سائو پائولو بی خانمان در صورت انتخاب بین سرماخوردگی و ویروس خطر

سائو پائولو - برزیل بزرگترین جمعیت بی خانمان را آغاز کرده است و تسلیم COVID-19 و فعالان هشدار بدترین و در عین

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

سائو پائولو - برزیل بزرگترین جمعیت بی خانمان را آغاز کرده است و تسلیم COVID-19 و فعالان هشدار بدترین و در عین حال به عنوان آب و هوای سرد خرس و پناهگاه خطر تبدیل شدن به باغ برای عفونت است.

حداقل 22 نفر بی خانمان در سائو پائولو درگذشت از COVID-19 تا کنون با توجه به شهر و صدها موارد مشکوک در سراسر کشور هر دو در خیابان ها و در پناهگاه. جولیو Lancellotti یک 71 ساله کشیش گفت: هیچ چیزی در او دیده می شود این افراد در سه دهه گذشته در مقایسه با سختی او انتظار دارد که از این بیماری همه گیر -- و نه بحران اقتصادی امواج خشونت و نه تب دانگ.

"من احساس این خواهد بود که ما بزرگترین چالش و مشکل ترین بخش نیست حتی در اینجا هنوز" Lancellotti آسوشیتدپرس گفت.

سائو پائولو را بی خانمان جمعیت منفجر شد و در سال های اخیر با آمار رسمی افزایش نزدیک به 25000 سال گذشته تا 60 درصد از 2015. برزیل طولانی مدت بحران اقتصادی و کاهش برنامه های اجتماعی تن به تن هزاران نفر را به خیابان های این کشور, ثروتمندترین شهر. پس از آن آمد coronavirus.

روز یکشنبه Lancellotti استقبال ده ها تن از آنها را به محله در شرق سائو پائولو. "اینها آسیب پذیر ترین افراد در همه. بدون بهداشت و انزوای اجتماعی و یا دسترسی به جزوه" او گفت:. "آنها به پناهگاه که آلوده تخت."

شهرستان سالن اعلام نزدیک به دو دوجین مرگ و میر در میان کسانی که زندگی در خیابان ها کشید و به اعتراض اما Lancellotti و اجتماعی دیگر کارگران معتقدند این اعداد و ارقام دست کم گرفت — به عنوان برزیل آمار و ارقام به طور کلی. آمریکای لاتین سخت ترین ضربه ملت رسما شمارش بیش از 11 ، 000 مرگ و میر توسط ویروس.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم است که می تواند شامل تب و سرفه. خطر مرگ بیشتر است برای افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات سلامتی دیگر.

هشت نفر از بی خانمان قربانیان شرایط موجود و هیچ درگذشت در پناهگاه مقامات محلی گفت. سائو پائولو دو پناهگاه برای مشکوک COVID-19 موارد با 40 ساکنان در کل. وجود دارد یکی دیگر از 10 مراکز برای بی خانمان ها به طور کلی با بیش از 4,400 تخت حدود یک ماهه که به تازگی نصب شده برای استفاده در طول بیماری همه گیر.

Marco Antonio, 45, گفت که او نمی خواهد به دنبال پناه هر زمان به زودی. او به فروش می رساند بازیافت است که او چرخ در اطراف در تمام طول روز در یک سبد خرید و پس از شیوع بیماری شروع کرده و با پوشیدن دستکش و ماسک. و او را به اشتراک بگذارید خواب فضایی با بیش از چهار همسایه است.

"من استفاده می شود به اقامت در پناهگاه اما از آن است که بیش از حد بسیاری از مردم 400 نفر با هم. که قابل دوام نیست. آن است که آسان تر به آن را دریافت (coronavirus) وجود دارد," او گفت:.

نگرانی خود را در مورد پناهگاه نیست و بی اساس است. در شهر سائو خوزه انجام ریو Preto 270 مایل (440 کیلومتری) شمال, 27 افراد بی خانمان آزمایش مثبت برای COVID-19 در Casa do Cirineu سرپناه برای تقریبا 100 ساکنان.

در عین حال که زمستان نزديك در نیمکره جنوبی, افراد بی خانمان در سائو پائولو ممکن است هیچ چاره ای جز حرکت به پناهگاه گفت: Robson Mendonça سر از یک بی خانمان جنبش است. هنگامی اتفاق می افتد که خطر سرایت خواهد رشد قابل ملاحظه ای است.

"بسیاری از آنها چیزی جز یک تغییر لباس" Mendonça گفت. "اگر آنها تمیز کردن آنها به پوشیدن همان لباس. چگونه می توانید آنها نمی شود آلوده می شود ؟ چگونه می توان از آنها جلوگیری از آلوده کردن دیگران؟"

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب