آمریکای لاتین ارتش ظهور به عنوان قدرت کارگزاران پلیس ضد شورش و نیروهای مرزی

بزرگنمایی این تصویر نیروهای مسلح ویژه سربازان ارتش السالوادور پس از دستور رئیس جمهور نایب Bukele وار

توسط MINERALNEWS در 5 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

نیروهای مسلح ویژه سربازان ارتش السالوادور پس از دستور رئیس جمهور نایب Bukele وارد ال سالوادور کنگره در یک رای گیری در امنیت لایحه در فوریه. 9. سالوادور Melendez/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سالوادور Melendez/AP

آن را یک کودتا.

اما زمانی که سربازان به طور خلاصه اشغال السالوادور کنگره این ماه برای ارعاب نمایندگان مجلس به عبور از یک ضد جرم و جنایت لایحه صحنه به یاد می آورد یکی از آمریکای لاتین تاریکترین دوره: در 1970s و 1980s خیلی از این منطقه رد شد با سوء استفاده از دیکتاتورهای نظامی.

و آن را فقط به ال سالوادور. با منفور رئیس جمهور در مواجهه با تظاهرات خیابانی و خواسته که آنها سرکوب افزایش جرم و جنایت و فساد و احیای راکد اقتصاد آمریکای لاتین نیروهای مسلح یک بار دیگر پرتاب وزن خود را در اطراف.

شاید چشمگیر ترین مورد است بولیوی. در انتخابات اکتبر گذشته بود که خدشه دار تقلب, اوو مورالس ادعا کرد که برنده چهارمین دوره به عنوان رئیس جمهور بولیوی. اعتراض و خواسته است که او گام پایین مورالس چسبیده به قدرت است. اما پس از آن این کشور نیروهای مسلح فرمانده وزن در.

در یک TV, آدرس ژنرال ویلیامز Kaliman گفت: "ما نشان می دهد که رئیس جمهور استعفا از بولیوی."

چند ساعت بعد مورالس آیا درست است که — پس از فرار به مکزیک و بعد از آن آرژانتین.

"نبود یک کودتا در مفهوم سنتی بود اما ارتش قرار دادن انگشت شست خود را روی ترازو می گوید:" آدم see colombia travel, یک تحلیلگر نظامی در واشنگتن در آمریکای لاتین است.

در جای دیگر افسران نظامی کمک کرده اند سرپا نگه داشتن دست و پا زدن رهبران. برای مثال هنگامی که در حال رفتن تلویزیون به اعلام افزایش قیمت گاز و دیگر اقدامات بحث برانگیز رئیس جمهور پرو و اکوادور و گواتمالا و هندوراس را احاطه کرده اند خود را با استرن به دنبال ژنرال. چنین طراحی ظاهر به عنوان استارک به هشدارهای می شود معترضان که نیروهای مسلح موضع محکم رئیس جمهور در گوشه.

"این فرمان بالا است که قطعا اعطای وام خود را به سیاسی پیام در لحظات کلیدی," see colombia travel می گوید. "است که نقش سیاسی که بسیار مهم است."

در مکزیک و مرکزی امریکا و شیلی نیروهای فرستاده شده به خیابان ها به شکار کردن مجرمان متفرق کردن معترضان یا بلوک مهاجران. ژنرال و سرهنگ به نوبه خود در حال آورده و به محافل داخلی از دولت غیر نظامی.

در ونزوئلا اقتدارگرا رئیس جمهور نیکولاس مادورو به شدت منفور است اما حفظ پشتیبانی نیروهای مسلح با قرار دادن افسران مسئول آرایه ای از توابع از دولت توزیع مواد غذایی به تولید نفت.

بزرگنمایی این تصویر

برزیل و سپس رئیس جمهور منتخب Jair Bolsonaro (مرکز) و ژنرال والتر براگا Netto (دوم از چپ) لبخند در طول یک مراسم 73 سالگرد برزیل سرباز چترباز پیاده نظام تیپ در ریو دو ژانیرو برزیل در نوامبر. 24, 2018. Bruna پرادو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Bruna پرادو/AP

در برزیل و نه از 22 وزرای رئیس جمهور در Jair Bolsonaro دولت از نیروهای مسلح. آنها عبارتند از معاون رئیس جمهور و همچنین ژنرال والتر براگا Netto ارتش دوم بالاترین رتبه افسر که در زمان بیش از هفته گذشته به عنوان Bolsonaro است رئیس ستاد. راست Bolsonaro, خود, سابق, ارتش کاپیتان حتی برگزار شد رژه نظامی سال گذشته به مناسبت سال 1964 کودتا که طلیعه در برزیل 21-سال دیکتاتوری.

"رئیس جمهور در نظر نمی مارس 31 سال 1964 یک کودتای نظامی" سخنگوی ریاست جمهوری ژنرال Otávio Rêgo بررس گفت: در پاسخ به هتک حرمت بیش از رژه. "او معتقد است که — با توجه به خطر برزیل بود در جامعه را گرد هم آورده و نظامی برای قرار دادن کشور در مسیر بازگشت."

اما آن را تبدیل به یک غم انگیز دوره به عنوان نظامی strongmen آمد برای تسلط بر کشورهای آمریکای جنوبی و مرکزی امریکا — تا حد زیادی با دولت ایالات متحده حمایت. در میان سرکوب مخالفان رژیم هزاران نفر شکنجه و کشته شدند. هنگامی که این دیکتاتوری در نهایت سقوط یک نسل جدید از رئیس جمهور غیر نظامی مشغول به کار سخت برای خلاص شدن از شر خود را از دولت نظامی تحت تاثیر قرار.

"همه چیز از گرفتن نظامی از پلیس های نظامی از nondefense کابینه پست گرفتن غیرنظامیان مسئول وزارت دفاع گرفتن حقوق بشر در محاکمات گذشته نقض" see colombia travel می گوید. او در توضیح این فرآیند به عنوان یک "آجر-توسط-آجر ساختمان این عمارت از غیر نظامی کنترل ارتش است."

پس چرا این عمارت در حال حاضر آشکار بسیاری از ترک ؟

برای شروع نظر سنجی نشان می دهد رشد نا امیدی با آمریکای لاتین دولت. تظاهرات توده فوران در اواخر سال گذشته در بولیوی شیلی و کلمبیا با انواع مطالبات اعم از مشاغل جدید برنامه برای سرکوب فساد به اصلاحات در قانون اساسی. رئیس جمهور باید واکنش های برگشت خود را در محافل داخلی با احترام افسران نظامی و استقرار نیروهای نظامی برای رسیدگی به چیزهایی مانند کنترل جمعیت و یا حتی جمع آوری زباله در طول بهداشت اعتصابات کارگران.

"نظامی می شود مرتب کردن بر اساس از رفتن به موسسه در زمانی که تقاضا وجود دارد از مردم برای انجام کاری" می گوید: Frank مرا سابق وزارت دفاع ایالات متحده رسمی که در حال حاضر سر کیمبرلی سبز آمریکای لاتین و کارائیب مرکز در دانشگاه بین المللی فلوریدا.

او می گوید که برای جوان آمریکای لاتین آمریکایی که هرگز در زندگی تحت حکومت نظامی نیروهای مسلح می تواند به نظر می رسد مانند یک خیرخواه موسسه است که به دنبال سفارشات و انجام میشود.

درست است ارتش کمک کرده اند تحکیم رژیم های اقتدارگرا در ونزوئلا و نیکاراگوئه. اما مرا و دیگر کارشناسان می گویند بعید است که این منطقه را به تمام عیار حکومت نظامی.

بزرگنمایی این تصویر

یک حامی از بولیوی اوو مورالس رئیس جمهور سابق زانو زده در مقابل سربازان امنیت یک خیابان در مرکز شهر لاپاز, بولیوی در Nov. 15. چند روز زودتر نظامی توصیه مورالس به استعفا. Natacha Pisarenko/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Natacha Pisarenko/AP

برای یک چیز, افسران در واقع کاملا با احتیاط در مورد مصرف برخی از وظایف جدید به خصوص پلیس. آن را می توانید لکه دار کردن شهرت خود را به عنوان مورد در بولیوی که در آن سرپرست رئیس جمهور جانین Áñez دستور داد ارتش برای در هم شکستن تظاهرات ضد دولتی در ماه نوامبر. در نتیجه درگیری های خشونت آمیز که در آن حداقل 36 نفر کشته شدند.

"آنها این کار را با اکراه و در برخی موارد آنها را به عنوان به سرعت به عنوان امکان" مرا می گوید. "نظامی است نه آموزش دیده برای انجام این کار آنها را می دانند. و است که می تواند منجر به نه تنها نقض حقوق بشر است که بسیاری از ارتش های که من مصاحبه بسیار نگران اما می تواند آنها را در معرض فساد است."

یکی دیگر از محدودیت پول است. حتی به عنوان سربازان را در کارهای مرا می گوید که به طور کلی دفاع صرف در آمریکای لاتین به طور متوسط حدود 1.5 درصد از این منطقه را در تولید ناخالص داخلی — در میان پایین ترین در هر منطقه در جهان, او می گوید.

ماریا ویکتوریا للرنت مدیر کلمبیا فکر می کنم تانک ایده هایی برای بنیاد صلح می گوید ارتش را وحشتناک کار حاکم در دهه 1970 و 80 و که آنها باید صرف سه دهه گذشته در تلاش برای تعمیر اعتبار خود را. حتی در ونزوئلا که در آن نظامی است که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان propping تا رئیس جمهوری ونزوئلا که ژنرال سعی کردم به فرض کنترل کامل دولت است.

آمریکای لاتین ارتش "در حال حاضر آموخته های خود را و آن را بسیار سخت درس" للرنت می گوید.

او و دیگر تحلیلگران می گویند که راه همه چیز ایستاده در حال حاضر آمریکای لاتین ارتش را به بهترین از هر دو جهان. آنها لذت بردن از در حال رشد و نفوذ در دولت و در عین حال غیر نظامی رئیس جمهور را به رپ وقتی همه چیز به اشتباه است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن