هرگز چشم پوشی از این لینک ساختمان راهنمایی

[ad_1] نگاه برای وبلاگ های مختلف آنلاین و شما می توانید صدها نفر از ساختمان تکنیک های پیوند. بعضی اوقات شما ا

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
[ad_1]

نگاه برای وبلاگ های مختلف آنلاین و شما می توانید صدها نفر از ساختمان تکنیک های پیوند. بعضی اوقات شما اشتباه است. شما نمی دانید که چه دقیق روش برای استفاده و برای چه مدت شما با استفاده از این روش به نفع خود استفاده کنید. حقیقت در مورد این ماده وجود دارد این است که هیچ کامل تکنیک در پیوند ساختمان. هر روش دارای قدرت خود و ضعف است. برخی از تکنیک های کار ممکن است. دیگران نمی توانند. در حالی که بقیه هستند نه آنچه شما نیاز دارید.

به عبارت دیگر به دنبال یک لیست کامل از لینک های ساختمان تکنیک های ممکن است اما آن را هنوز هم به شما چه چیزی را انتخاب کنید و به همین دلیل شما در حال استفاده از آن است.

آدرس ارسال

ارسال سایت خود را به آدرس های مختلف به دایرکتوری وب ارسال بر اساس روش. این نوع روش نمی تواند تضمین فوری ترافیک (به خصوص هنگامی که آن را به صورت رایگان انجام می شود) و در عین حال آن را هنوز هم می تواند کار کند. آن می تواند به طور موثر به کار هنگامی که شما به صورت دستی ارسال صفحه خود را به محبوب موتور های جستجو دایرکتوری ها مانند Google, Yahoo! جستجو زندگی می کنند بپرسید. "فهرست موزیلا" محبوب ترین دایرکتوری باز امروز. شما می توانید با ارسال لینک به صورت رایگان.

انجمن ارسال

شرکت در فروم یک راه قدرتمند بازاریابی خود را. یک فروم مثل این است که یک پارک عمومی در زندگی واقعی است. هنگامی که شما در حال راه رفتن در امتداد پارک شما نه تنها تنفس هوای تازه. شما همچنین معاشرت با مردم در اطراف شما. شما لبخند در آنها. پس از یک چت کوتاه برخی از آنها خواهد بود دوستان خود را و شما آنها را به شماره های تماس.

این یک شبیه تنظیم در انجمن ها آنلاین. هنگامی که شما ثبت نام به سایت شما بلافاصله به دنبال دوستان است. شما خودتان را معرفی کنید در مشخصات خود را. شما مرور موضوعات و شما پاسخ به آنهایی که شما می تواند مربوط به.

این اشتباه به انتظار بسیاری از توجه اگر شما یک عضو جدید. بازاریابی خودتان است در مورد ثبات است. اگر شما می خواهید توجه در فروم خود را به طور منظم شرکت مورد نیاز است. برقراری ارتباط با مردم و پاسخ به موضوعات خود را کمک به آنها در حل مشکلات خود به اشتراک گذاری مطالب آنها را دنبال کنید در Twitter یا Facebook, نظر در عکس های خود را و اگر این امکان وجود دارد پست کسب و کار خود و آدرس خود را امضا می کند.

ارسال مقاله

بازاریابی مقاله با توجه به casie gillette از SEOMoz است scammiest و nastiest متوسط در بهینه سازی موتور جستجو با توجه به تقلید از ایده ها و با کیفیت پایین از مطالب خود را.

بله این امکان را برای شما برای نوشتن و یا چرخش یک مقاله طولانی و ارسال آنها را به دایرکتوری های مختلف - اما فکر می کنم در مورد استراتژی این است که این استراتژی مناسب به مردم را دعوت به خواندن مقاله خود را?

جواب این است: هیچ.

نوشتن یک مقاله طولانی در حال چرخش آن را به ده نسخه و ارائه این نسخه به دایرکتوری ها عمل بد است. شما در حال اتلاف وقت و تلاش است. مهم نیست که چگونه به خوبی نوشته شده است مقاله خود را است, اما آن را گرفتن نیست به اندازه کافی توجه - آن را هنوز هم بی فایده است.

فکر می کنم بزرگ. شما تنها مجاز یک backlink در دایرکتوری ها مقاله و اگر شما ده در آن همیشه بدان معنا نیست شما باید ده بک لینک در هر روز. ده نفر در هر دایرکتوری را نمی خواهد به طور مستقیم با کلیک بر روی لینک شما.

تا همه چیز را درست نوشتن یک مقاله. به صورت دستی آن را به یک دایرکتوری مقاله با بالا صفحه اقتدار و هنگامی که یک مقاله منتشر شده است, آن را در زمان مناسب به صورت دستی به گردش URL در رسانه های اجتماعی خود را.

[ad_2]
آخرین مطالب