تهمت متهم دکتر Fauci مایل به بازی همه طرف در بازگشایی

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت ملاقات با کلرادو رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس و داکوتای شمالی

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت ملاقات با کلرادو رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس و داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم در کاخ سفید و کابینه ، استخر/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استخر/گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه با انتقاد یک دولت رسمی را به احتیاط بیش از بازگشایی این کشور بیش از حد به زودی به خصوص فرستادن کودکان به مدرسه است.

مغلوب ساختن پیشی جستن که bullishly توصیه می شود این کشور بازگشایی به حداقل رساندن اقتصادی خرید اینترنتی از ویروس گفت که او ناگهان توسط محتاطانه بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci ابراز این هفته در سنا شهادت.

"او می خواهد به بازی همه طرف معادله" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مورد Fauci نگرانی بیش از بازگشایی بیش از حد به سرعت. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او به خصوص شگفت زده Fauci هشدار نمی شود بیش از حد معتاد به اسب دوانی در مورد خطرات برای کودکان و ارزیابی خود را که یک واکسن است که بعید است به آماده شدن قبل از سقوط کلاس آغاز خواهد شد.

"من پاسخ خود را در واقع از آنجا که شما می دانید, آن را فقط به من — آن را نه یک پاسخ قابل قبول به خصوص وقتی که می آید به مدارس" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت:, و اضافه کرد که "تنها چیزی که می تواند قابل قبول" است و به همسر و معلمان و استادان مهلت برای چند هفته قبل از بازگشت. "اما با این جوان فرزند من معنی و دانش آموزان آن را واقعا — فقط نگاهی به آمار. آن را بسیار شگفت انگیز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

در حالی که افراد جوان که اصلا بهداشت و سلامت دیگر و یا سیستم ایمنی مسائل در یک به طور قابل توجهی کاهش خطر مرگ ناشی از COVID-19 جوانان مرگ و میر ناشی از این بیماری ثبت شده که باید عوارض اضافی.

این اولین بار نیست که مغلوب ساختن پیشی جستن و Fauci را علنا مخالف در این کشور coronavirus پاسخ.

ماه گذشته در مصاحبه با سی ان ان Fauci به نظر می رسید به این معنا بود که دولت عمل کرده و هر چه زودتر برای اجرای فدرال اجتماعی, فاصله, قوانین, مردم کمتر ممکن است فوت کرده اند از این بیماری است.

مغلوب ساختن پیشی جستن بعد از ترجمه یک پیام از یک حامی که خواندن بخش: "زمان به #FireFauci," جرقه حدس و گمان از لرزش تا در coronavirus نیروی کار.

Fauci بعد گفت که او ساخته شده یک انتخاب ضعیف از کلمات و مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او تا به حال هیچ وجه قصد از بین بردن, دکتر, از این بیماری همه گیر تیم پاسخ.

راش از تست مثبت درون جمهور مدار نیز فرستاده کاخ سفید به کاهش حالت با چند coronavirus وظیفه مقامات نیروی امید بستن به خود منزوی و غرب گرا اجرای یک قانون جدید که کارکنان پوشیدن ماسک در ساختمان که به دور از میز خود است.

در طول چهار شنبه اظهارات تهمت همچنین صحبت در مورد معاون رئیس جمهور که ریاست coronavirus نیروی کار.

"من دیده نمی مایک پنس و من از دست او بود اما او در اتاق با کسی که آزمایش مثبت" نسبت ناروا گفت.

پنس را سخنگوی کتی میلر است که به ناروا مشاور استفان میلر در هفته گذشته آزمایش مثبت برای coronavirus مدت کوتاهی پس از یک نظامی نوکر برای رئیس جمهور همچنین آزمایش مثبت برای ویروس.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن