Coronavirus افتضاح به بار بیشتر ویران در سراسر ایالات متحده و حتی به عنوان کشتی کروز حماسه به پایان می رسد در کالیفرنیا

بازار کاهش یافت, ایتالیا در زمان فوق العاده ای گام از محدود کردن, شخصی, جنبش برای کل کشور و موارد جدیدی از کرو

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

بازار کاهش یافت, ایتالیا در زمان فوق العاده ای گام از محدود کردن, شخصی, جنبش برای کل کشور و موارد جدیدی از کروناویروس رخنه در سراسر کالیفرنیا و ایالات متحده است.

اما برای مسافران در هیئت مدیره بزرگ, شاهزاده خانم, دوشنبه آورده امداد به عنوان کشتی کروز رسیده بندر اوکلند ارائه راحتی از زمین اگر نه پاسخ روشن در مورد خود فرد آتی.

"من با اضطراب گفت: کارن قاشق کانادا مسافری که گفته شد او می تواند پرواز به یک پایگاه نظامی در نزدیکی انتاریو امشب است اما نگرانی در مورد آنچه که شرایط او را در پیدا کردن وجود دارد.

آن روز که در لس آنجلس گزارش داد که اولین مورد از این ویروس گسترش به راحتی در جامعه, ساحل طولانی و سن دیگو شهرستان گزارش خود را در مورد اول و دوم در کالیفرنیا درگذشت COVID-19. در سراسر کشور, بازارهای مالی ذوب پایین در روز دوشنبه به عنوان شیوع ادامه داد: به انتقام ویران کردن با زندگی روزانه میلیون ها نفر در سراسر جهان است.

تبلیغات

اما در کالیفرنیا موقع ظهر قصههای یک بد بخت تعطیلات کروز وارد یک فصل جدید.

در اواخر بعد از ظهر و پس از ساعت انتظار یک تعداد انگشت شماری از مسافران با پوشیدن ماسک رهبری نسبت به قهوهای مایل به زرد پزشکی چادر ساخته شده قبلا. مقامات وزارت امور خارجه گفت: یکشنبه 3,000 مسافران گیر در برزخ پس از روز شنبه خواهد بود غربالگری علایم قبل از ارسال توسط آمبولانس برای درمان پزشکی در صورت لزوم و یا هیئت مدیره در انتظار اتوبوس تور رهبری برای پایگاه های نظامی برای 14 روز در قرنطینه.

این عملیات نشان داده و بحث برانگیز و پر خطر حرکت می کند برای فدرال و ایالتی و مقامات محلی است. آنها در حال صرف روز بحث مبادلات نگه داشتن مسافران در هیئت مدیره و یا اجازه می دهد آنها را به پیاده — هر چند بیش از 1000 خدمه عمدتا اتباع خارجی باقی خواهد ماند قرنطینه در هیئت مدیره.

در سراسر کشور مدارس و دانشگاه ها تعطیل شده یا نقل مکان کرد و در کلاس های آنلاین بزرگ گردهمایی لغو شده است و مقامات دولتی خواستار "اجتماعی فاصله" — کاهش شانس از تماس با فرد آلوده به کاهش رشد شیوع.

تبلیغات

UC Berkeley, San Jose دولت ایالتی سان فرانسیسکو, سانتا, کلارا, پرینستون و دانشگاه واندربیلت شد آخرین موسسات اعلام کند که آنها را تعلیق تمام یا اکثر کلاس های حضوری بلافاصله و یا در هفته های آینده. UC سن دیگو اعلام کرد دوشنبه شب که همه سخنرانی ها و بحث در مورد دوره ها خواهد بود آنلاین انجام شده برای سه ماهه بهار آغاز می شود که آوریل 25. به طور کلی بیش از 25 دانشگاه در ایالات متحده و خاورمیانه و آسیا و ایتالیا اعلام کرده اند حرکت می کند به آموزش آنلاین.

همانطور که از دوشنبه شب وجود دارد بیش از 113,000 total virus موارد در سراسر جهان و تقریبا 4000 مجموع مرگ و میر. در سراسر کشور بیش از 700 نفر تایید آلوده با این ویروس با 19 مرگ از آن از جمله دو در کالیفرنیا است.

مقامات گفت: دومین ایالت مرگ و میر درگیر یک زن در شهرستان سانتا کلارا که دیده است در بسیاری از موارد از هر شهرستان در کالیفرنیا در حال حاضر در مجموع 43. به گفته مقامات او در دهه 60 و در بیمارستان بستری شده بود برای چند هفته.

دوشنبه شب در این شهرستان سانتا کلارا افسر بهداشت دکتر سارا کودی صادر شده از نظر قانونی الزام آور جهت اجرا توسط کلانتر, ممنوعیت تجمع جمعی از 1000 یا بیشتر مردم موثر شنبه از طریق بقیه از مارس. سن خوزه کوسه ها که نقش در SAP مرکز نیز گفت: این امر پایبند به نظم جدید است.

در لس آنجلس اولین مورد از "جامعه گسترش" — موارد نه مربوط به مسافرت و یا شخص به شخص تماس با ما — درخواست مقامات بهداشتی هشدار می دهند که در بیشتر موارد با منشا ناشناخته هستند به احتمال زیاد در روزهای آینده.

عضویت در خبرنامه

ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

"این است که ما اولین مورد از جامعه انتقال در L. A. شهرستان و ما ادامه خواهد داد برای دیدن موارد بیشتر از COVID-19 گفت:" L. A. عمومی کانتی وزارت بهداشت مدیر باربارا فرر. "ما همچنان به اصرار همه را به انجام بخشی خود را: خانه بمانند اگر شما بیمار هستید و نگه داشتن کودکان خود را در خانه اگر آنها بیمار هستند; طرح امکان از مدرسه و تعطیلی کسب و کار."

در لانگ بیچ سه نفر اعتقاد به قرارداد coronavirus پس از تست های اولیه مقامات روز دوشنبه اعلام کرد بعد از ظهر. اگر تایید شود که می تواند کل موارد در این شهرستان به 19.

تبلیغات

پایتخت کشور نیز در زمان ضربه به شش قانونگذاران در جانشینی سریع خود را اعلام کرد self-قرنطینه به دنبال مواجهه با کسی که با این ویروس.

پنج قانونگذاران قرار گرفتند به یک فرد مبتلا به کروناویروس در یک کنفرانس سیاسی محافظه کار در اواخر ماه گذشته و در کنگره ایالات متحده جولیا Brownley (D-وست لیک ویلج) ملاقات در واشنگتن هفته گذشته با کسی که بعد از آن مبتلا به این ویروس است.

تمام شش گفتند که خود قرنطینه حتی اگر آنها احساس خوب است. Brownley توقیف او واشنگتن برای این هفته است. او با کارکنان خود کار می کنند از خانه, او گفت:.

در جنوب کالیفرنیا در ریورساید و دانشگاه نظام سلامت-سلامت عمومی اعلام کرد سه مورد جدید در Coachella Valley.

این افراد بر این باور هستند که سفر به یک منطقه شناخته شده شیوع و یا در تماس با یک مورد شناخته شده رودخانه شهرستان بهداشت عمومی افسر دکتر کامرون قیصر گفت. دو نفر از افراد جدا شده در صفحه اصلی. سوم در Coachella Valley hospital.

در کرکلند بشویید. مدیران از زندگی مراقبت مرکز پرستاری صفحه اصلی است که در مرکز ایالات متحده coronavirus بیماری گزارش شده است که 31 ساکنان آزمایش مثبت برای این بیماری است. یکی از ساکنان آزمایش منفی و سه آزمايشات مجمل. نتایج هنوز به آمده برای یکی دیگر از 20 نفر.

در همه 22 نفر فوت کرده اند از COVID-19 در واشنگتن است.

افزایش اضطراب ناشی از افزایش تعداد موارد تشخیص داده شده همراه با یک اطلاعیه از عربستان سعودی است که آن را به افزایش تولید نفت و کاهش قیمت نفت باعث شد تا سرمایه گذاران و حتی بیشتر حفظ از آنها شده اند در هفته های اخیر: بازار سهام شاهد بدترین حالت آن روز در یک دهه ياوه بیش از 7 درصد.

تبلیغات

رئیس جمهور تهمت به دنبال بلند کردن برخی از این تنش با فشار برای حقوق و دستمزد کاهش مالیات برای کمک به دستمزد پایین کارگران ضربه از رکود اقتصادی از لغو سفر خالی رستوران ها ساخت و تولید slowdowns و دیگر اثرات موج دار شدن به کسب و کار.

"ما در حال رفتن به مراقبت از خود و مراقبت می شده از آمریکا و آمریکایی اقتصاد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: اواخر وقت روز دوشنبه.

در عین حال برخی در coronavirus بحران سوال فدرال پاسخ.

مارک کادیز که در حال حاضر تحت یک دو هفته ای قرنطینه در San Joaquin County پس از در معرض ویروس قبلی سفر شاهزاده بزرگ گفت: او نا امید است با آنچه که او را درک به عنوان یک رئیس جمهور نیست و این وضعیت به طور جدی به اندازه کافی.

"مغلوب ساختن پیشی جستن را انکار یا کم اهمیت جلوه کارشناسان" کادیز گفت. "من فکر می کنم ما نیاز به انجام یک کار بهتر است قبل از آن می شود بومی."

در اواخر روز دوشنبه کمیسیون بورس و اوراق بهادار خواسته کارکنان در واشنگتن ستاد به دور ماندن از دفتر به دلیل ویروس و آن را عمده فدرال کارفرما به صورت از راه دور.

در روزهای اخیر در UC برکلی و استنفورد اعلام کردند که با حرکت به کلاس های آنلاین در حالی که برخی از مدارس دولتی در سان فرانسیسکو نیز توقیف. در کندوها و مدارس بسته شد این هفته به عنوان یک اقدام احتیاطی پس از دو نفر در یک خانواده با چند فرزند در آن امکانات تست مثبت است. روز دوشنبه در منطقه اعلام ابتدایی-سن کودک که در خانواده نیز آزمایش مثبت است.

در اوکلند برخی از ساکنان می ترسید که همانند شاهزاده خانم' ورود می تواند از گسترش بیشتر این ویروس در یک جامعه به مراتب فقیرتر از همسایه خود در سراسر خلیج سان فرانسیسکو.

"من فکر می کنم بخشی از دلیل اوکلند می شود این ... دلیل است که غرب اوکلند است که در طول تاریخ کم درآمد با تعداد زیادی از اقلیت ها که نمی خواهد به بسیاری از پوش بک" گفت: تنها Izeck پزشکی, مددکار اجتماعی است که زندگی در اوکلند برای بیش از 20 سال است. "من فکر می کنم آن را هدفمند تصمیم به حوض در غرب اوکلند. این مایه تاسف است که آنها نمی باید بیش از یک صدا در این است که اوکلند ندارد بیشتر از صدای."

کلینت کارتر یک برنامه نویس که با این نسخهها کار در جک لندن مربع افزود: "آنها نمی قرار داده و آنها را بیش از در آسیاب دره" گفت: با اشاره به مرفه در شهرستان شهرستان مارین.

شهردار اوکلند لیبی Schaaf یکشنبه صحبت در مورد نژادی و زیست محیطی تبعیض شهر خود مواجه شده است اما اضافه شده دوشنبه که او راضی بود با اقدامات ایمنی گرفته شده برای پورت کارگران محلی خدمه اورژانس و اطراف آن جامعه است.

"ما بسیار خوشحالیم که برای بازی در یک نقش است که کار درست را انجام دهید برای استقبال از این مسافران به ایمنی و به انتشار آنها از آنچه تا به حال شده است یک تجربه وحشتناک به دام افتاده در این کشتی" Schaaf گفت: پس از یک رویداد در بی خانمانی در ساکرامنتو.

Schaaf نیست بگویم که آیا او می تواند حاضر استفاده از پورت اگر نگرانی نداشته خطاب شده است. بندر نشسته بر روی زمین های دولتی.

"من هرگز به نقطه که در آن من تا به حال برای پیدا کردن که" او گفت:. "من فکر می کنم مردم باید قلب را که در سطوح مختلف دولت می تواند با هم کار کنند با یک هدف واحد با ایمنی در ذهن داشته باشند."

روز یکشنبه وزارت امور خارجه ایالات متحده هشدار آمریکایی ها به خصوص آنهایی که مسن تر برای جلوگیری از کشتی های کروز. در حالی که بسیاری ممکن است به دنبال مشاوره که حداقل یک کشتی مسافری در روز دوشنبه — انتظار در خط به حرارت گرفته شده در راهرو -- گفت: او نمی خواهد اجازه دهید این ویروس از بین بردن آینده خود را سرگرم کننده است.

"ما به کروز دوباره" قاشق گفت. "با شاهزاده خانم."

بار کارکنان نویسندگان ریچارد خواندن, Jaclyn Cosgrove و Rong-گونگ لین کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب