تشکر. Ocasio-کورتز راه اندازی گروه های سیاسی برای افزایش مترقی نامزدهای

بزرگنمایی این تصویر Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز, D-n. y. صحبت می کند در طول یک تظاهرات برای دموکرات ن

توسط MINERALNEWS در 3 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز, D-n. y. صحبت می کند در طول یک تظاهرات برای دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مردم ایران ، برنی ساندرز من-Vt., در آیووا ماه گذشته. او اعلام کرده است جدید PAC به بازگشت تدریجی کنگره نامزدها. ژن J. Puskar/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ژن J. Puskar/AP

Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز که به دست آورده از طریق مسنجر مشخصات ملی زمانی که او سرنگون بالا دموکراتیک رهبر در سال 2018 راه اندازی کرده است خود را سیاسی کمیته اقدام به افزایش رقبا در سال 2020 کنگره نژادها.

این حرکت نشان می دهد که 30 ساله نیویورک دانشجوی سال اول به نیت به ادامه مبارزه با حزب خود را ایجاد.

Ocasio-کورتز پرده برداری از این وب سایت برای گروه خود لقب "شجاعت برای تغییر" — همراه با یک تخته سنگ از هفت امضا برای کاندیداهای زن که در برخی موارد در حال رقابت در برابر دیگر دموکرات ها حمایت حزب در مبارزات انتخاباتی کمیته.

اگر چه او آخرین پروژه ویترین تمایل او به برخورد با خود او رهبری Ocasio-کورتز به رسمیت شناختن نام و منظم در رسانه های ملی می تواند کمک به جذب پول بیشتر از مردم به سیاست در زمانی که ریاست جمهوری سال 2020 مسابقه است که تمرکز اصلی برای بسیاری از افراد به طور منظم حزب اهدا کنندگان.

جدید گروه ماموریت بیانیه می گوید که "به دنبال پاداش رقبا و امتیازهای نمایش که شجاعت سیاسی — افرادی که حاضر به تعظیم به ایجاد فشار که مدافع ferociously برای خانواده های طبقه کارگر و که در زندگی همان مبارزات مردم آنها به دنبال نمایندگی کند."

Ocasio-کورتز مورد بحث او قصد دارد برای اولین بار در مصاحبه با نیویورک تایمز.

Ocasio-کورتز تبلیغ مجلس نمایندگان و سنا داوطلبانی که خدمت نکرده در کنگره قبل از پنج زنان از رنگ.

کریستینا Tzintzún رامیرز که در حال اجرا است برای سنا در تگزاس است که رقابت در برابر MJ Hegar یک مبارزه با کهنه که حمایت حزب دموکرات' کمپین بازو.

دیگران — جسیکا کیسنرس تگزاس ژرژت گومز در کالیفرنیا, Samelys لوپز در نیویورک, Kara ایستمن نبراسکا, ماری نیومن از ایلینوی و ترزا Leger فرناندز جدید مکزیک در حال اجرا در خانه نژادها.

دو در حال اجرا در برابر زمان خانه دموکراتیک امتیازهای — کیسنرس است اقدام به ضرب و شتم تگزاس در کنگره هنری Cuellar متوسط هشت ترم عضو که تنش درخواست تجدید نظر خود را به مستقل و جمهوری خواهان. نیومن در حال اجرا است برای دومین بار در برابر ایلینوی در کنگره دن Lipinski نیز در خدمت خود هشتم ترم که برخی از لیبرال ها را مورد انتقاد خود ضد سقط جنین را به رای دادن رکورد.

دموکرات کنگره انتخاباتی کمیته کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد جدید تایید شده. آمریکا را تشویق به پرداخت حق عضویت برای کمک به حمایت از همکاران خود به آمریکا' کمپین بازوی اما Ocasio-کورتز پرداخت نمی شود او این چرخه انتخابات.

این DCCC دارای افتخار در مورد آن شکستن رکورد جمع آوری کمک های مالی این چرخه در آوردن 125 میلیون دلار در سال 2019 یک بیش از 20 میلیون دلار افزایش نسبت به آن مطرح در سال 2017.

معلوم نیست چقدر پول جدید, مترقی, PAC خواهد دل نورد سنگ گزارش تا کنون جمع آوری کرده است $340,000 در ماه گذشته.

آن را غیر معمول نیست برای قانونگذاران مجلس برای خود یک عمل سیاسی کمیته به تمرکز بر کمک به نامزد خاص. برای مثال Rep. ست Moulton, D-Mass., سیاهی "خدمت به امریکا" تایید شده است که با تمرکز بر امتیازهای و رقبای نظامی و یا جامعه اطلاعاتی پس زمینه. بسیاری از کسانی که با حمایت این کمیته در سال 2018 است.

Ocasio-کورتز به دست اورد شهرت به همراه همکار دانشجوی سال اول از اعضای "تیم ملی" — میشیگان در کنگره رشیدا Tlaib, ماساچوست, Rep. Ayanna Pressley و مینه سوتا در کنگره Ilhan عمر. رئیس جمهور تهمت بارها مورد انتقاد قرار Ocasio-کورتز در مبارزات انتخاباتی خود سخنرانی, بیشتر, بالا بردن مشخصات خود را.

این گروه شده است تمرکز از چندین درون حزب مناقشات سیاسی در مورد اولویت های سیاست و ایدئولوژی سیاسی پس از آنها شروع به خدمت در خانه در ماه ژانویه 2019.

پس از ضرب و شتم دموکراتیک Rep. جو کراولی که ریاست دموکراتیک حزبی و تا به حال برنامه ای برای اجرا به صورت سخنران Ocasio-کورتز است استدلال حزبی مورد نیاز برای انتخاب بیشتر خارجی ها که نمی مدیون به رهبران حزب و یا اهدا کنندگان.

در پاییز گذشته Ocasio-کورتز گفت: NPR استیو inskeep را چرا از او حمایت برخی از رقبا به برخی از همکاران خود در خانه.

"ما باید بسیار دقیق در مورد که در آن تعادل حزب است," او گفت:, و اضافه کرد "من فکر می کنم ما نیاز به ترقی خواهان در حزب به طور جدی به عنوان ما در حال گرفتن محافظه کاران در حزب است."

دموکرات ها در زمان کنترل از خانه پس از سال 2018 midterms با ضربه خاموش جمهوریخواهان در حومه و exurban منطقه و تمرکز بر حفظ اکثریت در سال 2020 شده است تا حد زیادی متمرکز بر کمک به کسانی که 31 دموکرات ها که در مناطق که برنده برنده در سال 2016.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن