روسیه و پاکستان ویروس موارد سنبله به دیگران سهولت کنترل

پکن - روسیه و پاکستان در گزارش خود یکی از بزرگترین روز در جهش جدید کروناویروس عفونت به عنوان برخی از دیگر کشور

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

پکن - روسیه و پاکستان در گزارش خود یکی از بزرگترین روز در جهش جدید کروناویروس عفونت به عنوان برخی از دیگر کشورها و ایالات متحده در مورد تعداد برقراری ثبات اجازه کسب و کار و فعالیت برای بازگشایی شده است.

چین که در آن همه گیر شروع در ماه دسامبر گزارش داد یک واحد جدید عفونت شنبه گسترش کاهش مداوم در موارد تایید شده. کره جنوبی گزارش شش مورد جدید در روز شنبه هیچ یک از آنها در سخت-آمار شهر دائگو در جنوب شرقی. هر دو کشور در حال کاهش anti-virus کنترل و احیای فعالیت های اقتصادی.

روسیه گزارش 7,933 موارد جدید در روز جمعه بالا بردن مجموع آن به 114,431. درست شماره اعتقاد بر این است بالاتر از دلیل است که همه آزمایش و تست گزارش به تنها 70 ٪ تا 80 ٪ دقیق است.

حداقل پنج مناطق روسیه گزارش داد افزایش پنومونی موارد است. در مسکو که حساب برای نیمی از تمام ویروس موارد عفونت های تنفسی هستند به احتمال زیاد ناشی از کوروناویروس با توجه به آژانس بهداشت عمومی.

نخست وزیر میخائیل Mishustin پنج شنبه اعلام کرد او آزمایش مثبت خواهد بود و به طور موقت متوقف در حال اجرا کابینه. ساخت و ساز وزیر و معاون او نیز باید آزمایش مثبت است.

همچنین روز شنبه پاکستان اعلام کرد 1,297 جدید, موارد بالا بردن مجموع در کشور از 220 میلیون نفر به 18,114.

افزایش همزمان با افزایش تست. دولت گفت: بیش از 9,000 انجام شد در حالیکه در 24 ساعت. نخست وزیر عمران خان را تعیین کرده است هدف از 20000 در هر روز است.

عکس ها را در روزنامه ها نشان داد تعداد زیادی از مؤمنان در پاکستان مساجد و تنها برخی از زیر اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. خان دولت گفت: ممکن است سهولت کنترل, اما پزشکان باید تصمیمات سختگیرانه تر مستندات هشدار انفجار عفونت خواهد پایمال بیمارستان که تنها 3000 تخت های مراقبت ويژه در سراسر کشور.

همچنین جمعه برای اولین بار مواد مخدر نشان داده شده است برای کمک به مبارزه با بیماری دریافت اورژانس تایید از سازمان غذا و دارو. در یک مطالعه remdesivir کوتاه بيماران بازیابی زمان از 15 روز به 11 به طور متوسط و ممکن است به کاهش مرگ و میر.

این ویروس به کشته شدن بیش از 230,000 نفر در سراسر جهان از جمله بیش از 64,000 در ایالات متحده و بیش از 20 ، 000 هر یک در ایتالیا, بریتانیا, فرانسه و اسپانیا. کارشناسان بهداشت هشدار موج دوم عفونت می تواند ضربه مگر اینکه آزمایش به طور چشمگیری گسترش یافته است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت او امیدوار است که تعداد مرگ و میر در ایالات متحده خواهد شد در زیر 100,000 که او اذعان کرد که یک "وحشتناک شماره."

مدل های منتشر شده توسط کاخ سفید coronavirus نیروی کار در مارس 29, پیش بینی مرگ و میر ناشی از 100,000 به 240,000 آمریکایی با فرض تلاش های اجتماعی مانند فاصله و ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است در اثر بودند. وظیفه نیروی مدیر گفت: بدترین سناریو بود 1.5 میلیون تا 2.2 میلیون مرگ و میر در ایالات متحده بدون آن اقدامات است.

به عنوان بحران و تثبیت در برخی از کشورهای اروپایی و آمریکا, دولت در حال کاهش shutdown از کسب و کار است که سقوط اقتصاد جهانی به عمیق ترین رکود از دهه 1930 و محو میلیون ها شغل.

فرانسه و اسپانیا و آلمان و دیگر دولت ها برنامه اجازه می دهد تا کارخانه ها و دفاتر و کسب و کارهای دیگر کلیساها و برخی دیگر از امکانات عمومی برای بازگشایی به تدریج و تحت کنترل دقیق.

چین برداشته پتو محدودیت هایی که نگه داشته 800 میلیون نفر در خانه اما در جای خود نگه داشته گسترده تب-کنترل و نظارت دیگر.

روز جمعه سابق کاخ سلطنتی در پایتخت پکن بازگشایی پس از 2 1/2-ماه shutdown اما تعداد بازدید کنندگان روزانه محدود بود به 5000 از معمول 80,000. عکس ها در رسانه های اجتماعی نشان داد کاخ بازدید کنندگان با پوشیدن ماسک و همراهی با پلیس است.

چین گزارش کرده است 82,875 تایید ویروس موارد و 4,633 مرگ و میر.

این کشور در مراسم مقننه است که با توجه به برگزاری جلسه سالانه 22 مه از ماه مارس به تعویق افتاد. دولت هنوز برای گفتن اینکه آیا از 3000 یا بیشتر نمایندگان را به پکن یا ماندن در خانه و ملاقات با ویدئو کنفرانس.

مغلوب ساختن پیشی جستن که در حال اجرا است برای انتخاب مجدد در میان رکود اقتصادی ایالات متحده است که از بین برود بیش از 10 میلیون شغل است که با فشار دادن دولت فرمانداران به آسانسور ضد بیماری کنترل با وجود هشدارهای برخی کارشناسان بهداشت و درمان است که ممکن است منجر به افزایش عفونت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

روز جمعه بیش از ده ایالت آمریکا از جمله تگزاس و کارولینای جنوبی مجاز رستوران و فروشگاه و کسب و کارهای دیگر به بازگشایی در بزرگترین روز به روز بر فشار و در عین حال برای احیای اقتصاد خود را.

دیگر فرمانداران از جمله اندرو کومو نیویورک, سخت ترین آمار دولت آمریکا و J. B. پریتزکر ایلینوی می گویند که آنها نمی خواهد استراحت تا کنترل شرایط امن تر است.

کومو گفت: مدارس و دانشگاه ها در نیویورک بسته خواهد شد برای بقیه سال تحصیلی.

در بسیاری از کلرادو مغازه ها و سالن های بازگشایی هر چند stay-at-home سفارشات در جای خود باقی مانده و در سراسر کشور بزرگترین شهر دنور. وایومینگ اجازه باربر فروشگاه ناخن سالن ورزشگاه و مهد کودک ها بازگشایی شده است. هتل های نزدیک به کارولینای جنوبی سواحل باز و پارک دولت قفل دروازه های خود را برای اولین بار در بیش از یک ماه است.

در نیومکزیکو رژیم صهیونیستی است. میشل Lujan گریشام مهر و موم شده جاده های غیر ضروری ترافیک در شهر گالوپ جمعیت 70,000 برای کمک به کنترل افزایش شیوع.

در تگزاس 25 سال در آستین بود به اتهام اقدام به حمله پس از یک شهرستان پارک رنجر بود تحت فشار قرار دادند به یک دریاچه در حالی که درخواست بازدید کنندگان برای اقامت حداقل 2 متر (6 فوت) از هم جدا.

همچنین جمعه شهر نیویورک خانه سالمندان گزارش شده 98 و میر ناشی از ساکنان اعتقاد بر این بود coronavirus. شهردار بیل د Blasio به نام تلفات هولناک است.

فرماندار واشنگتن که در آن ایالات متحده برای اولین بار ویروس مورد تایید شد در ماه ژانویه تمدید اقامت در خانه سفارش از طریق حداقل مارس 31. فرماندار میشیگان گفت: از یک جهت مشابه وجود دارد که در اثر از طریق مارس 15 با وجود مقننه دولت امتناع به گسترش خود را اضطراری اعلام شده است.

___

AP روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن