رئیس پنتاگون را رد تهمت و تهدید به استفاده از ارتش برای سرکوب ناآرامی

در یک حرکت است که می تواند احتمالا محل شغل خود را در خطر وزیر دفاع علامت Esper علنا مخالفت یکشنبه با رئیس جمهو

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399

در یک حرکت است که می تواند احتمالا محل شغل خود را در خطر وزیر دفاع علامت Esper علنا مخالفت یکشنبه با رئیس جمهور تهمت را تهدید به استفاده از 1807 قیام قانون برای سرکوب ناآرامی های گسترده بیش از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس kneeled در گردن او.

"گزینه ای برای استفاده از فعال وظیفه نیروهای در اجرای قانون نقش تنها باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ماده از آخرین راه حل و تنها در فوری ترین و مبرم از شرایط است. ما در یکی از آن شرایط در حال حاضر" Esper به خبرنگاران گفت: در سومین جلسه."من را پشتیبانی نمی کند با استناد قیام کنند."

"من همواره معتقد بوده ام و همچنان به این باور" Esper "که گارد ملی است بهترین راه حل مناسب برای انجام حمایت داخلی به مقامات مدنی در این موقعیت های, در حمایت از اجرای قانون محلی است."

در سال 1807 قیام قانون اجازه رئیس جمهور ایالات متحده برای استقرار نظامی در زمان های داخلی در شرایط اضطراری. قانون به روز شد در سال 2006 شامل بلایای طبیعی و حملات تروریستی به عنوان زمینه ای برای ارسال فدرال آمريکا برای برقراری نظم.

در یک بیانیه کوتاه دوشنبه شب در کاخ سفید به باغ گل رز تهمت قرار داده و شهرداران و فرمانداران توجه کنید که اگر آنها موفق به "ایجاد قاطع اجرای قانون حضور تا خشونت شده است quelled" او اقدام خواهد بود.

"اگر یک شهر یا یک کشور حاضر به اقدامات لازم برای دفاع از زندگی و اموال خود را از ساکنان" مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد "پس از آن من خواهد شد و استقرار نظامی ایالات متحده و به سرعت حل این مشکل برای آنها است."

Esper نیز در دفاع از داشتن همراه تهمت که همان شب به عنوان رئیس جمهور strode از طریق پارک لافایت یک میدان عمومی در مقابل کاخ سفید که تا به حال فقط با خشونت پاک از تظاهرات مسالمت آمیز توسط نیروهای امنیتی چادری ضد شورش.

"من آگاه بود از اجرای قانون برنامه پارک. من در جریان آنها و نه باید انتظار داشت به" Esper گفت: هنگامی که درباره پرقدرت اخراج معترضان در آنچه که او به عنوان یک مجری قانون عمل است. "اما آنها گرفته بود چه عمل من فرض آنها احساس لازم بود با توجه به آنچه که آنها با آن مواجه هستند."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب