ایران با ویروس مرگ و میر جهش به 145 با 21 جدید و میر

DUBAI, United Arab Emirates - امارات متحده عربی گزارش شده 15 موارد اضافی در روز شنبه از یک روش جدید و سریع-پخش

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398

DUBAI, United Arab Emirates - امارات متحده عربی گزارش شده 15 موارد اضافی در روز شنبه از یک روش جدید و سریع-پخش ویروس, آوردن تعداد کل عفونت در کشور به 45.

وزارت بهداشت و درمان گفت: 13 از موارد جدید به تازگی وارد از خارج از کشور و آنها عبارتند از سه اماراتی شهروندان دو سعودیها دو اتیوپی و دو ایرانی به عنوان به خوبی به عنوان یک فرد هر یک از تایلند و چین و مراکش و هند است.

در این بیانیه به جزئیات بیشتر در مورد که در آن مسافران آمده بود زمانی که آنها وارد شده بود به امارات متحده عربی و کدام پورت از ورود آنها آمده بود در از.

دو نفر دیگر موارد اماراتی و مصری تشخیص داده شد و پس از نظارت در ارتباط با یک تور دوچرخه سواری در کشور است که متوقف شد یک هفته پیش پس از دو ایتالیایی ها بودند که برای اولین بار تایید کرد که داشتن ویروس.

امارات متحده عربی یک مقصد توریستی عمده ای و بسیاری از ساکنان آن خارجی هستند. امارت دبی نیز به فرودگاه شلوغ دنیا برای مسافرت های بین المللی.

به مانع گسترش ویروس امارات متحده عربی به حالت تعلیق در مدارس مهد کودک و دانشگاه ها را برای یک ماه. آن را نیز متوقف و پروازها به ایران در یکی از سخت ترین-آمار کشورهای جدید کروناویروس و محدود پروازها به مقصد چین است.

مقامات خواسته اند که ساکنان و شهروندان به سفرهای غیر ضروری در خارج از کشور و به انتظار نمایش و امکان قرنطينه پس از بازگشت. مانند کشورهای دیگر در سراسر جهان, امارات متحده عربی نیز لغو اصلی هنر, ورزشی و وقایع کسب و کار.

عربستان سعودی, در ضمن, اعلام کرد, وجود خواهد داشت بدون تماشاگر برای مسابقات ورزشی و بازی شروع شنبه به منظور مبارزه با گسترش ویروس. پادشاهی دارای پنج مورد تأیید است اما گرفته اقدامات بی سابقه در برابر ویروس' گسترش از جمله توقف همه زیارت در مکه, اسلام, مقدس ترین سایت.

این ویروس که در چین نشات گرفته است آلوده بیش از 100 ، 000 نفر در سراسر جهان. بیش از 5000 موارد تایید شده اند در خاورمیانه با بسیاری از کسانی که در ایران.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب