خرده فروشی گزاف گویی تا 17.7% پس از ثبت افت متحده بازگشایی

بزرگنمایی این تصویر اجتماعی فاصله دستورالعمل ها دیده می شود در کالیفرنیا وستفیلد سانتا آنیتا مرکز خر

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

اجتماعی فاصله دستورالعمل ها دیده می شود در کالیفرنیا وستفیلد سانتا آنیتا مرکز خرید در ژوئن 12 به کسب و کارهای محلی وارد فاز 3 بازگشایی. فردریک J. Brown/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فردریک J. Brown/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

به عنوان بیشتر ایالات و شهرستانها بازگشایی رستوران ها و مراکز خرید خرده فروشی ایالات متحده صرف چرخش بزرگ در ماه مه نوردی 17.7%.

هزینه های است که هنوز هیچ جا در نزدیکی سطح سال گذشته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و اقتصاددانان هشدار می دهند از یک مدت طولانی و نامشخص بازیابی. اما ممکن است این شکوفایی به دنبال یک سقوط تاریخی در مارس و آوریل زمانی که هزینه های خرده فروشی nosedived به مردم اجتناب گردش برای مواد غذایی و یا خرید به خصوص برای لباس ها و مبلمان.

خرده فروشی — اندازه گیری که شامل هزینه های بنزین, خودروهای, غذا و نوشیدنی — یک بخش کلیدی اقتصاد است که کندوپاش در نرخ های مختلف در سراسر کشور پس از هفته ها از مستندات. به عنوان کسب و کار بازگشایی, اما, چند متحده باید گزارش جدید خوشه در coronavirus موارد است.

که اضافه شده است به هشدارهای که آمریکایی ها عادات خرید ممکن است تغییر برای مدت زمان طولانی اگر نه برای همیشه لطفا برای. این بیماری همه گیر برای مثال شتاب تغییر به سفارشات آنلاین از جمله مواد غذایی و مواد غذایی ساخته است که خرده فروشی آنلاین تنها دسته برای دیدن تقاضا رشد حتی در طول مارس بحران.

در اینجا چیزی است که مردم صرف می شد در ماه مه در مقایسه با ماه قبل از آن:

  • لباس و لوازم جانبی فروشگاه: +188%
  • فروشگاه مبلمان: +89.7%
  • ورزش و موسیقی و دیگر فروشگاه های سرگرمی: +88.2%
  • فروشگاه: +36.9%
  • رستوران ها و کافه ها: +29.1%
  • ایستگاه های گاز: +12.8%
  • آنلاین (nonstore) خرده فروشان: +9%
  • جعبه بزرگ (کلی کالا) فروشگاه: +6%
  • فروشگاه های مواد غذایی: +1.3%

وجود دارد یکی دیگر از عوامل بزرگ برای تغییر در عادات خرید: توده furloughs و اخراج را ترک کرده اند و ده ها میلیون نفر بیکار است. شرکت شروع به rehire اما فدرال رزرو در حال طرح ریزی است که نرخ بیکاری هنوز هم بیش از 9 درصد تا پایان سال 2020 است.

"آیا ممکن است بدترین coronavirus همه گیر است که پشت سر ما ؟ اما ما نه از جنگل هنوز و عدم قطعیت فراوان" فدراسیون ملی خرده فروشی اقتصاددان ارشد جک Kleinhenz گفت: در اوایل این ماه. "با چنین [ملاحظه] اختلال در آن را دشوار است به چوب خط حساب کردن خسارت یا تعیین آینده است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب