'هم' نسکار به نظر می رسد به جلو حرکت کند و پس از طناب دار موجود در راننده گاراژ

بزرگنمایی این تصویر بابا والاس درایوهای گذشته #IStandWithBubba استنسیل در این زمینه قبل از جام نسکار

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

بابا والاس درایوهای گذشته #IStandWithBubba استنسیل در این زمینه قبل از جام نسکار سری مسابقه در آلاباما Superspeedway در 22 ژوئن سال 2020 است. برایان Lawdermilk/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برایان Lawdermilk/گتی ایماژ

FBI اتحاد پیوست نسکار در یک تحقیق که در سمت چپ طناب دار در مسیر مسابقه گاراژ آمریکایی آفریقایی تبار راننده بابا والاس.

این حادثه اتفاق افتاده روز شنبه در والاس گاراژ منطقه در آلاباما Superspeedway در آلاباما. سهام خودرو رانندگان برتر وجود دارد به صورت سالانه آلاباما مسابقه. آن به تعویق افتاد یکشنبه به دلیل آب و هوای بد و موکول برای دوشنبه.

والاس است که تنها سیاه راننده نسکار بالا مدار. او شده است به تمرکز توجه خود را از موفق لابی رهبری مسابقه ماشین سهام سازمان برای تحمیل یک تاریخی ممنوعیت مؤتلفه پرچم در نسکار حوادث.

در قبل از مسابقه رسانه های تلفنی دوشنبه نسکار جمهور استیو فلپس گفت: مشترک نسکار / FBI بررسی نمی کند و در عین حال بسیاری از پاسخ در مورد آنچه که او خواستار "بسیار جدی عمل کاشت طناب دار در والاس گاراژ."

فلپس گفت: آن را خیلی زود به جزئیات در مورد آنچه که ممکن است شده ام اسیر در دوربین های ویدئویی در گاراژ منطقه است. او در مورد بحث که ممکن است تا به حال دسترسی به این منطقه اشاره او به عنوان "رد پا" در مسیر مسابقه.

"ما تعداد بسیار کمی از مردم هستند که در رد پای" فلپس گفت: با توجه به امنیت است تنگ حتی زمانی که وجود دارد نیست و یک بیماری همه گیر محدود کردن دسترسی. "تنها ضروری پرسنل که [بودند] وجود دارد. بدیهی است که ما در نقد و بررسی لیست کامل با اف بی آی در مورد کسی که تا به حال دسترسی که در آن زمان خاص."

"ما همچنین با استفاده از چیزی به نام compartmentalization – ما نگاه بود که در آن منطقه خاص و ما قادر به باریک است که به پایین."

فلپس خواسته شد تا در مورد امکان نقض امنیت.

"من نمی توانم بگویم هیچ برای برخی" فلپس گفت "امنیت در اطراف وارد شدن به اثرات قابل توجه است." ضروری پرسنل بنا به گزارش شامل اعضای تیم نسکار و پیگیری مقامات و ایمنی خدمه است.

فلپس مصمم است در مورد مجازات نهایی برای مقصر(s).

"به صراحت آنها را ممنوع [از نسکار] برای زندگی," او گفت:. "وجود دارد هیچ جایی برای این همه و ما نمی خواهد آن را تحمل کند. من اهمیتی نمی دهند که آنها نمی خواهد در اینجا."

فلپس گفت: نسکار نیز به شدت امنیتی برای والاس.

"این خانواده است که نیاز به مراقبت از یکی از اعضای خانواده که حمله" فلپس گفت.

در واقع والاس گرفتن حمایت گسترده در سراسر نسکار.

راننده افسانه ای Richard Petty که صاحب والاس شماره 43 خودرو اعلام کرد قبل از روز دوشنبه موکول آلاباما نژاد که او وجود دارد خواهد بود برای حمایت از والاس.

82 سال از خرده گفت: او خشمگین از این حادثه.

"مطلقا هیچ جایی در ورزش ما و یا جامعه برای نژادپرستی" او در بیانیه ای گفت. "این گه عمل در خدمت به عنوان یک یادآوری از ما تا چه حد هنوز هم باید برای رفتن به از بین بردن تبعیض نژادی و آن galvanizes من حل و فصل به استفاده از منابع Richard Petty موتورسواری برای ایجاد تغییر. این بیمار کسی که مرتکب این عمل باید یافت در معرض و به سرعت و بلافاصله اخراج از نسکار."

قبل از روز دوشنبه نژاد, Wallace ارسال شده در یک عکاسی از خود در رسانه های اجتماعی با او و ماشین خود را در پیش زمینه و رانندگان در این زمینه جمع آوری شده در یک نیم دایره پشتیبانی می کند.

همراه با عکس کلمه "با هم."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن