دادگاه عالی تصمیم افکن ایران تقسیم حقوق بشر در

واشنگتن - دموکرات آب گرفتگی توییتر و ایمیل نخوانده این هفته با ستایش برای حوزه های تصمیم دیوان عالی کشور محافظ

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399

واشنگتن - دموکرات آب گرفتگی توییتر و ایمیل نخوانده این هفته با ستایش برای حوزه های تصمیم دیوان عالی کشور محافظ, گی, همجنسگرا مردم از کار تبعیض است. جمهوری خواهان — بسیار است.

دادگاه 6-3 حاکم آمد فقط دو روز پس از یک رویداد است که بازی کردن در جهت مخالف است. دانشجوی سال اول اوباما در کنگره دنور Riggleman که می خواهم officiated در ازدواج خود را از دست داد حزب نامزدی در یک محافظه کار ویرجینیا منطقه.

دو تحولات تأکید انتخابات سال چالش مواجه GOP: چگونه به آشتی گسترده ملی برای حمایت از همجنسگرایان حمایت حتی در میان بسیاری از جمهوری خواهان با حرارت مخالفت برخی از جان سخت محافظه کار رای دهندگان.

در روز انتخابات این سوال را می توان به راحتی تحت الشعاع قرار رو به زوال اقتصاد coronavirus همه گیر تعامل بین نژاد و خشونت پلیس تاکتیک و تهمت خود را. هنوز رویدادهای این هفته نقطه به یک فرهنگ-جنگ تفرقه در ایران است که دموکرات ها خوشحال هستند به بهره برداری حتی در حالی که جمهوریخواهان در تلاش برای جلوگیری از وزش حومه رای دهندگان از ترک آنها را.

"این چیزی است که حومه رای دهندگان حمایت" گفت: عربستان ناظر انتخابات گلن Bolger. "و این است که یک گروه که خواهان داشتن چالش با."

نظرسنجی نشان می دهد ایران با معضل.

در ماه دسامبر بررسی توسط آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهش 62 درصد از آمریکایی ها به طور کلی گفت که آنها حمایت منع تبعیض دوباره همجنس یا فراجنسیتی مردم در محل های کار و مسکن و مدارس.

که شامل حدود 3 در 4 دموکرات و نزدیک به نیمی از جمهوری خواهان. که یک چرخش از منفی بیشتر احساسات مردم تا به حال دو دهه پیش.

"بیدار شو من جمهوری خواه دوستان این بار آنها در حال تغییر است," رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. گفت: روز سه شنبه.

در عین حال فقط 33 درصد از سفید انجیلی پروتستان گفت: آنها پشتیبانی منع گسترده همجنسگرایان تبعیض است. در سپتامبر سال 2019 بررسی توسط حزبی مرکز تحقیقات پیو (61 درصد از آمریکایی ها گفت: ساخت ازدواج همجنسگرایان قانونی خوب بود برای جامعه در حالی که 72 درصد از سفید انجیلی پروتستان گفت: آن بد بود.

کسانی که رای دهندگان بسیار مهم و تعیین کننده ایران با بلوک, به خصوص در مناطق روستایی و رهبران حزب متقابل آنها در خطر است. دیوان عالی کشور حکم در سال 2015 که قانون اساسی را تضمین می کند مناسب برای زوج به ازدواج.

"این تصمیم قانون" اما برخی از جمهوری خواهان با استفاده از ازدواج به عنوان یک "تفرقه ابزار سیاسی گفت:" جری ان هنری که استعفا داد و در سال گذشته به عنوان مدیر اجرایی کابین ورود به سیستم جمهوری خواهان که نشان دهنده همجنسگرایان اعضای حزب.

هنری ایران استراتژیست گفت: نبرد بر سر این موضوع است که "دقیق چیزی که بیشتر بیگانه حومه و مستقل رای دهندگان."

در عرض چند ساعت از روز دوشنبه دیوان عالی کشور حکم قانونگذاران دموکرات انداخته سیل اظهارات نقطه آن است. اوباما در واکنش شد سخت تر برای پیدا کردن با جمهوری خواهان مانند رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., مادر.

به ویژه ستایش از دو نسیم نوروزی آلاسکا لیزا Murkowski و مین سوزان کالینز.

"همه آمریکایی ها سزاوار عادلانه فرصت به دنبال رویای آمریکایی" توییتی کالینز چهار دوره سناتور در سخت ترین انتخاب مجدد مسابقه. او به نام تصمیم "یک پیشرفت عمده برای جامعه حقوق."

کالینز' به احتمال زیاد دموکراتیک حریف سارا گیدئون توییتی که این تصمیم نشان داد کالینز "ادامه خواهد داد و قابل اعتماد برای رای دادن تهمت ضد تجاوز+ نامزد." Gideon's تمرکز کالینز' محوری 2018 رای به تایید برت Kavanaugh که دموکرات ها در نظر عمده آسیب پذیری برای کالینز. Kavanaugh رای دادند در برابر این هفته حکم دادگاه.

دیگر جمهوری خواهان کمتر پذیرای تصمیم دادگاه است.

کری سورینو رئیس جمهور محافظه کار قضایی بحران شبکه پیشنهاد حاکم خواهد انگیزه رای دهندگان محافظه کار مشتاق به اطمینان حاصل شود که کنگره دادگاه نمی, کنترل, قانون است.

"دیوان عالی کشور است که همیشه بسیار مهم است موضوع به محافظه کاران" سورینو روز سه شنبه گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اگر به حکم دادگاه نیست به اندازه کافی دردناک برای جمهوری خواهان نظر نوشته شده توسط عدالت نیل Gorsuch تهمت اولین دیوان عالی کشور منصوب. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت وکلا استدلال کرده بود در کنار کارفرمایان که مخالف لغو ممنوعیت تبعیض.

مغلوب ساختن پیشی جستن است ابراز حمایت برای تجاوز به حقوق و منصوب همجنسگرا ریچارد Grenell به اقدام مدیر اطلاعات ملی هر چند او پس از جایگزین شده است.

اما تهمت نیز منصوب متعدد فدرال قضات که مخالف تجاوز به حقوق و نورد فدرال برای حمایت از نما مردم است. و اوباما در آغوش خود 2016 حزب پلت فرم دوباره را برای این سال را به کمپین یک سند است که "محکوم به دیوان عالی کشور بی قانون حاکم" است که قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متصلب است تا برخی از اولین ها که مجموعه تن در حزب جمهوری خواه گفت:" چارلز مورن مدیر عامل ورود به کابین خواهان. اما او افزود: "قطعا وجود دارد جنگ ما هنوز هم نیاز به مبارزه در برخی از heartland مناطق" از کشور است.

Riggleman یاد گرفتم اول که در آخر هفته گذشته. خود را کوتاه مداری تلاش برای renominated به کنگره نشان داد که در حالی که محافظه کاران مذهبی شده اند توجه بیشتری به تازگی برای مخالفت با سقط جنین مبارزه با ازدواج همجنسگرایان طنین انداز برای بسیاری از.

یک عضو سخت-خانه حق آزادی کمیته های پارلمانی Riggleman تایید شد تهمت و انجیلی رهبر جری فالول جونیور

اما او را شکست داد و روز شنبه در عربستان نامزدی کنوانسیون در روستاهای ویرجینیا است که در میان همه گیر شد انجام شده توسط نمایندگان که رای های رانندگی تا به یک کلیسا در نزدیکی حریف خود را. این تنها محل رای گیری در یک منطقه که sprawls از شمال ویرجینیا به کارولینای شمالی مرز.

Riggleman officiated در یک عروسی در تابستان گذشته دو نفر از مردان خود را دوستان و کمپین دستیاران. او گفت که در روز رای گیری یک جزء از او خواست توبه برای انجام که عروسی. او گفت که او پاسخ داد: او تا به حال هیچ چیز به توبه ،

Riggleman گفت: جوان جمهوری خواهان و کسانی که خدمت کرده اند در نظامی مثل خودش نمی توانید ازدواج به عنوان یک مسئله است. او گفت: اگر ایران می خواهد آزادی مذهبی محافظت می شود باید آن را در آغوش آزادی های مدنی ،

"اگر ما نمی توانیم بیش از چگونه افراد دیگر زندگی می کنند من فکر می کنم که حزب جمهوری خواه مرده است در ویرجینیا" Riggleman گفت. و او هیچ ابراز تاسف برای officiating در عروسی.

"من نمی خواهد تغییر damn thing," او گفت:.

___

نویسندگان AP امیلی سوانسون در واشنگتن آلن Suderman در ریچموند, ویرجینیا و Elana Schor در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن