Q&A: چه چیزی مردم بپرسید که یک کتابدار در یک بیماری همه گیر? L. A. کتابخانه InfoNow پاسخ

به مدت هفت سال در کتابخانه تینا Princenthal است سابقه همه شیوه ای از سوالات در کتابخانه عمومی لس آنجلس را InfoNow میز. در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس بسته شده است نقطه عطفی در کتابخانه مرکزی و همه 72 شاخه برای آینده قابل پیش بینی InfoNow باز می ماند و به طور کامل – البته با یک تغییر در رویکرد.

هنگامی که نقاشی التقاطی انواع درخواست از طریق تلفن Princenthal و همکاران او را منتقل به یک دیجیتال تمرکز در حالی که هنوز کمک به کسانی که در نیاز بزرگ است که ممکن است دسترسی به اینترنت محدود.

شهرستان در کتابخانه در حال حاضر کار از خانه پاسخ دادن به ده ها تن از ایمیل در روز. هدف آنها برای راهنمای لس آنجلس سمت باقی مانده متصل به کتابخانه هم به عنوان یک منبع حیاتی اطلاعات و آشنا منابع است که می تواند به راحتی و یا حواس پرتی در نامشخص زمان.

“ناگهان همه جهان تغییر کرده است بنابراین به طور چشمگیری” Princenthal گفت. “بسیاری از سوالات ما بودند” چگونه می توانم این کتاب؟’ اما بیشتر آنها در مورد ‘چگونه من حفظ یک حس عادی زمانی که جهان احساس خارج از کنترل است؟’

تبلیغات

“”چگونه می توانم پیدا کردن چیزهایی که راحتی من وقتی که من نمی تواند انجام روال معمول?’ و مردم نمی گویند که اما شما می توانید در صدای خود را. آنها مانند ” خوب حالا من چیکار کنم?'”

اخیرا در یک مصاحبه تلفنی Princenthal صحبت در مورد راه های نمایشی کار خود را در هفته های اخیر و چگونه ساکنان هنوز هم می توانید دسترسی به کتابها و دیگر اطلاعات از طریق lapl.org.

آیا شما از دیدن عمل بیشتر در حال حاضر ؟
خوب ما شاهد نوع دیگری از عمل چرا که اساسا همه ما گردش فیزیکی اقلام را متوقف کرده است. ما نمی خواهیم مردم را به بازگشت به کتاب خود را. ما می خواهیم آنها را به ماندن در خانه با کتاب های خود را نه نگران overdues نه نگران نگه اطلاعیه ها.

سپس به سوالات شروع به ریختن بر روی “وجود دارد یک راه برای من به تماشای داستان زمان آنلاین ؟ چگونه می توانم دسترسی به کتابخانه شماره کارت?” و بنابراین ما فقط کمک به مردم وفق دهند به جمع آوری منابع کتابخانه دیجیتال راه است.

تبلیغات

من تصور می کنم همه چیز رو کمی کمتر دمدمی و بیشتر مبتنی?
آن را بسیار استخوان بندی بسیار سریع است. در حال حاضر ما شاهد آن هستیم مانند یک موج انتقالی سوالات. ما در حال گرفتن سوال از معلمان که مانند “چگونه می توانم انطباق کلاس های درس من به دیجیتال؟” چرا که همه از این معلمان به طور ناگهانی پرتاب شد به “آیا آنچه شما انجام در کلاس درس اما حاضر.” و البته آن را به عنوان ساده نیست گفت: به عنوان انجام شده برای این معلمان است.

برای من بخش آن بوده است بسیار مهم است که ما قادر به گوش دادن به مردم و اطمینان آنها را که چیزهایی که آنها با آن آشنا هستید در کتابخانه مانند داشتن دسترسی به کتاب در حال حاضر در دسترس در قالب کتابها و چیزهایی که آنها استفاده می شود به مانند آمدن به کتابخانه به عنوان خوانده شده آنها در حال حاضر می توانید انجام دهید که از طریق کامپیوتر خود.

Senior librarian Tina Princenthal, who works on the Los Angeles Public Library’s InfoNow desk.

ارشد کتابداری و اطلاع رسانی تینا Princenthal که با این نسخهها کار در کتابخانه عمومی لس آنجلس را InfoNow میز. او در حال کار از خانه در حال حاضر است که کتابخانه بسته است.

(از تینا Princenthal)

شما در حال گرفتن مقدار زیادی بیشتر ایمیل در حال حاضر ؟
معمولا در میان سه ما … ما به کتابخانه در صبح وجود دارد 17 ایمیل و ما آنها را تقسیم و به آنها پاسخ دهد. ما استفاده می شود برای پاسخ به ایمیل بیش از این دوره از صبح. در حال حاضر ما به دنبال در بیش از 70 ایمیل در روز و ما در حال پاسخ دادن به آن به همان سرعتی که ما می توانیم. و چیز دیگری که من می خواهم به ذکر است مانند تجلیل به شهر لس آنجلس است که مردم شده اند تا به نوعی از طریق ایمیل. مردم شده اند به طوری که بیمار ما رو بدست مطلب تشکر yous از ما تا کنون بدست قبل از. و که فقط مرتب کردن بر اساس از افزایش دهند; آن می شود ما آماده به پاسخ به ایمیل های بیشتر.

اطلاعات منتقل شده تا به سرعت با توجه به COVID-19 آیا شما تا پایان فیلدینگ سوال در مورد است که به عنوان خوبی ؟
ما نمی. ما سوالات, اما این بیشتر شبیه “از کجا می توانم پیدا کردن منابع در COVID?” ما سعی می کنیم به مراجعه مردم به جای نوشتن برگشت و گفت: “آره این چیزی است که شما باید انجام از من یک کتابدار.” ما سعی می کنیم برای توانمند سازی مردم برای پیدا کردن منابع است که می تواند اعتماد و که آنها می توانید استفاده کنید. چرا که فلسفه من و من فکر می کنم بسیاری از کتابداران به اشتراک گذاری این است که یک سوال است که هرگز به اندازه کافی. شما همیشه رفتن به سوالات بیشتری داشته باشند و این یک چیز خوب است. که بدان معنی است که شما در حال یادگیری و شما علاقه مند هستید.

در شرایط از آنچه که مردم دسترسی به, آیا شما متوجه افراد با جذب شدن به سمت همه گیر خواندن است ؟ آیا داستان و یا در غیر این صورت ؟
من نمی توانم بگویم که من چون مردم دسترسی به این موارد را از طریق e-رسانه و بنابراین من می توانید ببینید چه آنها در حال چک کردن در همان راه به عنوان در فیزیکی کتابخانه من می گویند: “هی ما استفاده می شود که این کتاب ها در قفسه ها و در حال حاضر که یک فضای خالی.”

تبلیغات

قطعا وجود دارد بسیاری علاقه بیشتری در اطراف موضوعاتی مانند باغبانی و پخت و پز و فعالیت های برای کودکان و نوجوانان چیزهایی است که ما شاید هیچوقت زمان کافی برای تمرکز بر روی قبل از اینکه به طور ناگهانی همه بسیار علاقه مند است. من رفتم و برداشت یک کتاب در ساخت کوکتل و چای و باغبانی, بنابراین من می خواهم که مسائل به عنوان خوانده شده. من یک راهنمای قطعی برای مراقبت از خود چون من فکر می کردم که مفید خواهد بود در خانه در طول این زمان.

آنچه من متوجه بسیاری از طریق ایمیل است که کاربران واقعا مشتاق به دست آوردن دسترسی به Kanopy, شادمانی و OverDrive که ارائه دسترسی به جریان فیلم [و] streaming TV خدمات. مردم به دنبال راه های مختلف انواع فیلم و مطالب از آنها فقط باید در صفحه اصلی.

آیا وجود هر گونه سوال است که باید از طریق آمده اند که شما را شگفت زده ؟
ما بدست نمی به عنوان بسیاری از سوالات عجیب و غریب به عنوان شما ممکن است تصور کنید. من احساس می کنم مردم هنوز هم به نوعی در حالت اضطراری است. من یک ایمیل از یک زن که با معرفی خودش به عنوان یکی از دولت و از او درخواست شد در مورد ما e-منابع رسانه ای اما او گفت که او نبود برنامه ریزی در دسترسی به آنها را. او فقط می خواستم به دانستن آنچه که ما تا به حال. و من فکر کردم که واقعا غیر معمول است.

بنابراین من نوشت: او برگشت و به من گفت: “خوب, این چیزی است که ما باید آنلاین. این چیزی است که ما در حال ساخت در دسترس عمومی” مرتب کردن بر اساس مانند انتظار او برای نوشتن و مانند “من از دولت, اما من می خواهم شما کارت کتابخانه” از آنجا که ما یک تن از آن است. و او نوشت و او گفت: “این خیلی فوق العاده است. من راه رفتن پدر و مادر من را از طریق همه از این از طریق تلفن. و بنابراین من نیاز به یک کتابدار به من بگویید تا من می توانستم پدر و مادرم در لس آنجلس دسترسی به تمام این منابع است.”

با چنین تاکید بیشتر بر دیجیتال من تصور کنید که تا به حال یک اثر در چگونه شما انجام کار خود را به عنوان خوبی ؟
آن را بسیار متفاوت است. هنگامی که آن را بیش از تلفن, آن را واقعا آسان برای انجام آنچه که من اسمش قرار دادن یک لبخند در صدای خود را. مردم شما را بشنود و آنها می دانند که تن خود را و آنها می دانند که شما در حال گوش دادن و مراقبت از شما. از طریق ایمیل ما در حال قرار دادن در یک تلاش اضافی را به مطمئن شوید که مردم می دانند که ما در حال زندگی می کنند مردم نمی روبات به طور خودکار در پاسخ به ایمیل های خود را.

و من معنی آن را به خوبی زمانی که ما دریافت سوالات. ما سوال از مادر که می خواستم توصیه هایی برای بچه های خود را. و این که خیلی معمولی از زمانی که شما در کتابخانه ها و شما باید یک مادر است که می آید در و او را مانند “من یک کلاس سومی و یک پنجم کلاس. او را دوست دارد روبات او را دوست دارد پریا. شما چه کردم؟”

منظورم این است که ما از دست این کتابخانه تا آنجا که به مردم می کند و ما عاشق گرفتن این پرسش که ما در حال استفاده می شود. این آرامش به ما قادر به پاسخ به این سوالات.

تبلیغات

Ask a librarian: The InfoDesk آنلاین است در lapl.org/about-lapl/contact-us/infonow-e-mail-information-service.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im