پلیس: گم شده بودند هرگز در میلواکی صفحه اصلی تنظیم شعله ور

میلواکی - دو گمشده دختران نوجوان بودند هرگز در میلواکی خانه بود که آتش در طول ناآرامی که دیدم سه نفر به ضرب گل

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

میلواکی - دو گمشده دختران نوجوان بودند هرگز در میلواکی خانه بود که آتش در طول ناآرامی که دیدم سه نفر به ضرب گلوله کشته و 10 افسران پلیس و آتش نشان زخمی های زیادی سرکش جمعیت جمع آوری شده در تحقیقات پلیس گفت:.

پلیس با شلیک گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی به جمعیت سه شنبه شب به عنوان تنش افزایش یافت و شایعات پخش آنلاین در مورد دختران سنین 13 و 15. پلیس گفت: آنها بررسی اینکه آیا آنها قربانیان قاچاق جنسی. پلیس گفت: در مصاحبه با دختران محروم همیشه بودن در خانه و یا دانستن هر کسی که در آنجا زندگی می کردند و هیچ شواهدی وجود دارد قاچاق انسان رخ داده است در خانه.

سه نفر به ضرب گلوله نیست به ضرب گلوله توسط پلیس, مقامات گفت. رئیس پلیس آلفونسو مورالس را محکوم کرد ناآرامی ها به عنوان vigilantism و گفت: برخی از مردم در واکنش به اطلاعاتی که تا به حال ثابت شده است.

"ما با بررسی اطلاعاتی که به ما داده میشود. ما نمی توانیم اجازه می دهد یک سرکش جمعیت برای تعیین آنچه که تحقیق این است که" مورالس گفت.

هر دو دختران یافت شده اند و با خانواده های خود به پلیس گفت: روز شنبه. یک تحقیقات مقدماتی دریافتند هیچ اطلاعات نشان می دهد نوجوانان همیشه در خانه است که به آتش کشیده شد و یا این که هر بازی ناپاک اتفاق افتاده است وجود دارد, پلیس گفت:.

پلیس تا به حال شده است به خانه زودتر سهشنبه به عنوان یک جمعیت شروع به رشد می کنند. اواسط بعد از ظهر جمعیت رسید به سمت خانه به عنوان برخی در این گروه می خواستند به دنبال شواهدی وجود دارد که پشتیبانی از شایعات از قاچاق جنسی, مجله نگهبان گزارش شده است.

برخی از شکست به خانه در حالی که دیگران شکست ویندوز و شب خانه به آتش كشيده شد و ناآرامی افزایش یافت.

پلیس گفت: دو 14-سال-کودکان و 24 ساله به ضرب گلوله کشته شدند در جریان ناآرامی ها. صدمات خود را نه اعتقاد به تهدید کننده زندگی. برخی از افسران ضربه آجر و قطعات بتنی پرتاب شده توسط مردم در میان جمعیت. مجروح آتش نشان دچار non-زندگی-آسیب و تهدید در نظر گرفته شد به یک بیمارستان, پلیس گفت:.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن