خواکین کاسترو خواستار خشونت پلیس عمده اگر Underreported مشکل برای Latinos

بزرگنمایی این تصویر تشکر. Joaquin کاسترو (D-تگزاس) گوش در طول یک خانه کمیته اطلاعات شنوایی در سپتامب

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

تشکر. Joaquin کاسترو (D-تگزاس) گوش در طول یک خانه کمیته اطلاعات شنوایی در سپتامبر. 26, 2019. اندرو Harrer/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Harrer/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

مرگ 27-کارلوس Ingram-لوپز در توسان و 18 سال, Andres Guardado در لس آنجلس باید پرسیده تماس نه تنها پایان در خصوص خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید, اما همچنین کسانی که در برابر Latinx مردم است.

Ingram-لوپز درگذشت در مارس فراخوانی برای مادر بزرگ خود را در حالی که او دست به دستبند نگه داشته و رو به پایین توسط افسران برای برخی از 12 دقیقه است. Guardado زد از دو افسر پلیس که او شش بار در نزدیکی تعمیرگاه خودرو که در آن او کار می کرد در اوایل این ماه.

"این مسئله ای است که مرتبط با Latinos در راه همان است که آن را در ارتباط با مردان آمریکایی به طور خاص اما از آن شده است یک مشکل واقعی برای جامعه لاتین در سراسر کشور به ویژه در داخل شهر محلات از مردمی بودن برفلد, مردمی بودن کشته در طول سال گفت: Rep. Joaquin کاسترو (D-تگزاس) در مصاحبه روز یکشنبه با NPR آخر هفته نسخه.

با توجه به تحقیقات انجام شده توسط واشنگتن پست, پس از 2015 Latinx مردم شده اند و دوم بالاترین جمعیتی کشته شده توسط پلیس پس از آمریکایی های سیاه و سفید. اما داستان های خود را دریافت نکرده اند به همان اندازه توجه ملی.

کاسترو گفت که او امیدوار است که جورج فلوید عدالت در پلیس قانون لایحه مجلس نمایندگان در هفته گذشته می تواند کمک به نگه داشتن نه تنها سیاه و Latinx افراد, امن, اما "همه آمریکایی ها از اینکه مورد آزار قرار گرفته توسط پلیس." قانون ممنوعیت استفاده از chokeholds و بدون دست کشیدن حکم مربوط به مواد مخدر موارد و کاهش استانداردهای قانونی به دنبال مجازات های کیفری و مدنی در برابر افسران پلیس. آن را در حال حاضر به سنا که در آن انتظار می رود به صورت پوش بک از جمهوری خواهان.

"این رفتن به یک مقدار زیادی از شجاعت برای همه چیز را تغییر دهید" کاسترو گفت. "و آن را به شجاعت از سیاستمداران در هر سطح از دولت برای انجام آن است."

اقدام جمعی خواهد بود لازم به او گفت: از آنجا که پلیس اصلاحات نیست "فقط یک فدرال مشکل است."

"محلی وجود دارد قراردادهای معامله ای است که نیاز به فکر می کنم بازنویسی شده به طوری که پلیس دیگر نمی تواند در مجموع مقرون به صرفه در مسائل مربوط به مسئولیت پذیری و نظم و انضباط و رفتار" کاسترو گفت. "از آنجا که این چیزی است که اجازه داده است بسیاری از افسران که preying در عمومی به ماندن در نیروی پلیس است."

در پی قتل جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس پلیس اتحادیه های کارگری تحت رشد نقد برای نقش خود را در محافظت از افسران از مجازات برای حوادث خشونت. داده ها نشان می دهد که ارتباط بین پلیس با استفاده از زور و این واقعیت است که اتحادیه های کارگری می توانید آن را دشوار است به افسران برای قتل غیر عمدی. یک بررسی در مجله عمل پلیس و تحقیقات می گوید تاثیر پلیس اتحادیه های کارگری "یک اثر منفی به ویژه در نوآوری و پاسخگویی و پلیس — روابط اجتماعی."

"شما متوجه پلیس اتحادیه های کارگری که حفاظت از آنها هرگز اعتراف هنگامی که یک افسر اشتباه است و این یک مشکل اساسی در این کشور" با توجه به کاسترو.

در همان زمان کاسترو گفت که او فکر نمی کند که انتخاب "بین مردم و اجرای قانون است. من فکر می کنم که اجرای قانون برای مردم و به همین دلیل ما باید به حق آن را دریافت."

"افسران هستند و در هر دو بار صرفه جویی در زندگی و همچنین تهدید کننده زندگی برای مردمی" کاسترو گفت. "پلیس است نه بازار. شما نمی توانید یکی را انتخاب کنید نیروی پلیس به مراقبت از شما و یا به تماشای بیش از خود محله و پس از آن غیر قابل اجتناب برای مردمی است. و بیش از حد اغلب, شده است وجود دارد سیستمیک نژادپرستی و خشونت که هر دو آفریقایی و آمریکایی لاتین جوامع مجبور به مقابله با است."

Hiba احمد و مارتا ان زمینی تولید و ویرایش صدا نسخه ای از این داستان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب