سن کلمنت سواحل را بازگشایی این آخر هفته اما تنها برای ساکنان

به عنوان یک موج گرما خرس را در جنوب کالیفرنیا, سان کلمنت برنامه ای برای بازگشایی شهرستان متعلق به سواحل این آخ

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399

به عنوان یک موج گرما خرس را در جنوب کالیفرنیا, سان کلمنت برنامه ای برای بازگشایی شهرستان متعلق به سواحل این آخر هفته.

سواحل همراه با آبهای ساحلی و مسیرهای بسته شده بود پس از 8 آوریل در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus. اورنج کانتی مقامات بهداشت عمومی گزارش شده بود 43 COVID-19 بيمار در سن کلمنت به عنوان پنج شنبه.

سن کلمنت را به شورای شهر رای دادند جمعه شب به آغاز روند بازگشایی سواحل این شهر که در دسترس خواهد بود برای فعال با استفاده از تنها مانند دویدن ، شنا و گشت و گذار, مقامات گفت. Sunbathers استقبال نمی شود.

"شما نمی توانید خود را به ساحل صندلی یا چتر خود را راه اندازی برای روز و صرف بعد از ظهر وجود دارد" گفت: Erik Sund, دستیار شهرستان manager.

تبلیغات

نمایندگان شهرستان و نارنجی شهرستان کلانتر بخش خواهد بود ارسال شده در سواحل به اطمینان حاصل شود که مردم به دنبال قوانین و حفظ اجتماعی فاصله, او گفت:.

مقامات باقی می ماند نگران است که بازگشایی می تواند منجر به هجوم خارج از شهر بازدید کنندگان که کمک به این شهر تصمیم به نزدیک سواحل آن در وهله اول.

پس از سان Diego شهرستان منتخب به تعطیل سواحل آن هر کشش از شن و ماسه در جنوب سان کلمنت به مرز مکزیک شد خارج از محدوده ، شهرهای اطراف لاگونا بیچ و مهر و موم ساحل نیز انتخاب شده و کار خود سواحل را در لس آنجلس به شمال.

تبلیغات

ساخته شده است که سن کلمنت سواحل یک آهنربا برای مسافران باعث ساکنان به شکایت در مورد جمعیت, Sund گفت.

ساحل, تعطیلی در شهرستانها همسایه و مجاور شهرستان در محل باقی می ماند اگر چه دیگر امتداد اورنج کانتی خط ساحلی باز است.

اما سن کلمنت — همراه با همه اورنج کانتی — تلاش برای تضعیف خارج از شهر بازدید کنندگان با نگه داشتن پارکینگ عمومی تعداد زیادی بسته شده و شورای شهر نیز رای به قرار دادن در محل پارکینگ اضافی و ساحل-محدودیت دسترسی.

تبلیغات

"اگر کسی از شهر دیگری است که مایل به آمدن به ساحل ما, آن است که رفتن به بسیار دشوار است برای آنها برای پیدا کردن پارکینگ" Sund گفت. "و اگر آنها به اینجا می آیند و فکر می کنم آنها می توانید صرف روز در اینجا آنها به سرعت در حال رفتن به یاد بگیرند که چیزی است که ما در حال رفتن به اجازه می دهد در ساحل در حال حاضر."

این شهر نمی توان گفت دقیقا زمانی که سواحل خواهد بازگشایی آخر این هفته به دلیل آن است که هنوز کار از طریق تدارکات و پارکینگ و محدودیت های دیگر.

"هر کس به دنبال در تلاش برای سهولت را به هر چه طبیعی جدید خواهد بود, به عنوان مخالف به غواصی پشت در" Sund گفت. "ما در حال تلاش برای آن را درست انجام دهید و عجله نکنید."

او گفت که این شهر نیز شده است در تماس با مقامات دولتی در مورد احتمالا بازگشایی سن کلمنت امور خارجه پارک و سن انفر دولت ساحل و انتظار دارد تعیین می شود ساخته شده در این مناطق به زودی.

تبلیغات

"بدیهی است که آن را به شمار برخی از چالش های لجستیک برای [دولت] اگر ما باز," او گفت:. "یکی از ما مرزهای سن انفر دولت و شما فقط می توانید در قرعه کشی یک خط در شن و ماسه — هیچ جناس در نظر گرفته شده."

او گفت که مقامات شهرستان خواهد شد و نظارت بر اثرات ساحل بازگشایی و ایجاد تنظیمات در صورت نیاز.

"در پایان روز شورا بسیار مایل به دیدن این منحنی به پایین مربوط به COVID-19" او گفت:. "اما آن را نیز به رسمیت شناختن است که ساکنان که در ساحلی جامعه انتخاب می کنید به زندگی می کنند در اینجا برای فرصت های تفریحی ساحلی جامعه ارائه می دهد و در تلاش برای پیدا کردن تعادل است."

در اوایل این هفته اورنج کانتی مقامات مورد بحث قرار گرفت اما در نهایت تصمیم گرفت در برابر بسته شدن تمام شهرستان سواحل به مدت دو هفته بیش از نگرانی در مورد احتمال جمعیت در پی یک موج گرما که هوا به اوج جمعه و شنبه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن