کبک مزرعه توصیه به استفاده بیشتر 'ثبات' نیروی کار پس از COVID-19 شیوع

مونترال—یک COVID-19 شیوع بیماری در میان کارگران موقت خارجی و دیگر کارکنان یک کبک شرکت کشاورزی مطرح است نگرانی

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399

مونترال—یک COVID-19 شیوع بیماری در میان کارگران موقت خارجی و دیگر کارکنان یک کبک شرکت کشاورزی مطرح است نگرانی در مورد خطرات بهداشتی که کارگران مزرعه حرکت بین چند کار سایت.

بهداشت عمومی سازمان برای منطقه جنوب مونترال می گوید آن گفت: شرکت Vegpro بین المللی برای استفاده بیشتر "پایدار" نیروی کار پس از نزدیک به دو ده نفر از کارگران به تازگی آزمایش مثبت برای COVID-19.

23 کارگران از جمله 18 موقت کارگران خارجی مشغول به کار بودند در تاسیسات در Sherrington, Que., که کشتی های تولید به کانادا و شمال شرقی ایالات متحده است.

سلامت اقتدار CISSS Monteregie-مرکز توصیه کرده است که شرکت "اطمینان از ثبات بهتر از کارگران از جمله کسانی که از سازمان" به گفته سخنگوی شانتال Vallee.

که "محدود کردن تعداد مخاطبین (همکاران)," Vallee گفت و اجازه می دهد این شرکت به "ساخت یک رجیستری است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ردیابی شیوع."

"ما در پی این وضعیت نزدیک" Vallee اضافه شده است.

استفاده از سازمان دادن به کارکنان در محل کار در طول COVID-19 شیوع کشیده شده است توجه قابل توجه در کبک است که کانون این بیماری همه گیر در کانادا.

در این استان به خدمات بهداشتی و درمانی در بخش پرستار و دیگر کارگران شاغل در سازمان دادن فرستاده شد به چندین دراز مدت مراقبت از خانه که اعتقاد بر این است برای کمک به گسترش این رمان coronavirus در برخی از امکانات.

در بیانیه روز شنبه, Vegpro گفت: اصلی آن نگرانی بود که رفاه کارگران آن است.

این بیانیه نمی گویند که چگونه بسیاری از شرکت 1,000 کارمندان کارگران موقت خارجی و یا چگونه بسیاری از شاغل هستند از طریق سازمان.

Vegpro گفت که آن را انجام شده داخلی کاوشگر پس از آن برای اولین بار کارگر آزمایش مثبت برای COVID-19 ماه گذشته.

همچنین گفت: این خواسته سازمان بهداشت برای راه اندازی یک موبایل تست واحد در آن زمان اما گفته شد امکان پذیر نبود.

بیشتر کارگران شد آزمایش COVID-19 on May 30 با استفاده از این سیستم به طور منظم ،

CISSS Monteregie-مرکز گفت: این خبر یک واحد سیار به Vegpro بین المللی در روز پنج شنبه و آزمایش 15 بیشتر کارگران است.

"این شرکت با در نظر گرفتن توصیه های ما برای اطمینان بهتر کارگر ثبات بسیار جدی" Vallee گفت.

جوی Calugay یک سازمان جامعه با کارگران مهاجر در مرکز مونترال گفت: بسیاری از کارگران استخدام از طریق سازمان دادن هستند مهاجران جدید به دنبال خود "اولین ورود به بازار کار" در کبک.

دیگران که کارگران مهاجر به دنبال تکمیل درآمد خود را با روز کارگر و همچنین پناهجویان و مستند نشده کارگران Calugay توضیح داد.

او گفت: کمبود نیروی کار را تحت فشار قرار دادند و برخی متوسط و بزرگ به اندازه شرکت ها برای استخدام از طریق آژانس های دما.

"آنها را استخدام گاهی اوقات بعد کارگران, کارگران که از شهرستانها آمده گفت:" Calugay اشاره کرد که ممکن است کمک به پتانسیل گسترش COVID-19.

"اگر کسی بیمار شود و سپس گسترش سریع است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در ماه آوریل دولت کبک گفت: این امر سرمایه گذاری $42.6 میلیون دلار برای حمایت از بخش کشاورزی است که در آن گفته شده بود رو به یک کارگر کمبود با توجه به همه گیر.

خولیو لارا یک کبک مبتنی بر نماینده ایالات مواد غذایی تجاری و کارگران (UFCW) اتحادیه گفت: COVID-19 همه گیر برجسته است نیاز به استفاده از یک بیشتر دائمی نیروی کار به ویژه در صنایع کلیدی مانند کشاورزی است.

"آن را در زمان بحران مانند این بیماری همه گیر ما زندگی را از طریق زمانی که ما متوجه چه شغل واقعا ضروری است اما گاهی اوقات فراموش شده یا کم ارزش" لارا گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن