مغلوب ساختن پیشی جستن توقف H-1B ویزای کار به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار سرخپوستان

بزرگنمایی این تصویر کار کارکنان در تماس با مرکز اجرا شده توسط اوتار پرادش پلیس در مارس در لکنو هند ا

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کار کارکنان در تماس با مرکز اجرا شده توسط اوتار پرادش پلیس در مارس در لکنو هند است. Pawan Kumar/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Pawan Kumar/ایسنا

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آخرین توقف در انواع خاصی از ویزای کار طراحی شده برای محافظت از مشاغل در آمریکا در طول COVID-19 بحران است که با داشتن یک نامتناسب اثر کارگران در هند.

این فرمان اجرایی را امضا دوشنبه توسط رئیس جمهور تهمت گسترش ممنوعیت کارت سبز صادر شده در خارج از ایالات متحده و می افزاید: چندین نوع ویزای کار به یخ از جمله ویزای H-1B برای کارگران ماهر. در سال گذشته 72 درصد از کسانی که ویزا اعطا شد به سرخپوستان.

این تغییر به معنی ده ها هزار نفر از سرخپوستان که برنامه ریزی برای مهاجرت به ایالات متحده در این سال را به قراضه و یا تاخیر در برنامه های خود را.

در روز سه شنبه آفتابی کومار Hirpara از خواب بیدار شد, در هند به خبر توقیف موقت خود را دقیق نوع ویزا.

"من بیدار شدم مثل 5 صبح و من تو را دیدم این پیام است. من تقریبا شروع به گریه" Hirpara می گوید.

Hirpara, 26, مدرک کارشناسی ارشد و فرود یک کار به عنوان یک مهندس برق در ارواین کالیفرنیا. در ماه مارس او به هند بازگشت و به دیدن پدر و مادر خود و تبدیل خود دانشجو ویزای H-1B اسپانسر شده از طرف شرکت خود را. سپس همه گیر رسید. کارهای اداری خود را به تعویق افتاد.

"من ناراحتم که من سرمایه گذاری پنج سال تحصیل در آمریکا و آماده شدن برای یک کار وجود دارد می گوید:" Hirpara.

سال گذشته حدود 280,000 سرخپوستان اعطا شد ویزای H-1B یا تمدید آنها. آنهایی که جدید هستند و در پوش 85,000 سالانه است. این روند در حال حاضر از طریق منجمد Dec. 31, 2020.

در برخی موارد خانواده ها از هم جدا شده توسط این بیماری همه گیر در حال حاضر به صورت زمان بیشتری از هم جدا. رسانه های اجتماعی است که با آب گرفتگی به درخواست قانونگذاران از H-1B دارندگان که به طور موقت چپ آمریکا و نگرانی آنها اجازه داده شد به عقب.

بسیاری از مدارک و کار برای ایالات متحده غول تکنولوژی. مدیر عامل گوگل Sundar Pichai توییتی که او را "نا امید" با مغلوب ساختن پیشی جستن را. او یک بار یک H-1B گیرنده از هند است.

"ما به عنوان یک کشور شده اند از جمله اقتصاد پر جنب و جوش و جامعه به دلیل توانایی ما برای قرعه کشی استعداد از سراسر جهان" Nisha Biswal رئیس جمهور ایالات متحده-هند شورای کسب و کار می گوید NPR. "اگر ما را متوقف, من فکر می کنم که تاثیر منفی توانایی ما در بالای صفحه."

هند این انجمن صنعت به نام یخ "غلط و مضر" و خواست دولت ایالات متحده به کوتاه شدن محدودیت ها به مدت 90 روز. برخی از هندی این شرکت با کارکنان در ایالات متحده را نیز تحت تاثیر قرار.

دیگران هر چند پیشنهاد ویزا یخ می تواند یک مزیت برای شرکت های هندی و حتی به دولت است.

"این یک فرصت فوق العاده," Vikram Ahuja از بنیانگذاران Talent500 یک شرکت استخدام در جنوب هند شهر بنگلور, گفت هند, NDTV کانال. او گفت: کار از خانه — در حال حاضر شایع در این بیماری همه گیر — می توانید تغییر دهید که چگونه فن آوری شرکت ها استخدام.

"جهان در حال تغییر است و من فکر می کنم تا زمانی که شرکت های بزرگ به دنبال استعداد بزرگ و سپس محل و نزدیکی فیزیکی می شود بی ربط" Ahuja گفت.

او گفت: دارندگان ویزای H-1B می تواند حتی هنوز کار برای شرکت های ایالات متحده, اما از خانه در هند — نتیجه پرداخت به هند مالیات خزانه به جای آمریکا ،

آخرین مطالب