مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی به تعویق انداختن پنس حوادث در آریزونا و فلوریدا پس از Coronavirus خوشه

بزرگنمایی این تصویر معاون رئیس جمهور پنس امواج به هواداران پس از صحبت در lore city Motors Corporatio

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

معاون رئیس جمهور پنس امواج به هواداران پس از صحبت در lore city Motors Corporation روز پنج شنبه در lore city, Ohio. تونی Dejak/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تونی Dejak/AP

یک روز بعد از دفاع از حق خود را برای برگزاری انتخاباتی حوادث در میان coronavirus مورد خوشه, معاون رئیس جمهور, پنس و مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین در حال به تعویق انداختن دو رویداد او به تیتر هفته آینده در فلوریدا و آریزونا. ایالات متحده دو تا از سخت ترین ضربه در روزهای اخیر و مقامات بهداشتی باید در تشویق مردم برای جلوگیری از بزرگ فرد کرده است. حوادث شده اند به تعویق افتاد "از فراوانی احتیاط" دو کمپین مقامات NPR گفت.

آن را قابل توجه معکوس برای پنس که روز جمعه با زور و اجبار در دفاع از طرح خود را به حرکت به جلو با کمپین حوادث.

"ما هنوز هم می خواهید به مردم آزادی برای شرکت در روند سیاسی" پنس گفت: زمانی که فشار توسط خبرنگاران در اولین Coronavirus نیروی کار جلسه در دو ماه. "آزادی بیان و حق مسالمت آمیز جمع آوری مندرج در قانون اساسی ایالات متحده است. و حتی در یک بحران بهداشتی مردم آمریکا نمی برانند حقوق و قانون اساسی ما."

یک مقام کاخ سفید گفت که پنس هنوز برنامه ای برای سفر هفته آینده به تگزاس فلوریدا و آریزونا برای ملاقات با دولت فرمانداران و تيم سلامت. ایالات متحده در یک روز رکورد موارد جدیدی از کروناویروس در روز شنبه با بیش از 45 ، 000 مورد جدید گزارش شده است. تعداد کسانی که رانده شدند, در بخش های, آریزونا و تگزاس و فلوریدا که در ادامه تنظیم رکورد جدید.

شده اند وجود دارد هیچ تغییری اعلام کرد در مورد پنس را برنامه ریزی شده ظاهر در جشن آزادی یکشنبه رویداد در اولین کلیسای باپتیست در دالاس. او برجسته و سخنران در صورتی که می گوید آن را "جشن آزادی ما به عنوان آمریکایی ها و آزادی ما در مسیح با شما از طریق عبادت" از جمله میهنی موسیقی و ادای احترام به نیروهای مسلح. این سایت برای این رویداد می گوید: "ماسک و اجتماعی فاصله به شدت تشویق در حالی که در محوطه First Baptist دالاس."

این تصمیم یک هفته پس از رئیس جمهور تهمت برگزار زیادی داخل سالن کمپین تجمع در Tulsa, Okla. حداقل هشت کمپین دستیاران که مشغول به کار در این رویداد باید آزمایش مثبت برای کوروناویروس. دو نفر از آنها با حضور در این رویداد هر چند با توجه به مبارزات آنها عینک ماسک. متعدد دیگر که کار در مبارزات انتخاباتی شده اند quarantining در خانه پس از این تجمع است.

در روز سه شنبه حتی به عنوان coronavirus مشکل در آریزونا در تمرکز تهمت با حضور در مبارزات انتخاباتی به سبک رالی در یک ققنوس megachurch. با وجود شرایط محلی که ماسک توان در داخل خانه اجتماعی فاصله غیر ممکن است به شدت کنندگان جوان نشسته شانه به شانه و تقریبا هیچ یک عینک ماسک.

پس از تجمع در تولسا که موفق به دیدار با انتظارات بالا برای حضور مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین شروع به ارزیابی مجدد چه تهمت را امضا تظاهرات می خواهم نگاه در میان coronavirus نگرانی و نژادی عدالت تظاهرات که هر دو از مقامات متهم به کم خونی مشارکت مردم است.

برای مغلوب ساختن پیشی جستن خودداری کرده است و علنا اذعان تمام آبی خالی کرسی در این عرصه در تولسا به جای تمرکز بر رأی تلویزیون و جریان های وب از این رویداد.

آخرین مطالب