برای برخی از زوم نوار و بت Mitzvahs برجسته ترین معنی دار و لحظات به یاد ماندنی'

بزرگنمایی این تصویر گیب سیلورمن است پناه در خانه با خانواده اش و این اولین بار است که زوم حکم کتاب م

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

گیب سیلورمن است پناه در خانه با خانواده اش و این اولین بار است که زوم حکم کتاب مقدس برای معبد Shir تیکوا یک جماعت غرب بوستون. این Silvermans پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
این Silvermans

به عنوان گیب سیلورمن شعارهای خود تورات بخش او را به شدت متمرکز بر روی هر کلمه. آن را نقطه اوج ماه مطالعه و بالا نقطه از نوار حکم کتاب مقدس خدمات. همان درست است برای تقریبا هر 12 یا 13 ساله جشن یک نوار و یا بت میتسوا.

"برای تورات سرویس من بسیار عصبی بود, مورد, مانند از دست دادن جای من" گیب گفت. "آن چنان بزرگ و تمام حروف همان نگاه کند."

تورات نورد است باز بر روی یک میز در اتاق نشیمن و قرار است در مقابل یک کامپیوتر ، گیب است پناه در خانه با پدر و مادرش و برادر کوچکترش و این اولین بار است که زوم حکم کتاب مقدس برای معبد Shir تیکوا یک جماعت واقع در 20 مایلی غرب بوستون.

مه و ژوئن محبوب ماه به صورت نوار و بت mitzvahs و بسیاری از جماعت برنامه یهودی آمدن از سن مراسم دو تا سه سال در پیش است. در آن طول می کشد زمان برای یادگیری تورات بخش و نماز و کتاب سالن و سالن غذا خوری برای جشن پس از آن.

که باعث به تعویق انداختن دشوار است.

در حال حاضر در طول coronavirus همه گیر جماعت هستند reimagining مراسم و آوردن آن را آنلاین.

برای خانواده و دوستان به تماشای گیب زوم کتاب مقدس نوار گیب و تورات اشغال میدان مرکزی flanked توسط Shir تیکوا را خاخام ها و کانتور.

خاخام دنی Burkeman تماس بر چند اعضای خانواده. آنها به طور موقت به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش برای aliyot -- نعمت بیش تورات خواندن. گیب مادر بزرگ Helaine سیلورمن مفتخر است با اولین aliyot. قبل از Helaine آغاز می شود Burkeman به یاد او برای تغییر در خود دوربین و وصل نمودن صدای مکالمه.

Burkeman آگهی خدمات از راه دور خود را از کنیسه اصلی پناهگاه. او را به انجام دو وظیفه مطمئن شوید این مراسم به پیروی از سنت و نظارت بر تمام تکنولوژی درگیر است.

"هدف ما این بود برای ایجاد برای آنها را به عنوان آنجا که ممکن است دیجیتال نوار حکم کتاب مقدس تجربه" Burkeman گفت. "و ما با استفاده از کلمه دیجیتال به دلیل نبود مجازی. وجود دارد هیچ چیز مجازی در مورد آن. این واقعی بود."

بزرگنمایی این تصویر

خاخام دنی Burkeman ارائه تورات دو روز قبل از نوار حکم کتاب مقدس. اریکا سیلورمن پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریکا سیلورمن

این Silvermans فکر در مورد به تعویق انداختن تا پایان سال, اما دو هفته قبل از روز بزرگ آنها تصمیم به رفتن به جلو در زوم در اصل تاریخ است. که در آن نقطه فشار بیشتر سوال شد: چه عناصر نوار حکم کتاب مقدس اهمیت ترین ؟

گیب می خواستم به خواندن از یک واقعی تورات نه ورق کاغذ از او استفاده می شود برای تمرین. دو روز قبل از حکم کتاب مقدس نوار Burkeman ساخته شده ویژه تحویل.

"خاخام دنی فقط به جلوی خانه ما با تورات seatbelted در صندلی جلو," گیب به یاد می آورد. "آن پیچیده شده بود تا seatbelted و سپس او آن را به پدر من است."

در نوار حکم کتاب مقدس به عنوان به زودی به عنوان گیب پس از اتمام خواندن از که تورات او به نظر می رسد پدر و مادر او لبخند زد و به طرز محسوسی exhales. برای او سخت ترین قسمت است.

به زودی این خدمات در کل نتیجه می گیرد. سپس Burkeman exhales.

"من احساس واقعا خوب است که ما می توانستیم او را به یک تجربه" Burkeman گفت. "و شما می توانید ببینید در چهره اش و در مواجهه با خانواده اش که این معنی برای آنها است."

بزرگنمایی این تصویر

گیب می خواستم به خواندن از یک واقعی تورات نه ورق کاغذ از او استفاده می شود برای تمرین. این Silvermans پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
این Silvermans

پس از این مراسم خانواده و دوستان به نوبه خود بر روی دوربین های خود را و وصل نمودن صدای مکالمه. آنها موج و نگه دارید تا تبریک علائم و فریاد "Mazel Tov!"

تأمل در کتاب مقدس نوار گیب مادر اریکا خوشحال است با تمام رویداد آنلاین, اما او می داند که آن را برای همه نیست.

"من بسیار مهربان برای افرادی که در حال ساخت دیگر تصمیم برای به تعویق انداختن و انجام آن در شخص" او گفت:. "اما برای ما در آن لحظه این تصمیم درست است. آن را خاص تر به دلیل شرایط."

به عنوان او اریکا نشسته در کنار گیب و همسرش اسکات. تورات است که هنوز هم وجود دارد یک زن و شوهر پا دور در جدول اتاق ناهار خوری.

او نگاهها بیش از در رفته و می افزاید: "من احساس می کنم بسیار کامل با آنچه که ما تجربه."

اریکا و اسکات تعجب می کنم اگر آنها نیاز به جشن می گیرند با یک نوار حکم کتاب مقدس حزب زمانی که خانواده و دوستان شما می توانید جمع آوری دوباره. و گیب?

"من امیدوارم که ما می توانیم یک حزب" او گفت:. "اما من می تواند بدون انجام دهد."

این بیماری همه گیر شده که خدمات واقعی مراسم مذهبی — جایی که بیشتر معنی دار و لحظات به یاد ماندنی اتفاق می افتد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن