Facebook لغو حوادث بزرگ از طریق ژوئن 2021

بزرگنمایی این تصویر Facebook می گوید آن را یک رویکرد آهسته به کارکنان اجازه بازگشت به دفاتر خود در ا

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

Facebook می گوید آن را یک رویکرد آهسته به کارکنان اجازه بازگشت به دفاتر خود در این سال است. جاش peter bradley/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاش peter bradley/خبرگزاری گتی ایماژ

Facebook است, لغو تجمع بیش از 50 نفر از طریق ژوئن 2021 و در نظر گرفتن یک رویکرد آهسته به کارکنان اجازه بازگشت به دفتر, به عنوان شبکه اجتماعی به نظر می رسد به سمت مرحله بعدی از coronavirus بیماری همه گیر.

"راهنمایی از کارشناسان بهداشت و درمان است که نمی توان آن را توصیه به گروه های زیادی از مردم با هم در حالی که" مارک زوکربرگ مدیر عامل نوشت: در Facebook پست در روز پنج شنبه. او گفت: برخی از حوادث که Facebook برنامه ریزی شده بود منتقل خواهد شد آنلاین.

شبکه اجتماعی است که نیاز اکثر کارکنان به محل کار از خانه از طریق ممکن است با گزینه ای را برای ادامه انجام این کار از طریق تابستان است.

"ما در حال کاهش برنامه های ما برای بازگشت به کار به منظور اولویت بندی کمک به بقیه از ما, جامعه و اقتصاد محلی به بازگشت به بالا و در حال اجرا برای اولین بار" زوکربرگ نوشت. "اکثر Facebook کارکنان خوش شانس می شود قادر به کار مولد از خانه, بنابراین ما احساس مسئولیت به مردم اجازه می دهد که اصلا این انعطاف پذیری برای دسترسی به اشتراک گذاشته شده منابع عمومی برای اولین بار."

برخی از کارکنان است که نمی تواند از راه دور کار را به بازگشت هر چه زودتر او گفت:. که شامل محتوای مدیران که کار بر روی موضوعات حساس مانند تروریسم و خودکشی و مهندسان مشغول به کار در مجتمع های سخت افزاری.

زوکربرگ گفت: زمانی که گروه های بزرگتر از کارمندان را بازگشت به Facebook دفاتر آنها این کار را مبهوت امواج به هر کس نگه داشتن امن و کاهش احتمال شیوع بیشتر.

این شرکت همچنین تمدید ممنوعیت آن در سفر کسب و کار از طریق ژوئن.

شرکت های فن آوری در میان بزرگ کارفرمایان به انصراف از حوادث و حرکت به کار از راه دور در اوایل ماه مارس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب