پست پاندا وب استراتژی های بازاریابی

[ad_1] ساختمان پیوند است که آسان نیست به خصوص برای مبتدیان. شما باید آن را گام به گام و البته در این راه مشرو

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
[ad_1]

ساختمان پیوند است که آسان نیست به خصوص برای مبتدیان. شما باید آن را گام به گام و البته در این راه مشروع. گوگل امروز بیشتر سرکوبگر با قوانین و مقررات خود را وقتی که می آید به دادن کنترل بر روی موتور جستجوی خود را که باعث می شود آن را دشوار برای بازاریابان اینترنت و کسب و کارهای کوچک به دریافت رتبه وب سایت خود را. دیگر درک آن را به عنوان یک چیز خوب و همچنین دیگران ادعا می کنند که این بزرگترین چیزی که اتفاق افتاده است.

و بنابراین شما باید برای انجام قانونی و دقیق روش پیوند ساختمان استراتژی های ذکر شده در موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو!

در زیر 7 استراتژی است که کمک خواهد کرد که شما تولید مناسب بک لینک و حدس بزنید چه این تکنیک ها تقدیر توسط پنگوئن بنابراین هیچ کس نمی تواند ادعا می کنند که آنها جعلی هستند بک لینک

اصلاح لینک

برای خودتان مراجعه کنید لینک های خراب وب سایت خود را شما باید با استفاده از GWT. رفتن به GWT کلیک کنید در وب سایت شما یک لیست ظاهر خواهد شد که از آن شما باید به انتخاب "سایت سلامت". در نهایت انتخاب "اشتباهات خزیدن". در پایین یک لیست ظاهر می شود که در آن شما می توانید تمام آدرس های که لینک به وب سایت خود را. تعمیر لینک های شکسته با کمک یک تغییر مسیر 301.

اتوماتیک اسناد

بهره برداری کامل از اسناد خدمات تشخیص مانند tynt است که افزایش ترافیک خود را تا 40% در یک صفحه به همراه مربوطه غیر لنگر لینک کلیک کنید.

لینک روی تصویر

ارسال سایت خود را به تعدادی از CSS دایرکتوری ها مانند CSS شیدایی اگر شما صفحه ایجاد شده در CSS یا CSS نخبگان و گالری وب.

راهنمای ارسال مقاله

یکی از بهترین تکنیک های مورد استفاده برای بازاریابی نام تجاری. هنگامی که شما با استفاده از کسب و کار خود و نام خود را در متن لنگر برای دایرکتوری ارسالی شما در حال بهبود آگاهی نام تجاری و یا محصولات خود را و وب سایت. هنگامی که شما با استفاده از کسب و کار خود و نام خود را از کلمه کلیدی هدف قرار دادن و به دست آوردن لینک های ساختمان در فهرست خود پروسه شما در اثر ساختمان نام تجاری خود را در همان زمان.

به کمک های مالی

به دنبال "Donators صفحه" و "کمک صفحه". شما می توانید انتخاب از که در آن شما می توانید انتخاب کنید یک مقدار. به این ترتیب شما می توانید به راحتی در بازار صفحه خود را در میان مخاطبان و مشتری بالقوه.

کسب و کار محلی در بازار

بهترین و به صرفه لینک کلیک کنید نه تنها برای ارتباط بلکه برای اعتماد سازی لینک ها شما از این بهتر کسب و کار اداره (BBB) و اتاق بازرگانی. شما لازم نیست به نگرانی در اگر بخواهید برای یک هزینه ثبت نام به این دلیل که پرداخت شما خواهد شد به شما پرداخت خواهد شد برای عضویت می توانید در نظر گرفته شود به عنوان هزینه های راه اندازی کسب و کار. به این ترتیب, شما عظیم ترافیک برای وب سایت است که کمک بزرگی در افزایش محبوبیت سایت.

ایجاد جذاب و آموزنده حساب توییتر

توییتر یکی از بهترین سایت های رسانه های اجتماعی است که به طور گسترده ای مورد استفاده توسط بازاریابان به بازار خود را در سایت ها و محصولات. در عین حال شما باید برای ایجاد یک حساب کاربری است که به خوبی به ارزش و جذاب به مخاطبان هدف خود را.

[ad_2]
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن