ترقی خواهان دیدن Coronavirus بحران به عنوان یک فرصت برای ایجاد پایدار تغییر سیاست

بزرگنمایی این تصویر تشکر. رزا DeLauro کانکتیکات یکی از مترقی دموکرات هل دادن به گسترش برخی از شبکه ا

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

تشکر. رزا DeLauro کانکتیکات یکی از مترقی دموکرات هل دادن به گسترش برخی از شبکه امنیت برنامه های ایجاد شده پس از coronavirus بیماری همه گیر. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

دموکرات ها گفت: از 3 تریلیون coronavirus کمک لایحه ای که تصویب شد در هفته گذشته در مجلس نمایندگان است که به منظور پاسخگویی به نیازهای روزمره آمریکایی ها. جمهوریخواهان را رد کرد که همان لایحه به عنوان یک حزبی تلاش برای تصویب یک آرزوی دیرینه لیست دموکراتیک اولویت های سیاست.

مترقی و دموکرات نیست دقیقا اختلاف است.

"بیش از 80 درصد از این لایحه ما در حال حاضر به تصویب رسید در یکی از راه های شکل یا فرم" مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا به خبرنگاران گفت: هفته گذشته است. "بنابراین در حال حاضر ما در حال قرار دادن پیشنهاد ما روی میز است. ما باز به مذاکره است."

این لایحه که به تصویب مجلس روز جمعه پر است از طرح دموکرات ها در سمت چپ شده است تبادل برای سال — از یک بیشتر سخاوتمندانه کمک هزینه برای مواد غذایی تمبر به تغییرات در این راه افراد واجد شرایط برای مزایای فدرال. بسیاری از ترقی خواهان دیدن این بحران اقتصادی ناشی از کروناویروس و سلامت عمومی پاسخ به عنوان اثبات این که گسترده تر سیاست های اجتماعی مورد نیاز در حال حاضر و در آینده برای کمک به مردم برای زنده ماندن در زمان بحران.

"این بیماری همه گیر کوروناویروس در معرض سوراخ خمیازه ما در شبکه امنیت اجتماعی و آورده به استارک امداد مسائل است که ما می دانستم که وجود دارد" گفت: Rep. کاترین کلارک D-Mass., خانه دموکراتیک حزبی معاون صندلی. "در حال حاضر ما می توانید ببینید اثرات مخرب خود را به وضوح."

در میان سیاست های کلارک و پشتیبانی در خانه لایحه ارائه به ارائه کمک های مالی برای ارائه دهندگان مراقبت از کودکان. او گفت: زنان همیشه برن فشار از اثرات زمانی که مدارس و مهدکودکها تعطیل هستند. مسئله این است که بازی کردن در مقیاس با کوروناویروس. کلارک و دیگر دموکرات ها پیشنهاد 50 میلیارد دلار در فوری مراقبت از کودک بودجه. آنها همچنین حمایت برای یکی دیگر از 50 میلیارد دلار به صندوق در دراز مدت تغییر ساختاری.

جمهوری خواهان چنین به عنوان رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., تماس که منطق ناخالص سیاست است.

"دموکرات ها می تواند به توقف ترشح بزاق, ترشح بزاق بیش از امکانات حزبی برای به دست آوردن" مک کانل گفت: در هفته گذشته در آمریکا هستند. "هشتاد هزار آمریکایی کشته شده اند. بیش از 20 میلیون نفر شغل خود را از دست. من که یک بحران است. آنها را از آن اهرم است."

مترقی و دموکرات گفت: آنها به سادگی به دفاع از برنامه هایی که در حال به دست آوردن حمایت عمومی در بحران است.

تشکر. رزا DeLauro D-Conn., گفت: تا زمانی که coronavirus آمار جمهوری خواهان به طور کلی را پشتیبانی نمی کند و هر گونه گسترش و توسعه داخلی هزینه های در نظر گرفته شده برای کمک به مردم در بحران است. در حال حاضر یک بحران وجود دارد و دموکرات ها می خواهند به استفاده از این لحظه به بازسازی سیستم.

"این مردمی که می خواستم هرگز به پایین این جاده و محافظت از آنچه که یک شبکه امنیت اجتماعی است که ما تا به حال در گذشته و جدید شبکه امنیت اجتماعی برای مردم در جهان امروز" DeLauro در مصاحبه ای گفت:. "من شده است برای مبارزه با این مسائل برای یک زمان بسیار بسیار طولانی باشه. من در تلاش برای مقابله با این بیماری همه گیر."

دموکرات ها را از یک لیست در حال اجرا از سیاست های آنها گفت: در حال کمک به در حال حاضر در طول coronavirus بحران و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت از مردم در هر اقتصادی آینده شیب.

سناتور. Ron Wyden از اورگان نماینده دموکرات در کمیته امور مالی مجلس سنا گفت که او می خواهد به کراوات گسترش مزایای که گذشت در مراقبت قانون به نرخ بیکاری رفتن به جلو. این پیشنهاد اجازه می دهد مزایای جزر و مدی برای دیدار با اقتصاد است.

Wyden گفت: سیستم موجود مشغول به کار نشده برای مدت زمان طولانی. بسیاری از ایالت ها ارائه مزایای زیر حداقل دستمزد و سیستم کند به طور منظم پشتیبانی از افرادی که در حال پرداخت به پیمانکاران و یا کار در اصطلاح فرفره اقتصاد است.

"بیکاری سیستم که اختراع شده بود و در دهه 1930 است که هنوز هم در نوع خود از زمان پیچ و تاب" Wyden گفت. "هیچ کس تا کنون شنیده ام از یک گیگ کارگر در دهه 1930."

بسیاری از ترقی خواهان دیدن coronavirus پاسخ به عنوان یک فرصت برای اثبات که سیاست های آنها حمایت می تواند کار کند و باید دائم.

برخی از این مزایای اضافی مانند بیکاری کمک, در حال حاضر بزرگ حمایت هر دو حزب و سخت تر خواهد شد به دور بعد.

همه دموکرات ها لزوما به توافق برسند.

میانه رو مانند Rep. استفانی مورفی, D-Fla., مشتاق هستند تا با استفاده از coronavirus برای حمایت دراز مدت هزینه را افزایش می دهد. مورفی که یک شرکت صندلی از لحاظ مالی محافظه کار سگ آبی ائتلاف گفت: هر سیاست باید مجددا در طول زمان است.

"من با شما موافقم که در یک بحران شما واقعا برجسته کمبود در جامعه ما" مورفی در مصاحبه ای گفت:. "اما من نیز بر این باورند که بهترین روش برای وضع در یک تقسیم کنگره است که برای انجام آنچه که ممکن است و این بدان معناست که آن را قادر به آن را از طریق یک تقسیم کنگره و امضا شده توسط رئیس جمهوری جمهوریخواه. تنها چیزهایی که تبدیل شدن به قانون در واقع می تواند کمک به مردم است که ما در حال تلاش برای کمک به."

چندین متوسط دموکرات ها از جمله Rep. ابیگیل Spanberger D-Va., رای دادند در برابر 3 تریلیون خانه بیل بیش از نگرانی های مشابه.

"متاسفانه بسیاری از اعضای کنگره از جمله برخی در حزب خود من — که تصمیم به استفاده از این بسته به عنوان یک فرصت برای انتشار بیانیه های سیاسی و پیشنهاد لایحه ای که می رود به مراتب فراتر از همه گیر امداد و هیچ شانسی برای تبدیل شدن به قانون" Spanberger در بیانیه ای گفت.

"ما باید با هم برای ساخت یک هدفمند و به موقع بسته امداد است که اجتناب حزبی و به جای اولویت مبارزه با ما در سراسر کشور اضطراری برای بهداشت عمومی در پرداختن فاجعه بار نرخ بیکاری و حفاظت از امنیت نسل بعدی است."

مورفی گفت: وجود دو حزبی گزینه های خارج وجود دارد وجود دارد. او با اشاره به بودجه دولت و دولت های محلی است که می تواند دو طرف با هم و یک پیشنهاد به گسترش و گسترش یک اعتبار مالیاتی برای کسب و کار است که نگه داشتن کارکنان در حقوق و دستمزد در طول بحران.

کسانی که طرح دو حزبی موفق ممکن است در کوتاه مدت اما ترقی خواهان نیز به دنبال ببینید که چگونه سیاست های خود را می تواند پایدار به خوبی به آینده است. دموکرات ها امیدوارند به دست گرفتن کنترل سنا و کاخ سفید در ماه نوامبر که آن را آسان تر برای ساخت موقت برنامه ها و به طور دائم بازسازی سیستم.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب