امریکا ابر گرد و غبار می رسد در ایالات متحده در سواحل خلیج فارس آوردن رقیق

اعتبار: CIRA/NOAA عظیم ابری از گرد و غبار از صحرای بزرگ است ورود همراه ایالات متحده در سواحل خلیج

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
GeoColor

عظیم ابری از گرد و غبار از صحرای بزرگ است ورود همراه ایالات متحده در سواحل خلیج فارس این هفته پس از سفر در سراسر اقیانوس اطلس. این پدیده هر سال اتفاق می افتد – اما 2020 نسخه است به خصوص بزرگ و با ابهت ،

ابر گرد و غبار است "بسیار بزرگ" در سال جاری گفت: مارشال چوپان مدیر علوم جوی برنامه در دانشگاه گرجستان در مصاحبه با NPR همه چیز در نظر گرفته شود. "من فکر می کنم که چرا این garnering بسیار مورد توجه است."

که توجه شامل برخی از کارشناسان که خواستار آن "گودزیلا ابر گرد و غبار" به دلیل حجم غیر معمول.

نشانه هایی وجود دارد که ابر زندگی می کنند تا اعتیاد به مواد مخدره. مایکل لوری یک جوی دانشمند در سازمان مدیریت اضطراری فدرال گفت که این ابر را درهم شکست رکورد قبلی برای گرد و غبار در سراسر گرمسیری اقیانوس اطلس به عنوان اندازه گیری توسط MODIS ماهواره ای.

همانطور که از پنج شنبه صبح ابری بود و کشش از غربی کارائیب بیش از بلیز و Yucatán شبه جزیره و از طریق بسیاری از مناطق مرکزی و غربی خلیج مکزیک نامحدودی یک منطقه بزرگ با آن در ابهام است.

پس از رسیدن به ایالات متحده ساحل در تگزاس و کشورهای دیگر در خلیج مکزیک ابر گرد و غبار است که انتظار می رود به تغییر به سمت شرق در حال حرکت در سراسر جنوب شرقی ایالات متحده

"من فکر می کنم ما آن را عمدتا بیش از آخر هفته" چوپان گفت: بحث گرد و غبار ابر احتمال ورود در گرجستان است.

گرد و غبار به شدت کاهش دید زمانی که آن را ضربه پورتوریکو در این هفته با آن رقیق به طور کامل پوشش کوه در ال Yunque ملی جنگل در شمال شرقی پورتوریکو.

نام فنی برای این پدیده است "صحرای لایه هوا" با توجه به ملی اقیانوسی و جوی اداره.

"این لایه می تواند سفر و تاثیر مکان هزاران مایل دورتر از خود آفریقایی ریشه" آژانس می گوید "که یکی از دلایلی که چرا NOAA استفاده رفیع دیدگاه از ماهواره خود را برای پیگیری آن است."

به عنوان گرد و غبار عبور از اقیانوس اطلس "معمولا آن را اشغال 2 - 2.5-مایل-ضخامت لایه جو با پایه آن شروع در حدود 1 مایل بالاتر از سطح" NOAA hurricane محقق Jason Dunion گفت.

به عنوان گرد و غبار منتقل سراسر لوئیزیانا در پنجشنبه تصاویر از زمین نشان داد آن تبدیل شده بود آسمان شیری رنگ با اثری از رنگ آبی است.

"به طور معمول, شما از دست دادن آسمان آبی برای بیشتر مبهم و مه آلود شیری آسمان" چوپان گفت. "شما تمایل به دیدن واضح تر از غروب و طلوع به دلیل پراکندگی خواص از گرد و غبار تعامل با نور خورشید است.

"بنابراین کسانی که مرتب از اثرات نوری. اما من فکر می کنم افرادی که از آلرژی رنج می برند و یا شاید به نوعی از آلرژی به گرد و غبار و یا ذرات آنها در واقع ممکن است پیدا کردن آن بسیار سرگرم کننده است. آنها ممکن است برخی از مسائل مربوط به سلامت."

کارشناسان همچنین اشاره کرد که گرد و غبار می تواند اضافه کردن به چالش های مواجه شده توسط افراد آلوده با coronavirus پیچیده بیماری های تنفسی ،

گرد و غبار در حال حاضر مؤثر بر کیفیت هوا در سرزمین اصلی ایالات متحده با سازمان حفاظت محیط زیست AirNow نظارت بر نقشه نشان جنوبی حاشیه خلیج فارس بخور هشدار در رنگ های زرد و نارنجی.

بزرگنمایی این تصویر

عظیم ابری از گرد و غبار از صحرای بزرگ است ورود همراه ایالات متحده در سواحل خلیج فارس این هفته پس از سفر در سراسر اقیانوس اطلس. گرد و غبار حرکت خواهد کرد بیش جنوب شرقی ایالات متحده پس از رسیدن به ایالات متحده در ساحل. NOAA/NESDIS/ستاره/می رود-شرق پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
NOAA/NESDIS/ستاره/می رود-شرق

توسط پنجشنبه, Lake Charles La., بود گزارش "بالاترین کیفیت هوا شاخص ارزش در کشور" در 114 به عنوان NPR عضو ایستگاه WWNO گزارش شده است.

در علاوه بر این به ایجاد چشمگیر غروب صحرا گرد و غبار و ابر نیز در خدمت حداقل دو مثبت اهداف: این امر منجر به مانع توسعه و طوفان با توجه به هوای گرم و خشک را با توجه به NOAA.

گرد و غبار همچنین "نقش مهم زیست محیطی, نقش, چنین به عنوان کود خاک در آمازون و ساخت و ساز در سواحل کارائیب" رصدخانه زمین ناسا گفت.

هر سال ناسا واحد گفت: وزش باد در شمال آفریقا لافت حدود 800 میلیون متریک تن صحرا گرد و غبار به هوا اغلب پراکندگی گرد و غبار هزاران مایل دور.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن