زبان روسی تقلید از هنر در یک زمان از Coronavirus سلول در Facebook

بزرگنمایی این تصویر دیمیتری روسیrusskii شمار برای تفریح و سرگرمی از یک سلف-پرتره توسط وینسنت ون گوگ.

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

دیمیتری روسیrusskii شمار برای تفریح و سرگرمی از یک سلف-پرتره توسط وینسنت ون گوگ. کاترینا Brudnaya-Chelyadinova پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کاترینا Brudnaya-Chelyadinova

یک پروژه هنری در نظر گرفته شده برای دفع قرنطینه بلوز تبدیل شده است ویروسی احساس در Facebook به عنوان مقید کردن زبان روسی از سراسر جهان reenact نقاشی به تصویب زمان در میان coronavirus بیماری همه گیر.

به نام Izoizolyacia — تقریبا به معنی "هنر انزوا" — را Facebook گروه می گوید آن را برای مردم با "جنبش محدود و نامحدود ، این دعوت اعضا به از نو خلق شاهکارهای اما با یکی از مهم محدودیت خاص خود را دارد: استفاده از تنها آنچه شما در خانه است.

در کمی بیش از یک ماه در این جامعه رشد کرده و به بیش از نیم میلیون عضو دارد. با استفاده از آیتم های خانگی و مواد غذایی و حمله کمد و آشنا روسی-inflected حس طنز, اعضای تولید dizzyingly خلاق بازسازی از همه چیز از شاهکارهای به شوروی agitprop و coronavirus تحت تاثیر الگوهای رفتاری.

بزرگنمایی این تصویر

اولگا Blytova یک جراح دهان و دندان در سنت پترزبورگ بر اساس ایجاد یک پرتره الهام گرفته از مجسمه ای از مصر باستان ملکه نفرتیتی. اولگا Blytova پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اولگا Blytova

این پروژه آغاز شده و با چند نفر از دوستان در مسکو به دنبال سرگرم کردن هر یک از دیگر به عنوان شهر شروع به اجرای خود-جداسازی قوانین به عنوان ویروس در زمان برگزاری در ماه آوریل است.

"من در زمان یک عکس از شوهرم برچسب آن Izoizolyaciaو پرسید چند نفر دیگر را به عضویت می گوید:" کاترینا Brudnaya-Chelyadinova, 38. شوهرش دیمیتری روسیrusskii donned کلاه و رنگ ریش برای این پروژه اولین پست سریع ریف در وینسنت ون گوگ نقاشی از چهره خود با کلاه نی از سال 1887.

این پست رو چند می خندد اما کمی وجود دارد حس چه بود آمده است.

برخی از دوستان پاسخ دادند. سپس مطلب ارسالی trickled از سراسر روسیه است. به زودی پست شد در آینده از اوکراین گرجستان و اسرائیل و اروپای غربی و آمریکای شمالی و فراتر از آن.

"ما هیچ چیز نیست. آن را به طور کامل آلی می گوید:" Brudnaya-Chelyadinova. او به سرعت مونتاژ یک تیم از داوطلبان برای کمک به معاون کشیش بخش آنلاین نمایشگاه که فراتر از مرزهای ملی اما سهام خاص فرهنگی میل.

بزرگنمایی این تصویر

ساشا Nikolov از ساکنان کیف, اوکراین باعث می شود برای یک ترشرویی ایستادگی در برای والنتین سروف نمادین با هلو. ساشا Nikolov پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ساشا Nikolov

آن را یک خروج آشکار از نوع روسی نفوذ جهانی شده است که گرفتن منفی عناوین در سال های اخیر است. "هنر انزوا" (welcomely) در سراسر امتداد مرزهای روسیه به عنوان سخنرانان پناه در نقاط مختلف جهان به اشتراک گذاری خلق و جوک — که باید روشن گسترده تر شود.

اما در هسته خود سازندگان شیر به روسیه تحت تاثیر استعداد برای خنده و ایجاد از طریق بار سخت — در محرومیت از اتحاد جماهیر شوروی هرج و مرج است که به دنبال آن مرگ و در حال حاضر در حال تحول محدودیت ما coronavirus سن.

"این سخت است برای قرار دادن انگشت بر روی آن, اما آن را خاص, روسی, know-how — خنده دار جالب و افسرده همه در یک بار می گوید:" Kira Yastrebova, 36, یک عضو گروه که خانواده اش نقل مکان کرد و از مسکو هنگامی که او 11 به یک گره روسی مهاجر جامعه در حومه خارج مینیاپولیس.

بزرگنمایی این تصویر

Kira Yastrebova تعمیرشده Salvador Dalí را در شکل یک پنجرهکه در آن یخچال جایگزین برای Dalí را در کنار دریا مشاهده. Kira Yastrebova پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kira Yastrebova

او ارسال: بازسازی Salvador Dalí را در سال 1925 نقاشی شکل در یک پنجره. تنها او یخچال جایگزین برای Dalí سرسبز نمایش آب.

"هر کس اظهار نظر که" این نشان دهنده احساسات از زمان ما!' "Yastrebova می گوید NPR. "صادقانه بگویم من نمی باید که عمیق فکر. من فقط یک پنجره است."

در واقع بهترین مطالب فراتر باهوش هنر فوتبال و شیر را به روح زمانه.

"من فقط می خواهم بدست خاموش شش ساعت تغییر" می گوید: اولگا Blytova, 44, یک جراح دهان و دندان در سن پترزبورگ روسیه که با یک شیب پزشکی خود را سپر رو به بالا — تبدیل خودش به مصر باستان ملکه نفرتیتی و ادای احترام به پزشکی کارگران مبارزه با ویروس. "به هر یک خود را تاج," او نوشت: به همراه ارسال.

دیگران شوخی در آشنا کمبود مانند کاغذ توالت یا واقعیت به سادگی در حال cooped برای بیش از حد طولانی است.

"من خسته شده بود و من تا به حال هلو می گوید:" ساشا Nikolov از ساکنان کیف, اوکراین, است که باعث می شود برای یک ترشرویی ایستادگی در برای والنتین سروف را با هلو از سال 1887.

پس از آن وجود دارد که همه بیش از حد آشنا با موضوع پدر و مادر در تلاش برای نگه داشتن بچه ها سرگرم در خانه.

بزرگنمایی این تصویر

النا Nikolaenko دوباره رافائل Sistine مدونا با شوهر و سه فرزند. النا Nikolaenko پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
النا Nikolaenko

نگاهی به النا Nikolaenko, 36, که نقل مکان کرد و از روسیه را در شرق دور به تورنتو پنج سال پیش. او دوباره رافائل قرن 16 Sistine مدونا با شوهر و سه فرزند.

"مادر من با ایده آمد در حالی که اینجا گیر به دلیل ممنوعیت سفر می گوید:" Nikolaenko. "او متوجه تصویر تا به حال به همان تعداد از مردم که ما تا به حال در خانواده ما است."

Nikolaenko اضافه می کند که او 11 ساله پسر Timofei "بوده است شگفت زده پاسخ" در حال حاضر در بیش از 79 ، 000 ،

در سن Instagram آن را هیچ جای تعجب است که هنرمندان تجسمی مشاهیر و اثرگذارندهها نیز بدست در عمل. اما افراد متوسط و معمولی بدن — که اغلب تولید بیشتر می خندد و اغلب دوست دارد.

"من یک فرد بصری می گوید:" کارینا Terekhova, 49, آن متخصص است که نقل مکان کرد و از او بومی سن پترزبورگ به هلسینکی, فنلاند, در 1990s.

او می خواست برای شرکت و توسط قوانین بازی — "آنچه که من باید."

بزرگنمایی این تصویر

کارینا Terekhova کارگردانی شوهرش واسیلی Simonenko برای بازسازی اتحاد جماهیر شوروی پرولتری کار پوستر از دوران کودکی خود را. این پوستر آمده است: "اجازه شنبه بیا سریع و سپس آن را به کار!" کارینا Terekhova پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارینا Terekhova

که شامل شوهرش از 20 سال واسیلی Simonenko. "این باعث ناراحتی من شد. چهره خود را? که در آن من تا به حال دیده می شود آن را قبل از ؟ او مرا به یاد چیزی" Terekhova می گوید NPR.

یک جستجوی سریع در گوگل و او پاسخ دهد. او به زودی coaxed Simonenko به نوار غزه به یک تی شرت و اعتصاب ورزشی مطرح از اتحاد جماهیر شوروی کار پوستر از دوران کودکی خود را.

"اجازه شنبه بیا سریع و سپس آن را به کار!" خواند پوستر شعار — کامل mashup شوروی agitprop و امروز همه گیر-مالی ناشی از اضطراب است.

"در ابتدا دوستان من گفت:" چرا شما reposting که پوستر?' و به من گفت: — " نگاه دوباره! من واسیلی!' می گوید: "Terekhova. "سحر و جادو آن است. حتی گاهی اوقات من نمی توانم بگویم آن را او."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب