انتاریو برطرف هزینه برای کاربران عمومی مواد مخدر برنامه

مردم با استفاده از انتاریو مواد مخدر به نفع برنامه نمی خواهد نیاز به پرداخت هر گونه همکاری پرداخت تا ژوئیه 1 ب

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

مردم با استفاده از انتاریو مواد مخدر به نفع برنامه نمی خواهد نیاز به پرداخت هر گونه همکاری پرداخت تا ژوئیه 1 برای هر نسخه از بیش از 30 روز است که در حال توزیع در اقساط استانی دولت چهارشنبه اعلام کرد.

این باید از بین بردن سالمندان که گفت شده است که توزیع هزینه ها تا به حال سه برابر در هزینه پس از یک استانی توصیه به محدود کردن نسخه به عرضه 30 روز طول coronavirus بیماری همه گیر.

در مارس 17, ستاره گزارش داد که کپور, ملی, گروه حمایت از حقوق پیری کانادایی بود که "هولناک" با ایمیل از سالمندان که نگران بودند که با ضربه های متعدد توزیع هزینه به عنوان داروسازان بودند پر کردن نسخه ماهانه به جای هر 90 روز.

تغییر در نظر گرفته شده است برای محافظت در برابر انباشت از داروها و جلوگیری از کمبود در طول بیماری همه گیر.

توزیع هزینه داروها واجد شرایط زیر انتاریو دارو از مزایای طرح در اکثر داروخانه ها در محدوده بین $8.83 و $13.25 بسته به محل. سالمندان و دیگران تحت پوشش عمومی دارو طرح مسئول بخشی از این هزینه های توزیع — همکاری-پرداخت — که می تواند به $6.11.

دولت آزادی مطبوعات همچنین گفت که موجود و جدید Trillium مواد مخدر برنامه خانواده ها می توانند برای درخواست ارزیابی مجدد درآمد برای کمک به کاهش بار مالی برای خانواده ها.



tinyurlbitlyis.gdu.nuulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن