خارج شدن از زندان است ؟ زندانیان ترس از ویروس استدلال می کنند برای آزادی

نیویورک - Coronavirus را تبدیل به یک "خارج شدن از زندان" کارت برای صدها نفر از سطح پایین زندانیان در سراسر کشو

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398

نیویورک - Coronavirus را تبدیل به یک "خارج شدن از زندان" کارت برای صدها نفر از سطح پایین زندانیان در سراسر کشور و حتی سخت تایمر به دنبال آزادی خود را با این استدلال که این ماده از اگر اما زمانی که این بیماری مرگبار نوردد و محکم بسته بندی شده جمعیت پشت میله های زندان.

در میان کسانی که شفاعت برای دلسوز انتشار یا خانه بازداشت رئیس سابق کالی کارتل مواد مخدر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق شخصی وکیل مایکل کوهن Ponzi کرد Bernard Madoff و ده ها تن از زندانیان در شهر نیویورک Rikers Island, بخشی از یک زندان در سیستم است که از دست یک کارمند به این ویروس در این هفته است.

"او در سلامت فقیر. او 81 سال" دیوید اسکار Markus وکیل برای کوکائین شخص مهم در میان یکدسته Gilberto رودریگز-Orejuela نوشت: در اورژانس مدارک دادگاه در این هفته به دنبال آزادی او پس از خدمت در حدود نیمی از 30 سال مواد مخدر-قاچاق جمله است. "زمانی که (اگر) COVID-19 بازدید خود از زندان او نمی خواهد که بسیاری از شانس."

در حالی که گسترده شیوع کروناویروس در پشت میله ها هنوز به اتفاق دیوانگی فعالیت های قانونی تأکید نفت خام واقعیت است که فقط شروع به نزول در امریکا در حدود 7000 زندان و زندانها و اصلاح امکانات یک زمین پرورش ایده آل برای virus به عنوان خطرناک به عنوان خانه های پرستاری و کشتی های کروز اما به مراتب کمتر بهداشتی.

پا تا شستشو و موقت توقف ملاقات در بسیاری از lockups در سراسر کشور در میان بحران را نمی تواند برای این واقعیت است که تهویه پشت میله های زندان است که اغلب فقیر زندانیان خواب در محله های نزدیک و به اشتراک گذاری تعداد کمی از دستشویی و حمام.

"به سادگی با قرار دادن آن غیر ممکن است به انجام, اجتماعی, فاصله," گفت: David S. Weinstein سابق دادستان فدرال در میامی.

81-سال Madoff که خدمت به 150 سال حبس برای bilking هزاران نفر از سرمایه گذاران در $17.5 میلیارد پونزی بود فقط پرسید که ماه گذشته منتشر شود در اوایل نور از خود ترمینال بیماری کلیوی. در حال حاضر وکیل او خواستار همه در خطر فدرال زندانیان منتشر می شود برای ایمنی خود را به دلیل coronavirus.

"به زندان فدرال سیستم به طور مداوم نشان داده شده است ناتوانی در پاسخ به عمده بحران" Madoff وکیل براندون نمونه آسوشیتدپرس گفت. "نگرانی های من هستند و حتی بیشتر تقویت شده برای زندانیان در فدرال مراکز پزشکی و کسانی که سالخورده."

دادستان استدلال در برابر رودریگز-Orejuela اضطراری درخواست و اشاره کرد که زندان فدرال در واشینگتن ایالت کارولینای شمالی که در آن هر دو او و Madoff برگزار شد که هر یک از کارکنان و یا زندانیان مبتلا به این ویروس و کارکنان در حال نمایش پس از ورود.

این نه فقط وکیل ثروتمند و قدرتمند به دنبال انتشار.

در نیویورک, عمومی مدافعان خواسته قضات به انتشار و در معرض خطر زندانیان از این شهر را تحت محاصره فدرال زندان گفت: پیش از محاکمه حبس "ایجاد محیط ایده آل برای انتقال بیماری مسری." حرکات استناد ارائه وثیقه اصلاحات قانون اجازه می دهد به صورت موقت انتشار پیش از محاکمه زندانیان تحت "قانع کننده" شرایط.

"من واقعا معتقدم که زندان در حال تیک تاک بمب زمان" به گفته دیوید Patton, مدیر اجرایی فدرال مدافعان نیویورک. "آنها به سر می برند و غیر بهداشتی در بهترین زمان است. آنها نمی ارائه مراقبت های پزشکی مناسب در بهترین زمان و این قطعا نیست بهترین زمان است."

برخی از مقامات در سراسر کشور به نظر می رسد به توافق برسند. ادارات پلیس در حال incarcerating مردم کمتر دادستان در حال اجازه دادن به خشونت مجرم اوایل و قضات به تعویق انداختن و یا پیدا کردن جایگزین برای زندان.

در لس آنجلس این کشور بزرگترین زندان سیستم تقلیل جمعیت آن بیش از 600 پس از Feb. 28 اجازه می دهد بسیاری از زندانیان با کمتر از 30 روز به سمت چپ در جملات خود را منتشر خواهد شد زود است. در کلیولند قضات برگزار شد یک جلسه ویژه در طول تعطیلات آخر هفته برای حل و فصل موارد با گناه درخواست و انتشار بیش از 200 سطح پایین و غیر خشونت آمیز زندانیان. و در میامی بالای دولت وکیل مردم خواست آزادی همه غیر خشونت آمیز felons و کسانی که برگزار شد در جنحه.

"هیچ قاضی می خواهد به یک مرده زندانی در وجدان خود گفت:" لایحه Barzee میامی دفاع وکیل.

شهر نیویورک مدیره از اصلاح این هفته خواستار آزادی فوری همه در معرض خطر زندانیان پس از یک محقق اختصاص داده شده به سیستم زندان درگذشت بیش از آخر هفته از coronavirus. 56-مرد آمد و گفت که از قبل موجود به وضعیت سلامت و تنها محدود تماس با زندانیان. شهر زندان, سیستم مورد 8,000 زندانیان بسیاری در بدنام Rikers Island.

اما انطباق موجی از درخواست خود شمار چالش است. دادگاه ها در سراسر کشور در حال خاموش کردن تنها با یک اسکلتی کارکنان مشغول به کار است. رئیس قاضی فدرال در بروکلین در روز دوشنبه به طور نامحدود به تعویق افتاد همه کیفری و مدنی منصفه تشویق قضات به دادگاه انجام کسب و کار از طریق تلفن یا ویدئو کنفرانس در زمانی که ممکن است برای به تاخیر انداختن فرد در مجموعه مقالات.

دادستان در دادگاه گفت براده است که اداره فدرال زندانها شده است برنامه ریزی برای وقوع پس ژانویه از جمله از طریق ایجاد یک نیروی کار با کارشناسان در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. BOP روز جمعه به حالت تعلیق ملاقات برای همه زندانیان فدرال تسهیلات نقل و انتقال کارکنان سفر و دوره های آموزشی برای 30 روز. به تازگی ورود زندانیان در حال غربالگری برای COVID-19 و حتی بدون علامت زندانیان تلقی می شود در معرض خطر هستند که قرنطینه. اداره مهاجرت و گمرک اعلام کرد که آنها را شبیه مراحل.

مقامات بهداشت عمومی استرس است که افراد مسن و کسانی که با مشکلات بهداشتی موجود هستند بیشتر در معرض خطر از coronavirus اما این است که اکثریت قریب به اتفاق مردم فقط رنج می برند خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه و بهبود در عرض چند هفته.

اما چنین اطمینان کوچک آرامش برای زندانیان.

حساب توییتر مایکل کوهن مغلوب ساختن پیشی جستن دادستان سابق که در حال گذراندن سه سال حبس برای جرایم از جمله فرار مالیاتی و مالی مبارزات انتخاباتی نقض مشترک بیش از آخر هفته یک درخواست به دنبال انتقال غیر خشونت آمیز فدرال زندانیان به خانه بردهاند. خطاب به طور خاص نسبت ناروا به آن استدلال می کند حرکت خواهد "به زندان امکانات اضافی (و مقدار مورد نیاز) پزشکی تریاژ و لجستيک فضا برای کسانی که آلوده می شوند."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"بدون مداخله نمرات غیر خشونت آمیز مجرم هستند و در خطر مرگ" در آن آمده است: "و این افراد داده نشده است حکم اعدام."

___

گودمن گزارش از میامی. آسوشیتد پرس نویسندگان استفانی Dazio از لس آنجلس و Michael R. سیساک از نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن