3 مرد تحت تعقیب در مرگ Ahmaud Arbery شات در حالی که او سرش می دویم. در گرجستان

بزرگنمایی این تصویر گرگوری McMichael و پسرش, تراویس McMichael شده اند به اتهام قتل در ماه فوریه در ا

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

گرگوری McMichael و پسرش, تراویس McMichael شده اند به اتهام قتل در ماه فوریه در اثر تیراندازی Ahmaud Arbery. یک ویدئو ظاهرا نشان می دهد آنها به دنبال او را در یک کامیون که او سرش می دویم. در محله خود را. Glynn شهرستان بازداشتگاه از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Glynn شهرستان بازداشتگاه از طریق AP

سه مرد متهم در مرگ Ahmaud Arbery یک مرد سیاه و سفید که به ضرب گلوله کشته شد در حالی که او در دویدن از طریق یک Glynn County, Ga., محله در این سال بودند تحت تعقیب توسط یک هیئت منصفه چهارشنبه.

گرگوری و تراویس McMichael یک پدر و پسر و همچنین ویلیام "Roddie" بریان شد از شارژ در ماه مه در فوریه. 23 کشته شدن Arbery.

Cobb County District Attorney Joyette هولمز اعلام کرد کیفرخواست نه شمارش از جمله کینه توزی, قتل, جنایت, قتل و جنایی تلاش برای مرتکب حبس نادرست.

"این یک گام به جلو در جستجوی عدالت برای Ahmaud. تیم ما از کاب قضایی مدار متعهد شده است به طور موثر آوردن رو به جلو شواهد در این مورد بود و امروز از این قاعده مستثنی" هولمز در بیانیه ای گفت.

"ما همچنان به طور عمدی در پیگیری عدالت برای این خانواده و جامعه به عنوان دادستان در این مورد همچنان ادامه دارد."

Coronavirus همه گیر کاهش پیدا کرده است و برخی از اقدامات قانونی مثل این اما هیئت منصفه قادر به ملاقات روز شنبه در فرد است. این سه نفر همچنان در زندان بدون پیوند.

این تحقیقات به مرگ 25 ساله Arbery متوقف شد برای چندین هفته پس از کشتار.

اما بازداشت شد و دو روز پس از گرجستان دفتر تحقیقات بیش از زمان مورد از مقامات محلی.

این McMichaels شد به اتهام قتل و تشدید assault on May 7. برایان دستگیر شد دو هفته بعد به اتهام قتل جنایت و جنایتکار تلاش برای مرتکب حبس نادرست در مارس 21.

آخرین مطالب