مغلوب ساختن پیشی جستن منصوب پنس به رهبری دولت Coronavirus پاسخ

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت صحبت می کند به عنوان معاون رئیس جمهور پنس گوش در طول یک شنبه در

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند به عنوان معاون رئیس جمهور پنس گوش در طول یک شنبه در کنفرانس خبری در مورد ایالات متحده در پاسخ به کروناویروس جدید. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

به روز شده در 10:17 p. m. ET

ساعت پس از کاخ سفید را رد کرد و این ایده از انتصاب coronavirus تزار رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه قرار داده و معاون رئیس جمهور پنس مسئول اداره پاسخ به این بیماری است.

"ما در حال انجام به خوبی و مایک در حال رفتن به اتهام" تهمت و گفت و اشاره کرد که پنس را تجربه به عنوان فرماندار ایندیانا ساخته شده او را ماهر در کار با دولت های محلی و مقامات بهداشتی.

"این است که تزار" رئیس جمهور بعد اضافه شده است.

رئيس جمهور در سخنان آمد به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری اعلام یک مورد جدید از COVID-19 بیماری در کالیفرنیا است که می تواند به نمایندگی از ایالات متحده برای اولین بار مورد گسترش ویروس در جمعیت عمومی است.

در کاخ سفید در کنفرانس خبری در کنار اعضای دولت coronavirus نیروی کار و مقامات بهداشت, رئیس جمهور اصرار داشت که خطر ابتلا به مردم آمریکا از ویروس "باقی مانده بسیار کم است."

او همچنین اشاره کرد که "به طور منظم آنفولانزا" کشته شدن بسیاری از مردم در هر سال. او در زمان اعتبار برای ساخت "بسیار خوب زود تصمیم گیری" است که کمک به جلوگیری از جدید coronavirus را از تبدیل شدن به گسترده تر در ایالات متحده است.

"ما آماده برای انطباق و آماده به انجام هر کاری که ما به عنوان گسترش بیماری اگر آن گسترش می یابد," او گفت:, و اضافه کرد که او قصد دارد برای اضافه کردن یک unnamed متخصص از وزارت خارجه به کاخ سفید تیم.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که کار با کنگره در بودجه. دولت خود خواسته است برای $2.5 میلیارد, اما او گفت: نمایندگان مجلس به نظر می رسد متمایل به ارائه مقدار پول بیشتر.

"کنگره است که ساخت آن بسیار آسان است. ... آن را بسیار آسان برای دیوار, اما ما که یکی انجام," او گفت:.

پنس ستایش رئیس جمهور فعلی مهار استراتژی از جمله محدودیت های مسافرتی قرنطینه اقدامات و مونتاژ از coronavirus نیروی کار "است که جلسه در هر روز است."

"به عنوان یک فرماندار سابق دولت با اولین MERS مورد من می دانم که به خوبی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری رهبری و مدیریت رهبری و نقش حیاتی" از دولت و سازمان های محلی پنس گفت: با اشاره به Middle East respiratory syndrome.

اگر شما نمی توانید ببینید, این ویدئو, کلیک کنید اینجا.

در آخرین مورد CDC گفت: معلوم نیست که چگونه بیمار رو ویروس. به گفته مقامات فرد آلوده گزارش نشده که سابقه مسافرت به منطقه ای که در آن ویروس در حال گسترش است — و یا قرار گرفتن در معرض به شخص دیگری شناخته شده به COVID-19.

CDC می گوید این امکان وجود دارد که فرد ممکن است در معرض به بازگشت مسافر که آلوده شد.

در این کنفرانس خبری دکتر آنه Schuchat اصلی معاون مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به نظر می رسد به راه رفتن به عقب اظهارات همکار خود دکتر نانسی r. schultze ، که در روز سه شنبه پیشنهاد زیادی شیوع قریب الوقوع است.

هنوز Schuchat گفت: CDC انتظار بیشتر موارد و هشدار محلی و نهادهای دولتی به بررسی همه گیر برنامه آمادگی.

از شیوع کروناویروس
آنچه شما باید بدانید

  • که در آن ویروس
  • Coronavirus 101
  • Coronavirus پرسش و پاسخ
  • NPR مداوم پوشش

اشتراک بز و نوشابه خبرنامه به صورت هفتگی به روز رسانی در زمان وقوع.

همانطور که از چهارشنبه coronavirus بیماری COVID-19 که برای اولین بار تشخیص داده شده در استان هوبئی در چین رسیده 37 کشورهای دیگر با توجه به سازمان بهداشت جهانی در افغانستان ،

"دیروز تعداد موارد جدید گزارش شده در خارج از چین بیش از تعداد موارد جدید در چین برای اولین بار" که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در ژنو است.

تعداد موارد تایید شده در سطح جهان پیشی گرفته است 81,000 با توجه به داشبورد ایجاد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه Whiting دانشکده فنی و مهندسی. بیش از 30 ، 000 از آن موارد که در آن مردم از بهبود COVID-19.

نگرانی بیش از این ویروس و ایالات متحده آمادگی رسیده و هر دو طرف سیاسی راهرو در واشنگتن به عنوان دولت در حال حاضر در حال اجرا از پول در آن عفونی-بیماری سریع-پاسخ صندوق ذخیره.

صبح روز چهارشنبه دموکرات ها و جمهوری خواهان کبابی بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر به عنوان او به نظر می رسد قبل از یک خانه کمیته فرعی تخصیص بودجه. دولت درخواست اضافی $2.5 میلیارد دلار برای مبارزه با ویروس تنفسی.

اما بسیاری از قانونگذاران ببینید که به عنوان یک ناکافی مجموع برای مقابله با چالش های بالقوه بحران بهداشتی و تهیه پاسخ اضطراری بسته اعم از 4 میلیارد دلار به $8.5 میلیارد دلار است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب