شمالی, مدارس, چالش های اضافی برای بازگشایی و بسته ماندن

معلمان در انتاریو شمال مدرسه تخته صدایی زنگ در مورد بازگشت به مدرسه برنامه گفت: منطقه وسیع جغرافیایی و جمعیت پ

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399

معلمان در انتاریو شمال مدرسه تخته صدایی زنگ در مورد بازگشت به مدرسه برنامه گفت: منطقه وسیع جغرافیایی و جمعیت پراکنده در حال حاضر با چالش های در نظر گرفته نمی در جنوب غربی استان است.

مدرسه تخته provincewide هنوز در روند توسعه طرح های احتمالی برای ماه سپتامبر و در حالی که معلمان می گویند بازگشایی سخت خواهد بود برای همه آنها توجه داشته باشید که دستورالعمل کلی تهیه شده توسط وزارت آموزش و پرورش را به حساب کمبود منابع در شمال دور.

"ما می خواهیم در مدارس. ما می خواهیم به ارائه آموزش با کیفیت" گفت: کیم داگلاس رئیس جمهور از محلی معلمان ابتدایی' اتحادیه Keewatin-پاتریشیا District School Board. "(اما) من فکر نمی کنم آنها به اندازه کافی تجهیزات به اندازه کافی تمیز کردن به اندازه کافی برای کمک به حتی کاهش ترس است که مردم احساس رفتن به مدرسه است."

از درایدن, Ont.-بر اساس نماینده اتحادیه که صرف سه دهه به عنوان یک معلم گفت: مدارس در هیئت مدیره هستند و چند دور بین و اندک کارکنان.

در یک مدرسه او گفت: وجود دارد یک وقت معلم از یک معلم و یک معاون آموزش و پرورش. هیچ مدیر آن را افزایش می دهد یک میزبان جدید از مشکلات در طول یک بیماری همه گیر.

"هنگامی که وجود دارد هیچ مدیر در سایت و یک بچه مریض می شود, چه چیزی شما را انجام دهید؟" داگلاس گفت. "چه کسی قراره مسئول که کودک؟"

اما موانع آموزش از راه دور نیز بیشتر تا شمال, او گفت:.

"بسیاری از ما ندارد Wi-Fi توانایی در خانه ما" داگلاس گفت. "ما پرداخت یک مبلغ گزاف از پول برای دریافت Wi-Fi. و ما را به انجام آموزش آنلاین, این یک چالش برای بسیاری از کاربران است. من تا به حال عضو پرداخت می شود که بیش از 700 $برای خود Wi-Fi را فقط به انجام آموزش از راه دور."

و در حالی که او اشاره کرد که خطر ابتلا COVID-19 در منطقه نسبتا پایین است بسیاری از مردم در طول زندگی می کنند Trans-Canada بزرگراه و می تواند آینده در تماس با كانون و مسافران دیگر که اخیرا در coronavirus نقاط.

لوئیس Clausi یک نماینده برای واحد شمال شرقی انتاریو انگلیسی کاتولیک انجمن معلمان بود که یک معلم دبیرستان به مدت 20 سال گفت: جغرافیا در هیئت مدیره خود را نیز یک موضوع است.

"برای من حتی درایو از یک پایان از هیئت مدیره به دیگر برای رفتن از Kapuskasing به کبالت شش ساعت رانندگی," او گفت:. "این سخت است برای هیئت مدیره به سازماندهی یک منطقه بزرگ و به مقابله با تمام این مسائل خاص است."

او ذکر شده مهدکودک و قرارگرفتن به عنوان دو منطقه از نگرانی های خاص.

و او گفت: "منطقه آن را حتی بیشتر مهم است به آمده تا با یک برنامه سرعت — برخی از مدارس با توجه به رزومه در اواخر ماه اوت به دلیل آنها را به یک استراحت در ماه اکتبر برای شکار.

وزیر آموزش و پرورش Stephen لچه گفت: تابلوهای انتظار می رود به آماده سازی برنامه برای سه سناریو آمده سپتامبر: به طور منظم در کلاس آموزش فیزیکی-فاصله اقدامات صورت گرفته تمام وقت از راه دور آموزش و مدل ترکیبی ترکیب هر دو روش.

لچه بعد گفت که او انتظار دارد همه دانش آموزان برای شروع 2020-21 سال تحصیلی با مخلوط مدل که بیش از 15 دانش آموزان در کلاس حضور متناوب در روز یا هفته.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اما اخیرا او با ابراز خوشی به طور کامل در کلاس یادگیری و گفت: آن را به طور فزاینده ای به دنبال احتمال وجود دارد که آن را امکان پذیر خواهد بود.

"که داده های مایع است اما آن را در حال حرکت در مسیر درست" لچه گفت: اواخر هفته گذشته است. "این به ما می دهد وعده در مورد بازگشایی برنامه ریزی برای رسیدن به جایی که کسانی که تخته بسیاری از پدر و مادر و هر عضو ما حزبی می خواهد برای رفتن — که روز به روز یادگیری است. بچه های ما به آن نیاز دارند."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب