قدرتمند ایران با متحدان سوق تهمت تلاش برای بازگشایی اقتصاد

واشنگتن - پیشرو جمهوری خواهان می گویند coronavirus shutdown نمی رفتن. اتومبیل-بوق فعالان swarmed یک خانه ملت ر

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

واشنگتن - پیشرو جمهوری خواهان می گویند coronavirus shutdown نمی رفتن. اتومبیل-بوق فعالان swarmed یک خانه ملت روز شنبه در اعتراض به اقامت-صفحه اصلی محدودیت. کاپیتول هیل کارکنان بی سر و صدا در حال تهیه پیش نویس لوایح برای خنثیسازی فقط-تصویب کمک های نجات و فشار آمریکایی ها به کار می کنند.

پشت سر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای سرعت بخشیدن به دوباره باز کردن اقتصاد ایالات متحده در طول همه گیر است مشروط ایران با متحدان مشتاق به بازگشت خود را.

"این بسیار زمان شروع به داشتن که گفتگو و شروع بدانند که گفت:" از سوی دیگر ، پت Toomey R-Pa. که به اشتراک گذاشته شده نظرات خود را با مغلوب ساختن پیشی جستن.

فشار برای احیای اقتصاد است که تحت تاثیر و تقویت شده توسط یک قوی داد از پول کسب و کار و منافع و آزادی مذهبی محافظه کاران و دولت فعالان بعضی ها با شماره گیری مستقیم برای مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها در حال به دست آوردن ارز به عنوان یک شمارنده نقطه به متخصصان بهداشت هشدار می دهند که به طور بالقوه مرگبار عواقب ناشی از کاهش coronavirus اقامت-صفحه اصلی محدودیت های بیش از حد به زودی.

بسیج یادآور حزب چای شورش یک دهه پیش زمانی که محافظه کاران roared در برابر مداخله فدرال در رکود بازیابی. این طراحی مشابه گروه از کسری شاهین نگران از 2.2 تریلیون دلار بسته نجات مذهبی, عبادت که می گویند حق خود را به عبادت است که نقض و محافظه کار قانونگذاران هشدار دهنده از یک اسلاید به سمت دولت بزرگ "سوسیالیسم" با گسترش شبکه امنیت برنامه.

"چگونه می توانم به شما در مهار برخی از استبدادی اجرای?" گفت: Rep. اندی Biggs, R-Ariz., رئیس خانه آزادی حزبی در یک مصاحبه رادیویی.

اقتصاددان استفان مور رهبری یک ائتلاف جدید به فعالان در سراسر کشور. محافظه کار بنیاد میراث را به جلو پنج نقطه دوباره باز کردن برنامه. جمهوری خواهان بحث در مورد گزینه های تقریبا هفتگی در خانه هاشمی خصوصی کنفرانس تلفنی.

"این در مورد ترویج آزادی و آزادی" مور گفت. "این در مورد توقف صرف خواهد شد که ورشکسته این کشور و گرفتن $20 تریلیون موتور است که اقتصاد آمریکا دوباره آغاز شده به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است — به فردا."

در اوایل بحران تهمت غریزه دوباره باز نگه داشته بود در بررسی دو بعید است نیروهای بهداشت حرفه ای بر کاخ سفید را coronavirus نیروی کار و مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین که هشدار داد که مرگ و میر گسترده تر خواهد بود و آسیب رساندن به رئیس جمهور انتخاب مجدد از, اقتصادی, خرید اینترنتی, با توجه به یک جمهوری خواه اعطا گمنامی به بحث خصوصی ارزیابی کرد.

اما به عنوان ملی بماند-صفحه اصلی دستورالعمل را به نظر می رسد محدود به ویروس و نصب مرگ و میر در حال حاضر فراتر از 27,000 کمتر از اولین پیش بینی کسانی که در محاسبات سیاسی به نظر می رسد تغییر به سمت اقتصادی نگرانی های فرد گفت.

"ما باید به یاد این زمینه گفت:" آدم براندون جمهور FreedomWorks است که برگزاری هفتگی شهر مجازی سالن با اعضای کنگره اشتعال یک پایگاه فعال از هزاران نفر از طرفداران در سراسر کشور برای بازگشت تا تلاش.

طرفداران می گویند که آنها در حال تمرکز بر روی بخش هایی از اقتصاد و مناطق کشور که در آن ویروس گسترش کم است و یا کارگران می تواند انجام دهد شغل خود را در حالی که حفظ اجتماعی فاصله. آنها را به ساخت و ساز و محوطه سازی و کارخانه طبقه است. آنها تصور قوانین جدید — هر کس می پوشد ماسک صورت — و سایر اقدامات احتیاطی.

این اخطار که بهداشت عمومی تاکید کرده است که شکست خورده به حساب گسترده تر اجتماعی تلفات از خاموش کردن طولانی مدت و بالقوه برای افسردگی است. دولت نمی تواند نگه داشتن پرتاب در اطراف پول برای سرپا نگه داشتن اقتصاد آنها می گویند.

Toomey نگرانی که بیماری ناامیدی از جمله سوء مصرف مواد را تعمیق خواهد کرد با بیکاری و افزایش فقر و زنجیره تامین اختلال می تواند منجر به جنگ داخلی شود. او گفت: وجود دارد بخش اقتصاد به خصوص در مناطق روستایی پنسیلوانیا "است که می تواند باز امروز."

یکی زود خاموش کردن حریف بود کخ-حمایت آمریکایی ها برای رفاه که در آن مدعی کسب و کار باید اجازه داده شود به "انطباق و نوآوری است."

با یکی در 10 کارگران آمریکایی ناگهان بیکار و ملال انگیز شرکت گزارش درآمد سه ماهه رود کلیدی جمهوری خواهان در کنگره می گویند از آن زمان به تغییر استراتژی در حال حاضر.

"ما واقعا در تلاش برای به دست آوردن این چیز سریعتر از بسیاری از مردم ممکن است انتظار می رود" گفت: از سوی دیگر ، دیوید پردو R-Ga., در یک مصاحبه رادیویی. او خطاب به رئیس جمهور بیش از آخر هفته, او گفت:, و تهمت بود در حال حاضر فکر کردن در مورد انتقال.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"آنچه ما در حال حاضر رایگان, بازار رایگان-شرکت سیستم است در معرض خطر" پردو گفت. "نمی آیند و به ما بگویید که چگونه به اجرا در زندگی ما است."

دموکرات ها هشدار می دهند که پریدن جلوتر از دستورالعمل های بهداشتی می تواند اثرات فاجعه بار اگر آمریکایی ها عقب نشینی از اجتماعی فاصله و جرقه جدید در نقاط داغ که تاخت و تاز بیمارستان ها با بیماران بیشتر از در دسترس تخت.

مجلس نانسی پلوسی صادر استارک هشدار آمریکایی ها به "چشم پوشی از دروغ" و "گوش دادن به دانشمندان و سایر محترم حرفه ای" برای محافظت از خود و عزیزان.

"همه ما می خواهم برای از سرگیری گرانبها و زیبا زندگی می کند که در آمریکا آزادی های منحصر به فرد ارائه" پلوسی نوشت: در نامه ای به دموکراتیک همکاران. "اما اگر ما کار نمی کند و از حقیقت زندگی بیشتر خواهد بود از دست داد, اقتصادی, مشکلات و درد و رنج تمدید خواهد شد بی ارزش."

برخی از پیشرو جمهوری خواهان در حال هل دادن راه حل های مراقبت های بهداشتی. تنسی سناتور. لامار الکساندر رئیس کمیته بهداشت و درمان می خواهد یک "پروژه منهتن" برای تست با اشاره به زمان جنگ تلاش برای توسعه سلاح های هسته ای به آمریکایی ها اعتماد به نفس است که کودکان می تواند بازگشت به مدرسه در پاییز.

در سراسر کشور اگر چه پایان--خاموش کردن اعتراضات هستند خیره کننده.

در تگزاس محافظه کار دولت قانون گذاران گفت: در نامه ای به رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت آن را در نهایت "فردی تگزاس مسئولیت" خود را امن نگه دارید. بسیاری از آنها با حمایت تگزاس oilman تیم دونن که همکاری نامه ای مشابه به مغلوب ساختن پیشی جستن.

روز چهارشنبه رانندگان صحنه "عملیات ترافیکی" در ایالت میشیگان کنگره آمریکا پس از رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer تصمیم به تشدید به جای استراحت و چه در حال حاضر یکی از کشور دقیقترین اقامت-صفحه اصلی سفارشات.

در میان گروه ترویج تلاش در Facebook یکی با روابط سیاسی متصل DeVos خانواده حتی اگر وزیر آموزش و پرورش Besty DeVos متوقف سیاسی صرف زمانی که او پیوست مغلوب ساختن پیشی جستن کابینه.

__

آسوشیتد پرس نویسندگان دیوید Eggert در میشیگان و پل وبر در تگزاس کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب