نیویورک پاک به بازگشایی باغ وحش بازی توپ; موزه ماندن بسته

شهر نیویورک پاک شد جمعه به گام بعدی در آن بازگشایی در هفته آینده اجازه می دهد فیلم ها و خدمه تلویزیون به فیلم,

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399

شهر نیویورک پاک شد جمعه به گام بعدی در آن بازگشایی در هفته آینده اجازه می دهد فیلم ها و خدمه تلویزیون به فیلم, باغ وحش, به انجمن خوش آمدید, کاهش جمعیت, تیم های ورزشی حرفه ای به بازی برای صندلی های خالی. بازدید کنندگان را به بازگشت به جزیره است که خانه مجسمه آزادی — اما نه مجسمه خود را.

اما مراکز و موزه ها و رستوران ناهار خوری اتاق باقی بماند توقیف در کشور بزرگترین شهرستان.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو اعلام کرد که شهر مجموعه ای است برای شروع یک نسخه محدود از مرحله چهارم از ایالت بازگشایی روند شروع دوشنبه. اما او هشدار داد که نیویورک پیشرفت شکننده است به عنوان COVID-19 مورد افزایش جاهای دیگر در کشور است.

"من احساس می کنم ما در حال ایستاده بر روی یک ساحل و ما در حال دنبال کردن در دریا و ما شاهد موج دوم ساختمان در فاصله, بنابراین من می خواهم همه نیویورکی به در آماده باش" دموکراتیک فرماندار به خبرنگاران گفت: در طول یک تلفن جلسه.

شهر نیویورک است که دیده می شود بخش عمده ای از دولت را تایید کرد coronavirus موارد و مرگ و میر شروع بازگشایی ژوئن 8, پس از استراحت از دولت است.

در شهر مدرج به پایین فاز 4, باغ گیاه شناسی و باغ وحش می تواند بازگشایی در 33 درصد ظرفیت تولید فیلم و تلویزیون را نشان می دهد می تواند ادامه و حرفه ای ورزش هایی مانند بیس بال را می توان بدون طرفداران در غرفه شهردار, بیل د Blasio گفت.

لیگ اصلی بیس بال در نظر دارد برای شروع یک کوتاه فصل آینده پنج شنبه با دفاع از جهان سری قهرمان اتباع واشنگتن میزبانی نیویورک یانکیز و لس آنجلس داجرز استقبال رقیب San Francisco Giants. بقیه لیگ برتر می پیوندد نزاع جولای 24.

در ضمن خدمات پارک های ملی اعلام کرد که در این زمینه از جزیره آزادی خواهد بازگشایی به بازدید کنندگان شنبه پس از بسته پس مارس 16. اما هیچ بازگشایی تاریخ و در عین حال برای آزادی خانم خودش مجسمه موزه و یا در نزدیکی جزیره الیس.

بقیه دولت است که در حال حاضر در مرحله 4 که به طور معمول اجازه باز کردن مراکز و خاص هنر و سرگرمی مرکز. اما کومو گفت: در این هفته است که حتی در فاز 4 شهر نیویورک نمی تواند "هر اضافی داخل سالن فعالیت" در مکان هایی مانند مراکز و موزه ها به دلیل coronavirus انتقال ریسک.

شهر نیویورک نیز منع شده است از باز کردن داخل سالن ناهار خوری بر خلاف بقیه از دولت است.

حتی پس از "فاز 4 — آنچه قابل توجه پس از همه چیز ما از طریق رفت" دموکراتیک شهردار گفت: جمعه در یک آنلاین مطبوعاتی که در آن او اعلام کرد که شهر را گسترش از طریق اکتبر مقررات جدید است که اجازه داده اند رستوران به راه اندازی جداول در فضای باز تر از حد معمول است.

در ضمن کومو اعلام کرد سرکوب شنبه در کافه ها و رستوران ها در سراسر کشور گفت: بیش از حد بسیاری شده اند موازین ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله قوانین به خصوص downstate.

میخانه و رستوران ها و دیگر نمی تواند اجازه می دهد پیاده روی نوار تا خدمات و یا الکل خدمت به مردم که خرید مواد غذایی, و هر گونه استقرار ذکر سه بار با شکستن قوانین بسته خواهد شد.

"ما اجازه داد فضای باز ناهار خوری. ما هرگز اجازه, هوای آزاد, نوشیدن" و مهمانی جمعیت کومو جمعه تاکید کرد. د Blasio, از سوی دیگر نگهداری این شهرستان تا به حال دیده می شود هر "واقعا عمیق مشکل با انطباق است."

سرکوب نگران کننده است شهر رستوران که در آغوش ناهار خوری به عنوان یک تاسیسات پس از ماه از محدود بودن به بایگانی اطلاعات و تحویل.

"کسب و کار نیاز به مسئول فعالیت در اموال خود را, اما قطعا کارکنان نمی تواند deputized به پلیس خیابان" گفت: اندرو Rigie مدیر اجرایی NYC مهمان نوازی داد یک رستوران ها و شب زنده داری انجمن.

روزانه ایالتی آمار منتشر شده روز شنبه نشان می دهد نیویورک با 776 تازگی تایید موارد به نمایندگی از 1 ٪ از تمام آزمون. تعداد افراد بستری شده با COVID-19 روز پنج شنبه کاهش یافته و به 765 و 10 نفر با توجه به حالت چهره. بیش از 25000 نفر کشته شده اند ایالتی پس از وقوع آغاز شد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

مایکل هیل گزارش از آلبانی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب