سیاست در اطراف هیدروکسی کلروکین مانع علم

بزرگنمایی این تصویر هیدروکسی کلروکین یک داروی مورد استفاده برای جلوگیری از مالاریا و درمان برخی از ش

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

هیدروکسی کلروکین یک داروی مورد استفاده برای جلوگیری از مالاریا و درمان برخی از شرایط خود ایمنی است که در حال مطالعه برای درمان و یا جلوگیری از COVID-19. جورج فری/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جورج فری/خبرگزاری گتی ایماژ

تبلیغات در اطراف دارو هیدروکسی کلروکین مشخصی در این هفته زمانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داد که او آن را برای جلوگیری از COVID-19.

تمام توجه خود را بر روی این دارو در ماه های اخیر به طور فزاینده ای ریختن به علم و ساخت آن را سخت تر برای برخی از محققان به واقع بررسی این که آیا این دارو دارای پتانسیل برای COVID-19.

پزشکان با استفاده از هیدروکسی کلروکین دهه برای درمان ایمنی خودرو شرایط و برای جلوگیری از مالاریا.

در حالی که سازمان غذا و دارو داده اورژانس با استفاده از مجوز برای پزشکان به درمان در COVID-19 بیماران این سازمان همچنین هشدار داد در مورد آن احتمالا کشنده عوارض جانبی.

روز چهارشنبه مدیر اجرایی سازمان بهداشت جهانی در شرایط اضطراری برنامه های دکتر مایک رایان تکرار دیگر منجر کارشناسان پزشکی گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی که هیدروکسی کلروکین و کلروکين اند "هنوز یافت می شود موثر در درمان COVID-19" و یا برای پیشگیری از این بیماری است.

به دلیل عوارض جانبی بالقوه رایان می گوید که تحریم دارو "بود محفوظ است" برای استفاده در زمینه آزمایش های بالینی که در حال حاضر در جریان است در بسیاری از مکان ها.

اما برای برخی از محققان در حال اجرا از جمله محاکمات در حال تبدیل شدن سخت تر است چرا که بحث در اطراف مواد مخدر است.

فرصت از دست رفته

دکتر جان Giles انتظار نیست به هر گونه مشکلات ضربت زنی علاقه خود را کارآزمایی بالینی تست اگر هیدروکسی کلروکین می تواند کمک به جلوگیری از COVID-19.

"ما تماس گرفتن تمام وقت از افرادی که علاقه مند بودند می گوید:" Giles, متخصص اپیدمیولوژی و متخصص روماتولوژی در دانشگاه کلمبیا.

برای مطالعه Giles برنامه ریزی برای یک دوره کوتاه مدت از این دارو برای افرادی که "خانواده تماس با ما" از COVID-19 بيمار. مانند بسیاری از جریان محاکمات آن خواهد بود تصادفی با گروه کنترل بود.

تا پایان مارس Giles آماده بود برای شروع به ثبت نام مردم. اما تیم خود را زد به یک مشکل زمانی که آنها شروع به دعوت شرکت کنندگان بالقوه.

"تقریبا همه گفت: خوب است که این دارو که خطرناک است به قلب شما و یا من به دوستان و به آنها گفت: آیا آن را یا که من در تلویزیون دیدم آن را خطرناک می گوید:" جایلز.

فقط یک ماه قبل از آن, او می گوید: تقاضا برای مواد مخدر بود و سر به فلک کشیده. برخی از بیماران مبتلا به ایمنی خودرو شرایط حتی نمی توانستم نسخه خود را پر, پس از رئیس جمهور تهمت صحبت با شوق و ذوق در مورد مواد مخدر است.

در مارس FDA هشدار در مورد استفاده از این دارو برای COVID-19 بيمار بدون نظارت دقیق پزشکی در یک بیمارستان و یا به عنوان بخشی از یک کارآزمایی بالینی است. آژانس دریافت کرده بود گزارش ها از جدی قلب های مربوط به عوارض جانبی و مرگ در بيماران مبتلا به COVID-19 دریافت هیدروکسی کلروکین و کلروکين.

اما عقب و جلو سرفصل ها و جریان های سیاسی کشمکش به نظر می رسید به مردم را با احتیاط از این دارو Giles می گوید: حتی در این زمینه با دقت اجرا کارآزمایی بالینی.

"آن را تقریبا غیر ممکن است برای هر کسی که علاقه مند می گوید:" جایلز.

جایلز می گوید: کمیته نظارت بر مطالعه خود را اضافه شده جدید مورد نیاز: که شرکت کنندگان در مطالعه نیاز به یک ECG در سال گذشته است.

به عنوان یک متخصص روماتولوژی Giles می داند دارو بهتر از بسیاری از پزشکان به خاطر او تجویز آن برای بسیاری از بیماران خود را.

"این بسیار امن دارو از آن استفاده شده است برای بیش از 75 سال," او می گوید. "هنگامی که من به کسی هیدروکسی کلروکین دریافت نمی کنم, ECG یا فراموش خون نظارت است."

جایلز شد برنامه ریزی برای ثبت نام در غیر این صورت افراد سالم و صفحه نمایش از هر کسی که می تواند در معرض خطر مشکلات قلبی. اما که نیاز های جدید به علاوه فشار منفی ساخته شده آن را بیش از حد دشوار است برای پیدا کردن افراد مورد مطالعه.

او داد تا در انجام این مطالعه. او می گوید آن را یک فرصت از دست رفته.

"این غیر منطقی به فکر می کنم که یک دوره کوتاه مدت از این دارو ممکن است برخی از محافظ توانایی," او می گوید.

خطرات و پتانسیل

نگرانی بیش از خطر قلبی برای بیماران بستری واقعی است, می گوید دکتر مارک Poznansky مدیر واکسن و سلول های بنیادی در مرکز بیماری های عفونی بخش از بیمارستان عمومی ماساچوست. حتی اگر این دارو استفاده شده است با خیال راحت برای جلوگیری از مالاریا او می گوید: "که بسیار متفاوت است از استفاده از این دارو در شدت بیمار مبتلا به COVID-19."

او به تازگی منتشر شده بررسی شواهد برای استفاده از هیدروکسی کلروکین برای درمان COVID-19 که کست شک در اثربخشی آن است.

"از اطلاعات تا به تاریخ ... را ندارد یکی کاملا خوش بینانه است که ما در حال رفتن به پیدا کردن چیزی متفاوت در یک کارآزمایی بالینی," او می گوید.

Poznansky یادداشت های یک مطالعه اخیر از نزدیک به 1400 نفر با متوسط تا شدید COVID-19 هیچ نفع و به این نتیجه رسیدند که این دارو نباید به طور معمول مورد استفاده در بیماران است.

او می گوید: این دارو تنها باید در زمینه بالینی "و یا تحت سخت دلسوز استفاده به منظور انجام هیچ آسیبی."

هنوز Poznansky را رد نمی کند که بیشتر به خوبی طراحی آزمایشات می تواند به نوبه خود نتایج بهتر است.

'ویروس نمی مراقبت در مورد سیاست'

در سیستم بهداشت هنری فورد در دیترویت متخصص قلب و عروق دکتر ویلیام اونیل می گوید: ثبت نام برای کارآزمایی بالینی مطالعه هیدروکسی کلروکین برای جلوگیری از COVID-19 کاهش یافت در اواخر ماه آوریل است.

"این واقعا ناشی از یک مشکل بزرگ برای ما" اونیل می گوید. "این مجموعه ما را احتمالا در ماه است."

اونیل ویژگی کاهش در ثبت نام به FDA هشدار و بسیار شایع مطالعه از بیش از 300 بستری جانبازان با COVID-19. نویسندگان این مطالعه نشان داد این دارو را کاهش نمی دهد نیاز به یک دستگاه تنفس مصنوعی و حتی مرتبط هیدروکسی کلروکین به افزایش نرخ مرگ و میر. مطالعه نیست دقیق کنترل شده و نتایج نبودند کارشناسی.

"بود که به عنوان هشداري که مواد مخدر خطرناک است که می گوید:" اونیل. اما او می گوید با استفاده از آن برای پیشگیری از یک موضوع متفاوت از درمان در حال حاضر بیماران مبتلا به بیمار. "همه چیز که ما می بینیم در مورد هیدروکسی کلروکین نشان می دهد که قبل از شما استفاده از مواد مخدر بیشتر احتمال دارد آن است که موثر باشد."

اونیل می گوید: این واقعیت که رئیس جمهور تهمت است شعار این دارو به معنی آن در حال حاضر تبدیل به یک سیاسی flashpoint.

"از آن ساخته شده است که مردم کاملا متعهد به اثبات او را به اشتباه" او می گوید.

"مشکل این است که با این سیاست این است که زندگی و مرگ" او می گوید. "ما در حال صحبت کردن در مورد یک درمان است. چه کسی می تواند ریشه برای ما به پیدا کردن یک درمان برای خدا sakes?"

چندین کارآزمایی های بالینی شامل هیدروکسی کلروکین در حال انجام در دانشگاه واشنگتن در سیاتل. اما دکتر کریستین جانستون می گوید: استخدام تبدیل به یک چالش بزرگ است.

"ما در حال شنیدن در حال حاضر از برخی از شرکت کنندگان که مطالعه و دارو احساس بیش از حد سیاسی است و آنها فقط نمی خواهید برای شرکت در همه, می گوید:" جانستون. "به عنوان پزشکان ما نمی خواهد چیزی را که ما فکر مضر است."

جانستون را همکار استاد دکتر Ruanne برنابا است, تلاش برای استخدام 2000 نفر از بیماران برای تست اینکه آیا این دارو می تواند به جلوگیری از COVID-19.

"یک کارآزمایی بالینی است و تنها راهی است که ما قادر خواهد بود برای پاسخ به این سوال به سرعت و با اعتماد به نفس بالا," او می گوید.

محققان در دانشگاه دوک نیز تست اگر هیدروکسی کلروکین می تواند یک ابزار جدید برای پیشگیری در این بیماری همه گیر. اما دوک استاد پزشکی دکتر سوزانا Naggie می گوید آنها باید قادر به جذب مردم به اندازه کافی.

"من نگران بسیاری وجود دارد که به خوبی کنترل شده و آزمایش هایی که در حال جریان است که در آن ما نمی خواهد دریافت پاسخ می گوید:" Naggie. "من فکر می کنم شرم آور خواهد بود."

محقق دیگری انجام آزمایشات بزرگ دکتر وسلی خود می گوید: پوشش هیدروکسی کلروکین است احساس کمی شبیه یک "عاطفی غلتکی coaster" که منجر به بیشتر سوالات از بیماران.

"من در واقع پیدا کردن آن مفید می گوید:" خود پزشک اورژانس در مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت. "ما به مردم نسبتا کم دوز هیدروکسی کلروکین که به اعتقاد ما کاملا امن است. و ما برای نظارت بر عوارض بسیار نزدیک است."

خود رهبری محقق ORCHID دادگاه است که با تمرکز بر هیدروکسی کلروکین در درمان بستری COVID-19 بيمار.

"این یک وضعیت ایده آل برای یک کارآزمایی بالینی به واقعا درک آنچه تعادل آن منافع و خطرات" او می گوید.

یکی دیگر از بزرگ کارآزمایی بالینی است که به دنبال در این که آیا هیدروکسی کلروکین و آنتی بیوتیک آزیترومایسین می تواند نگه داشتن مردم با COVID-19 از بستری یا در حال مرگ است.

"ما فکر می کنیم این راه است که این دارو آثار آن بهتر خواهد بود به آن را در اوایل به جای بعد به خصوص زمانی که کسی واقعا واقعا بیمار در حال حاضر می گوید:" دکتر دیوی اسمیت از بیماری های عفونی و جهانی بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا در سان Diego دانشکده پزشکی.

"در حقیقت این ویروس نمی مراقبت در مورد سیاست و علم نیز باید در مورد سیاست" اسمیت می گوید. "من فقط می خواهم یک جواب یک راه یا دیگری."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن