه فرنگی در تاک? دلیل آن روشن نیست. و من احساس می کنم مانند بسیاری از مردم متوقف نمی بپرسید چون آنها فکر می کنم آن را بسیار روشن است.

سیمون: چه کار می کنید اگر شما در حال انجام یک سفارش است که می گوید...

ALYCIA: سی و موز. چه چیزی شما نیاز به 30 موز ؟ بنابراین من را تشکیل می دهند, شما می دانید, همه چیز در سر من که من خرید بروید. گفتم: شاید آنها در حال ساخت تعداد زیادی از نان موز برای همسایگان خود است. شاید آنها رونق این هفته است.

سیمون: برای Green Bay Packers - و یا می توان آن را یک لغزش ساده از یک ضربه زدن به کلید است که منجر به باز شدن کیسه های مواد غذایی خود را برای پیدا کردن, ما, موز, بسیاری از موز امروز.

(SOUNDBITE از آهنگ "موز آهنگ (روز-O)")

BELAFONTE: (آواز) یک دسته زیبا o' موز رسیده.

ناشناس خوانندگان: (آواز) نور روز می آیند و من wan' رفتن به خانه...

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب