ده ها مجروح در آتش داخل کشتی جنگی نیروی دریایی لنگر انداخت در سن دیگو

بزرگنمایی این تصویر پلیس قایق مبارزه با آتش سوزی در کشتی amphibious assault ship USS Bonhomme ریچارد

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

پلیس قایق مبارزه با آتش سوزی در کشتی amphibious assault ship USS Bonhomme ریچارد در پایگاه نیروی دریایی سن دیگو در روز یکشنبه. نیروی دریایی ایالات متحده/نیروی دریایی ایالات متحده از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیروی دریایی ایالات متحده/نیروی دریایی ایالات متحده از طریق گتی ایماژ

آتش همچنان به رایت بر روی یک کشتی جنگی نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در سان Diego یک روز پس از آن آغاز شد مجروح شدن حداقل 57 نفر و ارسال لوله plumes از دود به آسمان.

یک انفجار لرزاند USS Bonhomme ریچارد در صبح روز یکشنبه در حالی که در بندر سان دیگو پایگاه نیروی دریایی. حدود 160 نفر در هیئت مدیره در آن زمان 34 ملوانان و 23 غیرنظامی با توجه به سطح نیروی دریایی نیروهای.

پنج نفر هنوز در بیمارستان بستری و در شرایط با ثبات که از صبح روز دوشنبه. صدمات جزئی بودند نیروی دریایی گفت و شامل خستگی گرما و دود استنشاق.

آتش نشانان مشغول به کار در هیئت مدیره کشتی شبانه و همچنین با استفاده از هلیکوپتر به تلاش برای خاموش کردن شعله های آتش نیروی دریایی گفت.

علت انفجار و آتش ماند و تحت بررسی است. عقب Adm. فیلیپ Sobeck گفت: San Diego Union-Tribune که نیروی دریایی معتقد است که آتش آغاز شده و در پایین نگه باری استفاده می شود برای ذخیره دریایی تجهیزات و وسایل نقلیه.

USS Bonhomme ریچارد می سوزاند برای روز "به آب خط" سان دیگو رئیس آتش نشانی کالین Stowell سی ان ان گفت.

فدرال آتش سن دیگو است که رهبری تلاش با خدمه چرخش در هیئت مدیره کشتی. این کار با سان دیگو آتش نجات.

نیروی دریایی tugboats شد به طور مداوم به مبارزه با آتش از خلیج همانطور که از بعد از ظهر یکشنبه فدرال آتش سن دیگو رئیس بخش راب Bondurant.

رئیس عملیات نیروی دریایی Adm. مایکل Gilday به نام آتش یک "تراژدی وحشتناک."

"افکار و دعاهای ما با ما BHR ملوانان خانواده های آنها و ما پاسخ گوی اضطراری که در ادامه به مبارزه با آتش" او در بیانیه ای گفت. "موفق باشید."

سن دیگو از خدمات ملی آب و هوا گزارش "بسیار قوی بوی دود" در دفتر خود در رانچو برناردو. "بادها از جنوب ساحلی ادی به احتمال زیاد كردن دود از USS Bonhomme ریچارد شمالی همراه من-16 راهرو" NWS گفت در توییتر. آن گفت: دود احتمال آسانسور به عنوان درجه حرارت گرم می شود تا از طریق روز.

23-در سال USS Bonhomme ریچارد طراحی شده است برای استقرار تفنگداران دریایی دوزیست در ضرب و جرح.

کل هزینه از کشتی است که تخمین زده می شود $761 میلیون, با توجه به فدراسیون دانشمندان آمریکایی. از آن شده است از منوی view در سن دیگو تحت نزدیک به 250 میلیون دلار ارزش تعمیر و نگهداری و نوسازی و تعمیرات.

به دلیل از کار نوسازی تنها کسری از خدمه کشتی از حدود 1000 شد در هیئت مدیره هنگامی که آتش آغاز شد.

روشن نیست چقدر خسارت کشتی پایدار است هر چند Sobeck گفت: Union-Tribune که نیروی دریایی بود "کاملا رفتن به مطمئن شوید که آن را بادبان دوباره."

وی افزود: "در حال حاضر ما در حال رفتن به مبارزه با آتش و سپس ما را در درک دقیقا همان چیزی اتفاق افتاده است به مطمئن شوید که او بادبان به بهترین شکل ممکن در یک بازی بسیار نزدیک زمان."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب