RCMP پس از بررسی 'N. S. نیاز میلز' اسپری رنگ در Mi'kmaq نشانه

AMHERST, N. S.—پلیس درخواست برای کمک به آنها به عنوان بررسی defacing از یک Nova Scotia بزرگراه نشانه استقبال م

توسط MINERALNEWS در 15 بهمن 1398

AMHERST, N. S.—پلیس درخواست برای کمک به آنها به عنوان بررسی defacing از یک Nova Scotia بزرگراه نشانه استقبال مردم به سرزمین Mi'kmaq.

کلمات "N. S. نیاز میلز" شد اسپری رنگ در نشانه ای واقع در Trans-Canada بزرگراه در نزدیکی Amherst, N. S.

نوا اسکوشیا RCMP سخنگوی سرجوخه اد گالو) جنیفر کلارک می گوید: پلیس اطلاع داده شد از نقاشی های دیواری از طریق رسانه های اجتماعی در صبح روز دوشنبه.

کلارک می گوید: پلیس نمی دانم زمانی که خرابکاری رخ داده است و نشانه است و پس از آن تمیز شده است تا با استانی حمل و نقل گروه.

این حادثه باعث یک واکنش از نخست وزیر استفان مک نیل است که این استان را به وزیر بومی در امور.

در یک ایمیل فرستاده بیانیه McNeil می گوید آن است که "فراتر از ناامید کننده" برای دیدن چنین "به وضوح غیر قابل قبول رفتار."

"این به هیچ وجه نشان دهنده Nova Scotia ارزش و یا تا چه حد ما به عنوان یک استان در استقبال از تنوع فرهنگی" مک نیل گفت.

نشانه ویژگی های هنری ارائه Mi'kmaq سالمند با اسلحه خود را کشیده و زیر تصویر نوشته شده: "زمین از Mi'kmaq: مردم از سپیده دم است."

McNeil همچنین اظهار داشت: در نقاشی های دیواری که با اشاره به تصمیم خود در ماه دسامبر به اجرا درآوردن قانون استانی که خواهان بسته شدن شمال خمیر آسیاب پساب مرکز درمان در Jan. 31.

این تصمیم منجر به پس از آن خاموش کردن و آسیاب در نزدیکی Pictou, N. S. منجر به بیش از 300 شغل در شمال پالپ. اپوزیسیون مترقی محافظه کاران گفته اند که این بسته می تواند به عنوان بسیاری از 11,000 خانواده از کارگران در استان جنگلداری میباشد.

"Boat Harbour نیاز به تمیز کردن و ما متعهد به حصول اطمینان که اتفاق می افتد" مک نیل گفت. "در همان زمان جنگلداری صنعت بخش مهمی از اقتصاد روستایی ما و ما با بخش حرکت رو به جلو است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن