در نقطه ای که در آن جورج فلوید درگذشت برادر خود خواستار آرامش

مینیاپولیس - شعارهای "چه نام خود را ؟ جورج فلوید!" پر از هوا دوشنبه به عنوان جمعیت زیادی جمع شده بودند در نقطه

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399

مینیاپولیس - شعارهای "چه نام خود را ؟ جورج فلوید!" پر از هوا دوشنبه به عنوان جمعیت زیادی جمع شده بودند در نقطه ای که در آن مرد سیاه و سفید که شد آخرین نماد نژادی و بی عدالتی در امریکا lay dying به عنوان یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن او.

با پوشیدن یک ماسک صورت با جورج فلوید تصویر بر روی آن برادرش ترنس فلوید کاهش یافته و به زانو در نمای شده است که تبدیل به یک بنای یادبود پوشش داده شده با گل ها و نشانه ها. به عنوان او kneeled سکوت بسیاری از کسانی که در اطراف او بودند پیوست او بر روی زمین.

یادبود سایت یک فضای آرام در مقایسه با ویرانی چپ در پی آتش سوزی و خشونت که فلج شهر برای روز آخرین هفته قبل از گسترش آن در سراسر کشور.

"من درک می کنم خانواده ناراحت هستند. من شک خانواده هستند به عنوان نیمی از ناراحتی به من گفت:" Terrence فلوید که در نیویورک زندگی می کند. "آیا خانواده انجام می دهند ؟ ... که نمی خواهید را به برادر من در همه."

جورج فلوید, 46, درگذشت, هفته گذشته پس از او بازداشت شد و در مینیاپولیس متهم با استفاده از جعل $20 bill به پرداخت هزینه برای کالا در یک فروشگاه مواد غذایی است. سفید افسر درک چوین با اتهام قتل است.

ترنس فلوید در زمان چند دقیقه نشستن در نقطه ای که در آن افسر دوخته و او sobbed.

خطاب به جمعیت گفت: "درک نمی کنم که چرا سه نفر دیگر از افسران پلیس که دستگیر فلوید و کسی که از کار اخراج شدند با چوین را نیز دستگیر شده و به اتهام.

او گفت: فلوید که او به عنوان "صلح آمیز" و "خدا ترس" می خواهد آرام تظاهرات در این زمان با امید که عدالت را به دنبال خواهد داشت.

"در هر مورد از خشونت پلیس همان چیزی که اتفاق می افتد شده است. شما باید تظاهرات را نابود مسائل ... به طوری که آنها می خواهند ما را به نابود کردن خودمان است. اجازه دهید این یکی دیگر از راه" گفت: تشویق جمعیت به رای و به آموزش خود را. "بیایید سوئیچ آن میشم."

قبل از مرگ جورج Floyd — مانند میلیون ها نفر از آمریکایی ها در طول coronavirus همه گیر شد از کار و به دنبال یک کار جدید است.

او و برخی از دوستان نقل مکان کرد به مینیاپولیس از مادری خود هوستون در اطراف 2014 برای پیدا کردن کار و شروع یک زندگی جدید خود را دوست مادام العمر کریستوفر هریس گفته است. اما او گذاشته که مینه سوتا تعطیل رستوران ها به عنوان بخشی از یک مادر اقامت در خانه سفارش دهید.

"برادر من در اینجا نقل مکان کرد از هوستون. او آن را دوست داشت اینجا" ترنس فلوید روز دوشنبه گفت:. "بنابراین من می دانم که او نمی خواهد می خواهم همه شما را به انجام این کار است."

او گفت: او با قدردانی از حمایت و عشق خود را برای برادر و خانواده خود را.

رهبر جنبش حقوق مدنی Rev. Kevin McCall نیویورک گفت که او به ارمغان آورد ترنس فلوید اعضای جامعه و دیگران را به یادبود سایت به اصرار آرام است.

"ما در حال ارسال یک پیام به مردم در سراسر کشور," او گفت:. "جلوگیری از غارت و چپاول و پرتاب کردن نشانه صلح. Don't stop اعتراض اما پرتاب صلح امضا کند."

در پایان سخنرانی خویش ترنس فلوید رهبری جمعیت در بیشتر پرداختند.

"چه ؟" او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"جورج فلوید!" جمعیت جواب داد و برگشت.

___

موریسون که یک عضو از AP نژاد و قومیت تیم. دنبال موریسون در توییتر در http://twitter.com/aaronlmorrison.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن