رئیس ارتش پاکستان می گوید مبارزه با فلج اطفال به راه اندازی مجدد به زودی

اسلام آباد - پاکستان فرمانده ارتش گفته است که مایکروسافت موسس میلیاردر و نیکوکار بیل گیتس که با وجود چالش COVI

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

اسلام آباد - پاکستان فرمانده ارتش گفته است که مایکروسافت موسس میلیاردر و نیکوکار بیل گیتس که با وجود چالش COVID-19 پاکستان قصد دارد برای راه اندازی مجدد واکسیناسیون فلج اطفال مبارزات در سراسر کشور است.

در بیانیه ای که اواخر روز چهارشنبه نظامی گفت: ژنرال Qamer جاوید Bajwa صحبت با گیتس از طریق تلفن و به او اطمینان کمپین برای از بین بردن فلج اطفال در این فقیر اسلامی ملت آغاز خواهد شد دوباره به زودی. هیچ تاریخ شروع داده شد.

فلج اطفال یک ناتوان و بیماری تهدید کننده زندگی ناشی از پوليو و دروازه کار کرده و سعی در ریشه کن کردن این بیماری در سراسر جهان است.

پاکستان امیدوار به از بین بردن این بیماری در سال 2018 زمانی که تنها 12 مورد گزارش شد اما با وجود افزایش موارد جدید زیر سال. پاکستان متوقف آن مبارزه با فلج اطفال پس از اولین coronavirus مورد گزارش شده در فوریه.

Bajwa گیتس گفت که ارتش پاکستان در حال حاضر در حال همکاری با دولت در آماده سازی برای راه اندازی مجدد مبارزات علیه فلج اطفال در هفته های آینده. غیر انتفاعی بیل و ملیندا گیتس بنیاد کمک به پاکستان برای مبارزه با این بیماری است.

دروازه ظاهرا به نام Bajwa چون نظامی فراهم می کند امنیت برای فلج اطفال کارگران که دولت می فرستد و آنها را به اداره واکسیناسیون در سابق شبه نظامی پایگاه های هم مرز با افغانستان است.

شبه نظامیان تشدید حملات فلج اطفال کارگران و نیروهای امنیتی اسکورت آنها را پس از آن آشکار شد که جعلی هپاتيت مبارزات انتخاباتی مورد استفاده قرار گرفت به عنوان یک نیرنگ توسط سازمان سیا در شکار برای القاعده به رهبری اسامه بن لادن است. بن لادن کشته شد توسط کماندوهای آمریکا در سال 2011 در پاکستان است.

پاکستان روز پنجشنبه گزارش 101 جدید COVID-19 مرگ و میر آوردن کلی coronavirus مربوط به مرگ و میر به 2,356 فتح. همچنین گزارش شده که کمترین واحد-تعداد روز از عفونت با 5,834. که مطرح مجموع در سراسر کشور موارد به اطراف 119,500. پاکستان و افغانستان و نیجریه تنها سه کشور در جهان است که فلج اطفال هنوز بومی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب