Q&A: در حال ماسک صورت الزامات قانونی است ؟

بزرگنمایی این تصویر فرماندار تگزاس است که مردم را تشویق به پوشیدن ماسک در خانه بمانند اگر ممکن است ب

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

فرماندار تگزاس است که مردم را تشویق به پوشیدن ماسک در خانه بمانند اگر ممکن است به عنوان تعدادی از COVID-19 موارد سنبله در دولت است. اریک گی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک گی/AP

به عنوان تعدادی از جدید کروناویروس موارد خوشه در چندین ایالت در سراسر ایالات متحده فرمانداران شهرستان مقامات و صاحبان کسب و کار شده اند و تهیه قوانین و دستورالعمل ها است که دستور استفاده از ماسک صورت برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس.

اما حتی ساده پارچه پوشش چهره سیاسی تبدیل شده است.

در اوایل این ماه برای مثال در کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom ارشاد صادر شده است که مورد نیاز بسیاری کالیفرنیا به پوشیدن ماسک در اکثر تنظیمات عمومی. مقامات بهداشت عمومی می گویند ماسک می تواند به جلوگیری از استفاده کنندگان که آیا یا نه آنها بیان علائم COVID-19 از گسترش این ویروس به دیگران است. Newsom دستور جلب پوش بک از هر دو ساکنان و مقامات محلی که استدلال می کرد که فرماندار ندارد اختیارات قانونی برای ایجاد ماسک مورد نیاز است.

اما با توجه به لیندسی Wiley, مدیر سلامت قانون و سیاست برنامه در دانشگاه آمریکایی وجود دارد یک مبنای قانونی برای اجباری ماسک.

در مصاحبه با NPR Weekend Edition Sunday, Wiley گفت: "دولت و دولت های محلی باید واقعا بسیار گسترده اقتدار" به نیاز عمومی به پوشیدن ماسک در طول یک بیماری همه گیر. این مصاحبه ویرایش شده برای طول و وضوح.

آنچه پایه و اساس قانونی برای مردم پوشش چهره خود را?

دولت و دولت های محلی باید واقعا بسیار گسترده اقتدار به خصوص در بهداشت عمومی اورژانس شبیه به این به موضوع اضطراری سفارشات. ما شاهد برخی از پتانسیل مسائل حقوقی بوجود می آیند هر چند در مورد این که چگونه این سفارشات در حال به تصویب رسید که آیا آنها به دنبال اصلاح روند سیاسی, که آیا آن را در قسمت سمت راست از دولت که صدور دستورات است. و سپس ما نیز دیدن برخی از دادگاه چالش های ثبت شده با این استدلال که این دستورات را نقض حقوق فردی است.

این ماه, American Airlines, لگد کردن یک مسافر از یکی از هواپیماهای خود را پس از او حاضر به پوشیدن ماسک. و این پرسش از آنچه که کسب و کار می تواند نیاز در بخش خصوصی است. آیا آنها اختیار کامل?

صاحبان کسب و کار را کاملا یک مقدار زیادی از قدرت به نیاز کاربران و مشتریان و کارکنان به عنوان به خوبی به اتخاذ پوشش صورت به عنوان یک محافظ اندازه گیری. که در آن درگیری در آمده است در شرایطی که حامی برای مثال درک ماسک منظور بود که از کسب و کار خود و نه از دولت.

پس ما در واقع با دیدن برخی از صاحبان کسب و کار و مدیران و همچنین مصرانه از دولت های محلی و یا دولت برای اتخاذ اجباری ماسک مورد نیاز به عنوان یک راه برای گرفتن فشار از آنها. من فکر می کنم بسیاری از صاحبان کسب و کار می خواهم به قادر به نقطه را به دولت و بگو: "اگر شما را دوست ندارند و قوانین ما آن را با شهردار" به جای اینکه به عنوان نیاز به ماسک خود را.

حتی ماسک پوشیدن سیاسی تبدیل شده است. وجود دارد نمونه دیگری در تاریخ بهداشت عمومی و ایمنی که در آن ما می بینیم این نوع تنش ها بین دانشمندان و پزشکان و ، و شما می دانید خاص سیاسی وابستگی?

کاملا. کمربند قوانین موتور سیکلت, کلاه ایمنی قوانین در مورد کسی که می تواند به فروش سیگار و که در آن مردم می توانند آنها دود. حتی به اصطلاح بزرگ قورت بان کی مون در نیویورک سیتی — این بهداشت عمومی قوانین اغلب دیده می شود به عنوان پدرسالار. ماسک اجباری بودن قاب که راه به عنوان به خوبی.

اما این کاملا درست نیست. این پیام که با پوشیدن یک ماسک محافظت افراد دیگر نیست واقعا طریق گرفتن برای برخی از مردمی است. بنابراین ما شاهد بسیاری از لفاظی در مورد چگونه باید آن را یک انتخاب شخصی برای تصمیم گیری به یک خطر به جای تمرکز بر چگونه ما نمی دانیم که آلوده است و می تواند گسترش ویروس به دیگران است.

در حال حاضر ما شاهد این ویروس در حال اجرا شایع در ایالات متحده است و ما می دانیم از مقامات بهداشت است که با پوشیدن یک ماسک یکی از راه های که در آن ما به عنوان افراد در واقع می تواند کمک به کنترل این بیماری همه گیر. چه چیزی شما فکر می کنم اتفاق می افتد باید برای رفتن به جلو ؟

من فکر می کنم تمرکز بر روی ماسک است که ارزش بحث کردن. این یک حس مشترک گام است که مردم می توانند. اما من امیدوارم که مردم نمی تواند بیش از حد پریشان ماسک موضوع به تنهایی و اجازه دهید که آنها را منحرف از عصبانی بودن در دولت برای عدم پیدا کردن بیشتر تست و ردیابی به طوری که ما می توانید پیاده سازی مدرن سلامت عمومی پاسخ.

ماسک کمک کند به گسترش است اما به خوبی تامین می شود و هماهنگ استراتژی تست پایه و اساس است که مدرن و پاسخ است که ما می دانیم مراتب موثر تر حتی از پوشیدن ماسک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب