مکزیک جدید تبلیغات درخواست بازدید کنندگان مطابق با ویروس پادمان

ALBUQUERQUE, N. M. - مکزیک جدید دولت در بخش گردشگری منتشر کرده است تبلیغات و اطلاع رسانی به ساکنان کشورهای همس

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399

ALBUQUERQUE, N. M. - مکزیک جدید دولت در بخش گردشگری منتشر کرده است تبلیغات و اطلاع رسانی به ساکنان کشورهای همسایه است که بازدید کنندگان باید مطابق با جدید مکزیک قوانین مربوط به ماسک و سفر.

تبلیغات در شش روزنامه در تگزاس و آریزونا عبارتند از یاد مکزیک جدید تصاویر و نامه ها توضیح جدید مکزیک قوانین مختلف از سوی دیگر دو کشور است.

گردشگری بخش صرف $67,000 کامل-صفحه تبلیغات در روزنامه ها در ققنوس و توسان در آریزونا و در Austin, هوستون, سن آنتونیو و دالاس در تگزاس است.

"ما از شما به عنوان یکی از نزدیک ترین همسایگان به پیوستن به ما در ساخت این وعده است. آن چیز پیچیده تنها چند دستورالعمل ساده مانند اجتماعی فاصله و با پوشیدن یک ماسک صورت" تبلیغات گفت.

گردشگری سخنگوی وزارت کودی جانسون گفت تگزاس و آریزونا هدف قرار گرفتند چرا که ایالات متحده به تازگی تجربه کرده اند موج در COVID-19 عفونت نرخ.

"ما فقط می خواستم برای پیدا کردن یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با رفت و آمد عمومی در کشورهای همسایه" جانسون گفت.

تبلیغات زد جولای 3 و 5 اما بعید به انتشار دوباره جانسون گفت.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. اما برای برخی از — به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود — از آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

تعدادی از عفونت است که تصور می شود به مراتب بالاتر از آنجا که بسیاری از افراد آزمایش شده است نیست و مطالعات نشان می دهد افراد را می توان با این ویروس آلوده بدون احساس بیمار.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن