Rohingya پناهندگان شناور در دریا زمین در بنگلادش جزیره

داکا, بنگلادش - حداقل 29 Rohingya پناهندگان از یک قایق ماهیگیری شناور در خلیج بنگال برای هفته باید به جزیره ای

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

داکا, بنگلادش - حداقل 29 Rohingya پناهندگان از یک قایق ماهیگیری شناور در خلیج بنگال برای هفته باید به جزیره ای در جنوب بنگلادش, مقامات گفت.

پناهندگان از جمله 15 نفر زن و شش فرزند فرود در Bhasan کاراکتر جزیره در روز شنبه و اعتقاد بر این بود از یکی از چندین قایق گیر کرده در دریا گفت: Tonmoy دس محلی رئیس دولت رسمی در Noakhali منطقه.

Das غذایی گفت: پزشکان و تیم 10 پلیس فرستاده شد به این جزیره به مراقبت از پناهندگان است.

یک مقام رسمی از بنگلادش پناهندگان کمیساریای در کخس بازار منطقه گفت: اين مقام آگاه از توسعه است. رسمی صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود چرا که او مجاز به صحبت با رسانه ها.

گروه های حقوق بشر می گویند صدها نفر از Rohingya رشته هستند حداقل دو ماهیگیری trawlers بین بنگلادش و مالزی است. پناهندگان بنا به گزارش ها به طور غیر قانونی اقدام به رسیدن به مالزی اما شکست خورده به دلیل سخت گشت به حفظ کردن coronavirus.

بیش از 700 ، 000 Rohingya مسلمانان آمد به بنگلادش با شروع در ماه اوت سال 2017, زمانی که نظامی در بودایی-اکثریت میانمار آغاز خشن و سرکوب آنها را در پاسخ به یک حمله توسط شورشیان. جهانی گروه های حقوق بشر و سازمان ملل را به نام کمپین پاکسازی قومی مربوط به تجاوز قتل و آتش زدن هزاران نفر از خانه. در حال حاضر بیش از 1 میلیون Rohingya زندگی در بنگلادش است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب