راز بشقاب پرنده ها فایل ؟ در کانادا حقیقت این است که در خارج وجود دارد — آنلاین و جستجو

این مسائل از بشقاب پرنده ها علاقه مندان dreams — یا نظریه پردازان توطئه' کابوس. منتشر نشده, نظامی ایالات متحده

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399

این مسائل از بشقاب پرنده ها علاقه مندان dreams — یا نظریه پردازان توطئه' کابوس.

منتشر نشده, نظامی ایالات متحده یافته ها در مورد "ناشناس هوایی پدیده" به زودی می تواند ساخته شده است.

اما امریکا می تواند در یادگیری یک یا دو چیز از کانادا وقتی که می آید به شفافیت در مورد بشقاب پرنده ها و مانند آن.

هفته گذشته نیویورک تایمز گزارش داد که پنتاگون به طور فعال بررسی گزارش بشقاب پرنده ها با استناد به یک کمیته مجلس سنا گزارش که به نام برنامه "ناشناس هوایی پدیده نیروی کار است."

پنتاگون می تواند دستور داده شود به طور خلاصه و انتشار این برنامه را یافته اگر کنگره می گذرد هوش مجوز عمل با توجه به گزارش.

آن را می سازد برای یک زمان هیجان انگیز برای "سرسخت" طرفداران کامپیوتر اذعان کریس Rutkowski یک علاقه مندان و نویسنده 10 کتاب در مورد چگونه پدیده ای است و بازی کردن در کانادا در طول سال.

"کانادا است که در واقع جلوتر از منحنی" گفت: Rutkowski زندگی می کند که در وینیپگ.

سال گذشته او اهدا مجموعه شخصی خود را از بشقاب پرنده ها, گزارش از جمله 10,000 دولت کانادا اسناد و 20000 بیشتر از سازمان های مختلف به دانشگاه مانیتوبا. او گفت که او به دست آمده برخی از اسناد و مدارک از طریق دسترسی به اطلاعات درخواست اما دیگران او را به سادگی جمع آوری شده از حمل و نقل کانادا, گزارش آنلاین در دسترس است.

دولت کانادا میزبان عموم جستجو بایگانی پرونده های دولت در مورد کامپیوتر و قدمت آن به 1950s.

حدود 9000 دولت اسناد — اعم از وزارت دفاع یادداشت در مورد "بشقاب پرنده" به RCMP گزارش توسط افسران که بررسی UFO sightings در سراسر کشور — موجود در کتابخانه و مجموعه وب سایت کانادا.

اسناد و مدارک "نمایش نسبتا سازگار پیشینه از کانادا رسمی دخالت و علاقه به موضوع تقریبا به زمان حال" Rutkowski گفت. "مردم در کانادا شده اند راه جلوتر از ایالات متحده به این معنا که ما تا به حال یک بدن از شواهد و بدن از مستندات نشان رسمی بهره در کامپیوتر است."

Rutkowski می گوید مقامات کانادا در طول تاریخ شده است شفاف تر از آمریکا و همتایان و کانادایی دیدم کامپیوتر بیشتر به عنوان یک کنجکاوی علمی به جای تهدید نظامی.

در حالی که دولت کانادا احتمالا نشده منتشر شد همه چیز را می داند در مورد کامپیوتر و, گفت, وجود دارد, گاهی اوقات دلایل خوبی برای طبقه بندی اطلاعات نظامی از دلایل به فرد نگرانی های حریم خصوصی. این لزوما نشانه ای از یک "موذی" coverup در نظر او.

"آنها در حال پنهان کردن اطلاعات در مورد" سبز کوچک مرد,', " او گفت: از دولت کانادا.

از 1950s به سال 1995 شورای ملی تحقیقات مورد مطالعه شهاب سنگ ها و اغلب با تکیه بر گزارش های کامپیوتر برای پیدا کردن نمونه ای از سقوط شهاب سنگ ها گفت: Rutkowski. پیگیری گزارش ها از تیراندازی چراغ در آسمان گاهی به معنای تحقیق در مورد کامپیوتر, او توضیح داد. RCMP کمک شورای پژوهش با بررسی بشقاب پرنده ها, گزارش و ارسال آنها را به دانشمندان گفت: Rutkowski.

وزارت دفاع ملی گفت: رؤیت ناشناس هوابرد اشیاء به گزارش NAV کانادا کشور مدنی ناوبری هوایی خدمات.

"تا آنجا که به ما مربوط می شود تمرکز ما تنها بر معتبر تهدید است و این آبشار در خارج از حوزه عملیات" DND گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

حمل و نقل کانادا جمع آوری حمل و نقل هوایی گزارش از NAV کانادا و همچنین منابع دیگر و آنها را وارد به یک علنا پایگاه داده قابل جستجو با نام هواپیمایی وقوع روزانه سیستم گزارش دهی.

هر چند مترادف با بیگانگان تشکر در بخشی به هالیوود اصطلاح بشقاب پرنده ها می توانند با مراجعه به بسیاری از چیزها اشاره کرد سخنگوی حمل و نقل کانادا — از جمله "رؤیت از وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپادها یا هواپیماهای بدون سرنشین), بالن, شهاب سنگ, پدیده های آب و هوایی و پرندگان" و اضافه کرد که اصطلاح بشقاب پرنده ها "نباید تفسیر به معنی چیزی است که از منشاء فرا زمینی."

جستجو برای "پرواز شی ناشناس" در کانادا حمل و نقل داخلی حمل و نقل هوایی وقوع روزانه سیستم گزارش عملکرد نتایج 14 ها.

یک ورودی برای توصیف یک شی پرنده "اندازه و شکل یک توپ راگبی" نزدیک به شاهزاده روپرت, B. C., و دیگری به نقل از یک نقره بالون مانند شی با "مکانیکی شیار" و "چهار چراغ های چشمک زن در زیر" در نزدیکی اتاوا. در برخی موارد آمریکای شمالی فرماندهی دفاع هوافضای (استقرار) مطلع شد.

Rutkowsky جمع آوری گزارش از کامپیوتر از سراسر کانادا و تولید سالانه خلاصه ای از یافته های خود را. در 2019, 849, بشقاب پرنده گزارش واصل شد پس از یک الگوی کاهش در تعداد بشقاب پرنده گزارش در دهه گذشته است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در ایالات متحده این مطالعه از کامپیوتر اغلب طول می کشد در بیشتر نظامی تن گفت: Rutkowski.

"در طول جنگ سرد وجود دارد یک نگرانی است که چه شد که توسط مردم دیده شد یک حمله توسط جت" Rutkowski گفت. بسیاری از کسانی که فایل های نظامی بودند, طبقه بندی, افزایش دادن مداوم به تئوری های توطئه در مورد دولت coverup از بشقاب پرنده ها-مربوط به یافته ها و بیشتر.

اخیر داستان های جدید در مورد آمریکا گزارش کمیته و امکان انتشار قبلا اطلاعات طبقه بندی شده در مورد پرواز اشیاء ناشناس به ارمغان آورده است بحث در مورد بشقاب پرنده دوباره به جریان اصلی Rutkowski گفت.

اکثر ستاره شناسان در نظر گرفتن تحولات اخیر در ایالات متحده با یک دانه نمک گفت: مایکل رید که می آموزد نجوم در دانشگاه تورنتو است.

او گفت: "تجربه به گزارش بشقاب پرنده ها "تقریبا همیشه یکی از دو چیز است یا یک سیاره و یا آن را یک ماهواره."

در واقع اخترشناسان در U T به طور کلی صرف کمتر از یک درصد از وقت خود را بررسی کامپیوتر رید گفت. اما دانشگاه می کند گاهی اوقات دریافت گزارش از کامپیوتر آنها نمی تواند توضیح دهد.

"یک بار در در حالی که ما تماس بگیرید و ما بگو آره, ما نمی دانیم که آنچه در آن است. یا توضیحات خود را به اندازه کافی برای ما به شکل و یا شاید شما را دیدم چیزی است که ما نمی توانیم درک کنیم.'"

این نوع عدم قطعیت است جدید برای ستاره شناسان. در واقع برخورد با ناشناخته یک بخش مرکزی از کار خود رید گفت.

"وجود دارد واقعا چیزهایی وجود دارد که ما نمی دانیم که آنها چه هستند. اگر شما یک ستاره شناس که خود را کسب و کار است. که ما نظم و انضباط: تلاش برای کشف کردن آنچه در جریان است در جهان هستی است."

و آن را "بسیار ممکن است" که حیات هوشمند وجود دارد در خارج از زمین.

"وجود دارد میلیاردها و میلیاردها زمین-مانند گیاهان وجود دارد. به نظر می رسد بسیار امکان پذیر است که می تواند وجود حیات هوشمند در خارج وجود دارد," او گفت:. "اما آن را واقعا متفاوت سوال — آیا این زندگی بازدید زمین؟"

رید گفت: کانادا بیشتر رویکرد علمی به پدیده UFO.

در واقع دانشمندان در سراسر جهان عمل بررسی تلسکوپ که به طور مداوم گرفتن عکس از آسمان و قادر به تشخیص یک ورودی دنباله دار یک سیارک یا یک انفجار ستاره در کهکشان دیگری است.

"این مرزهای اعتقادی که (این تلسکوپ) هرگز در هر نقطه در حالی که ارتش آمریکا می کند. ما در حال حاضر تمرین مطالعه ناشناخته در یک راه علمی است."

Wanyee Li


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب