آکسفام به 18 دفاتر در سراسر جهان به عنوان ویروس تخلیه منابع مالی

لندن - بین المللی آکسفام یکی از جهان پیشرو سازمان های کمک رسانی را به شدت محدود کار خود را به دلیل فشار مالی ن

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399

لندن - بین المللی آکسفام یکی از جهان پیشرو سازمان های کمک رسانی را به شدت محدود کار خود را به دلیل فشار مالی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس از جمله بسته شدن عملیات در 18 کشور در پتانسیل هزینه 1,450 شغل.

این سازمان که در حال حاضر به اجرا در 66 کشور و که جهانی کار هماهنگ از طریق 20 سهامداران دفاتر در سراسر جهان گفت: در بیانیه ای که اواخر روز چهارشنبه که آن را به حال شده است برای سرعت بخشیدن به تغییر به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

کشورها از آن خواهد شد خروج شامل افغانستان و مصر و رواندا و سودان و تانزانیا. آن گفت: این تغییرات را تحت تاثیر قرار در اطراف 1,450 از نزدیک به 5000 کارکنان برنامه.

پس از تغییرات آن را حفظ حضور فیزیکی در 48 کشور شش نفر از آن کشف خواهد شد به عنوان جدید مستقل وابسته به اعضا از جمله اندونزی و کنیا است.

این سازمان آغاز شده بود 10 سال بررسی استراتژیک در اواخر سال 2018 در پی یک رسوایی جنسی در هائیتی که باعث جهانی اعتراض و درخواست بسیاری از اهدا کنندگان به برداشت حمایت خود را به خصوص در انگلستان که در آن آغاز شده و عملیات بازگشت در سال 1942. بسیاری از مغازه های خیریه و به خصوص در غرب و اروپا باید به حال نزدیک به یک نشانه قابل رویت مالی آسیب های ناشی از رسوایی. هائیتی یک کشور دیگر است که در آن از آن خواهد شد بسته شدن عملیات.

"ما برنامه ریزی شده اند این برای برخی از زمان, اما ما در حال حاضر شتاب گیری های کلیدی در نور از اثرات جهانی همه گیر" گفت: آکسفام بین المللی موقت, مدیر اجرایی, Chema ورا.

آکسفام می گوید این تغییرات را قادر خواهد ساخت تا آن را به طور موثر تر در tackilng جهانی فقر و نابرابری و کمک به مردم برای زنده ماندن انسان دوستانه بحران. یک کلید تغییر خواهد بود تغییر قدرت تصمیم گیری بیشتری به جنوب جهانی و دوباره جهتدار خود را به دیدار با زمینه های محلی.

ورا گفت: تغییرات در ترکیب با بیشتر "مراحل تحول در ماه های پیش رو" روحانی "پایه و اساس برای آینده ما در طول دهه آینده به عنوان دراز مدت اثرات این بیماری همه گیر ویرانگر روشن تر شده."

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

این داستان درست شده است نشان می دهد که این کار ضرر و زیان را تحت تاثیر قرار در اطراف 1,450 کارکنان برنامه بیش از 2000.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن