ازبکستان به پایان می رسد پنبه کنترل می تواند به کاهش کار اجباری در

تاشکند ازبکستان - رئیس جمهور ازبکستان را لغو کرد تا قوانین و مقررات دولت از پنبه تولید و فروش یک حرکت دیده می

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398

تاشکند ازبکستان - رئیس جمهور ازبکستان را لغو کرد تا قوانین و مقررات دولت از پنبه تولید و فروش یک حرکت دیده می شود به عنوان یک گام مهم به سمت پایان دادن به چندین دهه کار اجباری در این کشور پنبه برداشت.

رئیس جمهور Shavkat Mirziyoyev را در روز جمعه به پایان می رسد دولت تاسیس اهداف تولید. جوناس Astrup یک مشاور برای سازمان بین المللی کار در ازبکستان به اسوشیتد پرس گفت که دولت های محلی و سازمان های دیگر دستور داده شد برای تولید مقدار معینی است و آنها با استفاده از کار اجباری برای پاسخگویی به آن اهداف است.

تحت دیکتاتور اسلام کریم اف که در سال 2016 بیش از 2 میلیون ازبک بودند مجبور به کار در سالانه پنبه برداشت. آن است که قابل صادرات است که ازبک ها اغلب تماس "سیاه و سفید و طلا."

Mirziyoyev به اجرا در اصلاحات پس از موفقیت کریموف اما بیش از 100,000 مجبور کارگران مشغول به کار در سال گذشته برداشت با توجه به ILO.

ازبکستان پنبه شده است موضوع را به تحریم توسط یک شماره بین المللی نساجی تولید و کشورها از جمله ایالات متحده و اتحادیه اروپا است. در سال 2007 گروهی از سازمان های حقوق بشر تاسیس پنبه کمپین که با هدف پایان دادن به نقض حقوق بشر در ازبکستان را در زمینه های.

پنبه کمپین دیدار خواهد کرد در پایان ماه مارس به تصمیم می گیرید که آیا برای پایان دادن به تحریم.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن