صربستان تظاهرات کشیش' بازداشت در مونته نگرو

پودگوریتسا مونته نگرو - صربستان روز چهارشنبه به شدت اعتراض به بازداشت هشت صربی کشیش کلیسای ارتدوکس در مونته نگ

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399

پودگوریتسا مونته نگرو - صربستان روز چهارشنبه به شدت اعتراض به بازداشت هشت صربی کشیش کلیسای ارتدوکس در مونته نگرو پس از هزاران نفر از مردم با حضور در صفوف مذهبی با وجود ممنوعیت تجمعات به دلیل coronavirus.

Montenegrin دادستان گفت که کشیش رو به اتهام نقض مقررات بهداشت طی شیوع ویروس با سازماندهی صفوف روز سه شنبه در غرب شهر نیکشیچ.

اکثر افراد شرکت کننده در صفوف نمی پوشیدن ماسک های صورت و یا نگه داشتن یک فاصله امن از هر یک از دیگر.

عصبانی بیش از, دستگیری حامیان صربی کلیسای ارتدوکس مسدود شده در منطقه جاده در شمال مونته نگرو در روز چهارشنبه با توجه به وضعیت Montenegrin RTCG تلویزیون. در این گزارش گفت که یک خط طولانی از مسدود اتومبیل های تشکیل شده در پایین جاده.

دستگیری ها افزایش تنش ها میان دریای آدریاتیک و دولت صربستان و آن کلیسا که در اوایل سال جاری منجر هفته از اعتراض به یک قانون مذهبی است که در آن می گوید می کلیسا از اموال خود را. Montenegrin مقامات بارها و بارها با رد اتهامات.

صربستان رئیس جمهور Aleksandar Vucic و صربی کلیسای ارتدوکس ایلخانی Irinej گفت: در بیانیه مشترک روز چهارشنبه که آنها امید دستگیری نمی جرقه هر "ناخواسته ناآرامی و یا درگیری."

ایلخانی گفت: دستگیری "تنها اثبات این که Montenegrin دولت در حال انجام یک پاکسازی از صربی کلیسای ارتدوکس."

Vucic خواستار حل مسالمت آمیز بحران و انتشار سریع کشیش.

مونته نگرو یک کشور از 620,000 مردم تقسیم بسیار بزرگتر از صربستان در یک همه پرسی در سال 2006. صربی گرایان هر دو در صربستان و مونته نگرو هرگز به طور کامل به رسمیت شناخته شده جدایی از آنچه آنها ادعا تاریخی صربی خاک.

مونته نگرو گزارش کرده است نه مرگ و میر ناشی از کروناویروس جدید و بیش از 300 عفونت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن