وکیل متهم با هفت جنایات در کوکتل مولوتف حمله به قید وثیقه

بزرگنمایی این تصویر پلیس در مقابله با معترضان در مقابل مرکز بارکلیز در بروکلین نیویورک در 29 مه سال

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

پلیس در مقابله با معترضان در مقابل مرکز بارکلیز در بروکلین نیویورک در 29 مه سال 2020 است. اسپنسر پلات/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسپنسر پلات/گتی ایماژ

دوربین های نظارت است گفت: به ثبت آن همه: یک زن در سیاه و سفید تی شرت پله از قهوهای مایل به زرد وانت; نور از یک توالت و کاغذ فیوز قوس از یک بطری آبجو پر از سوخت به عنوان آن را انداخته بود روی داشبورد خالی ماشین پلیس. که عمل خرابکاری در ساعات اولیه 30 مه است که چرا دو بروکلین وکلای فدرال مبارزه با مواد منفجره اتهامات و می تواند به عنوان آنجا که زندگی در زندان است. آنها تا به حال شده است در نیویورک زندان تا سه شنبه شب پس از تلاش دولت برای نگه داشتن آنها را در پشت میله ها شکست خورده است.

دادستان فدرال نیست متهم Urooj رحمان 31 یا Colinford Mattis, 32, از آسیب رساندن به هر کسی که شب. اما آنها به طور غیر مستقیم بازیگران دو متهم به عنوان شخصیت های مورد علاقه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت روایت است که نشان می دهد که ماه گذشته تظاهرات خشونت آمیز نیست فقط یک فوران خشم از معترضان مسالمت آمیز اما به جای این کار اختصاص داده شده اند.

در یادداشت اخیر به وکلای آمریکا و گروه سر دادستان کل ویلیام Barr روشن ساخته چگونه از او انتظار می رود بخش برای پاسخ دادن — در همان راه آن را به جرایم سازمان یافته و یا تروریسم "توسط اخلال در فعالیت های صلح آمیز و در نهایت از بین بردن قابلیت های خود را به تهدید حاکمیت قانون است." Urooj رحمان و Colinford Mattis ادعا نمی تواند اعضای هر گروه به دوستان خود می گویند که آنها نیستند افرادی که معتقدان به باورهای رادیکال اما در برابر این پس زمینه آنها درمان شده اند به عنوان اگر آنها هستند.

"این است که یک مورد در مورد جوان بی احتیاطی و یا یک جرم شور" دولت وکیل استدلال در اخیر جلسه در مورد. "این در مورد محاسبه خطرناک متعهد بزرگسالانی که در معرض خطر زندگی غیر نظامیان بی گناه و اولین پاسخ که تا به حال بیشتر کوکتل مولوتف آماده... این وکلا در خاص که به هر دلیل به دانستن آنچه که آنها انجام می دهند اشتباه بود و می دانست که عواقب. ارتکاب این جرم نیاز به یک تغییر اساسی در طرز فکر برای آنها است."

بر علنا گفته است که اف بی آی در حال ساخت موارد در برابر "جادوگران " دم" از گروه های افراطی که او ادعا می کند ربوده شد. "هنگامی که ما بازداشت مردم و هزینه آنها در این مرحله به هر حال ما نمی شارژ آنها را با یک عضو Antifa," Barr گفت NPR استیو inskeep را در یک مصاحبه در ژوئن 25. "ما هزینه ای را برای پرتاب یک کوکتل مولوتف و یا ما هزینه ای را برای در اختیار داشتن یک اسلحه و یا بنزین و یا همه چیز را با بمب. این نوع از اتهامات عنوان شده است که در حال ثبت است."

YouTube

با بسیاری از حساب رحمان و Mattis شد آرمان وکلای امید به تغییر جهان است. وکلای دولت در حال تلاش برای ایجاد این مورد که همه تغییر در مه 29, وقتی جفت سوار به یک فروشگاه برای خرید بطری های آبجو و بنزین و کاغذ توالت ساخته شده و مواد منفجره در خانه آنها در نظر گرفته شده استفاده کنید. در انجام این کار است که آنها بخشی از Barr جادوگران دم.

"این متهمان به اتهام پرتاب کوکتل مولوتف در NYPD وسایل نقلیه بدون توجه به عواقب بالقوه مرگبار" به آمریکا وکیل برای منطقه شرق ریچارد _tenor در بیانیه ای گفت: زمانی که او اعلام کرد: اتهامات علیه این دو وکیل است. "چنین اعمال مجرمانه هرگز نباید اشتباه گرفته شود با اعتراض مشروع. کسانی که در انجام حملات در NYPD افسران و یا وسایل نقلیه در حال مجرمان و آنها را به عنوان درمان می شود."

پلیس می گویند آن است که یک باز-و-بسته — مورد یک دوربین در خارج از 88 حوزه, گیر افتاد, کل قسمت; و اگر درست است آن است که شواهد قانع کننده ای در برابر رحمان و Mattis. چه آن را توضیح نمی دهد اگر چه, این است که چرا خود را در مورد درمان شده است به طوری متفاوت — خیلی بیشتر به شدت از دیگر کوکتل مولوتف معترض موارد در سراسر کشور است.

حداقل اجباری جملات

دادستان در ایالات متحده به دفتر دادستان در منطقه شرقی نیویورک تصمیم گرفت به اتهام رحمان و Mattis فدرال و اتهامات عنوان خوانده شده مانند یک تروریسم داخلی مورد: آتش سوزی, توطئه, استفاده از مخرب دستگاه عمران اختلال در ساخت و یا در اختیار داشتن یک مخرب دستگاه و استفاده از مواد منفجره در یک جرم و جنایت خشونت. که آخرین اتهام به تنهایی – چیزی به نام 924(c) در این قانون – حمل اجباری حداقل حکم 30 سال در زندان است.

NPR بررسی چهل و هفت اخیر فدرال موارد مطروحه علیه معترضان دیگر که پرتاب کوکتل مولوتف و یا شروع آتش سوزی آسیب رساندن به پلیس ملک در سراسر کشور و این مورد تنها نمونه ای که در آن 924(c) به نظر می رسد. (دادستان متهم زن دیگری سامانتا Shader در کنار Mattis و رحمان. Shader پرتاب کوکتل مولوتف در یک ون پلیس با ماموران در بخش دیگری از بروکلین که شب. معلوم نیست چرا آنها متهم شدند با هم.)

اکثر بازداشت شدگان به صورت پرتاب بطری آتش زا به اتهام تحت 844(i) – مخرب آسیب و یا تخریب توسط آتش و یا مواد منفجره. وقتی پرسیده شد که چرا رحمان-Mattis مورد متهم شد متفاوت سخنگوی باراک اوباما کاهش یافته است به نظر. اما دو دادستان فدرال که مشغول به کار در منطقه شرق و می دانیم که آمریکا وکیل وجود دارد به خوبی می گویند این واقعیت که این دو به وکلا و بهتر دانستم قطعا نقش مهمی در تصمیم گیری برای سطح خیلی جدی بسیاری از اتهامات عنوان شده علیه.

وکیل مدافع پل Shechtman که نشان دهنده Urooj رحمان گفت که او فکر می کند دادستان فدرال آورده مورد به این دلیل که آنها فکر دادستان محلی در بروکلین خواهد بود بیش از حد ملایم.

"از آن گرفته شده فدرال است و درمان با جدیت یک خشونت بر خلاف هر که من تا کنون دیده اند" Shechtman گفت.

بزرگنمایی این تصویر

Urooj رحمان و Colinford Mattis هر دو وکیل هستند در مواجهه با اتهام فدرال به اتهام پرتاب کوکتل مولوتف به خالی ماشین پلیس. Hyder کاظمی سلمه نقل Y رضوی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Hyder کاظمی سلمه نقل Y رضوی

قبل از همه این اتفاق افتاده است, رحمان و Mattis شد بچه ها از خانواده های مهاجر که ساخت خوب. رحمان زاده به پاکستان کار در کلاس خانوادگی بزرگ شده در بروکلین و رفته بود به دانشکده حقوق فوردهام. او تا به حال مشغول به کار به عنوان یک وکیل حقوق بشر در خارج از کشور و مشغول به کار بود برای برانکس خدمات حقوقی کمک به مستاجران مسکن در دادگاه.

"او نه یک رادیکال" دوست سلمه نقل رضوی گفت. "او معتقد است که در سیستم ما. او را یک آنارشیست و یا کسی در حاشیه که قطع شده است. او کاملا مخالف است."

Mattis رشد در شرق نیویورک از جامائیکا مهاجران. با کمک از یک برنامه به نام دبستان برای دبستان که مکان های بالا-دستیابی به دانش آموزان اقلیت در خصوصی دبیرستان با حضور او در سنت اندرو در یک مدرسه شبانه روزی در ایالت دلاور. او در ادامه به فارغ التحصیل از دانشگاه پرینستون و دانشگاه نیویورک مدرسه قانون است.

تا چند ماه پیش او دیپلم در پریر Cashman سطح میانی شرکت حقوقی در منهتن. این شرکت تایید کرده به تازگی گذاشته شده در COVID-19-مربوط به کاهش.

"مادر او شده بود پرورش سه فرزند و هنگامی که او فوت در سال گذشته Mattis در پا. "همه آنها زیر سن 11" گفت: کارولین چیکا یک مربی و مشاور برای دبستان برای دبستان با Mattis. "و او یک پدر است."

بنابراین فلسفه از منافع عمومی وکیل. Mattis مشغول به کار بود در یک شرکت شرکت تلاش برای بالا بردن سه تا از بچه ها. چیکا گفت: هیچ کس تصور آن را تمام به این آمده است. "این فقط سورئال," او گفت:.

بزرگنمایی این تصویر

افسران پلیس اسپری معترضان در خارج از بروکلین مرکز بارکلیز در 29 مه سال 2020 است. کوین Mazur/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوین Mazur/گتی ایماژ

صحنه در خارج از مرکز بارکلیز در بروکلین در مه 29, بود خشن و پر هرج و مرج. هزاران نفر از شعار معترضان پر پلازا در مقابل عرصه; پلیس ضد شورش به خود جلب کرد تا در کنار آنها. تظاهرکنندگان با پرتاب بطری های آب و آجر در پلیس در خط و زمانی که پلیس منتقل به دستگیری آنها آن را یک درگیری که شامل نوسانی باتوم و اسپری فلفل. بروکلین Assemblywoman دیانا ریچاردسون بود که در میان جمعیت و ابراز خشم در پاسخ پلیس. "NYPD است که بیش از حد تهاجمی با این جمعیت و آن نامناسب است," او گفت: یک خبرنگار وجود دارد. "من یک انتخاب رسمی و آنها فقط اسپری فلفل من است."

Urooj رحمان بود بیش از حد وجود دارد. یک روزنامه نگار محلی در مصاحبه های خود را فقط در خارج از مرکز بارکلیز در مدت کوتاهی بعد از پلیس خود را آغاز کرد بازداشت. او عینک یک keffiyeh که او را نگه داشته و تنظیم برای پوشش صورت خود را. "من فکر می کنم این اعتراض یک زمان طولانی. من فکر می کنم شهردار باید برگزار می شود اداره پلیس دوباره شهردار در مینیاپولیس, انجام," او آغاز شد. "این ها* * * * ** هرگز نمی خواهد متوقف کند مگر اینکه ما f***ing آن همه را به پایین و همین خشم است که بیان شده در این راه است." پس از آن معترضان آغاز شده بود آتش زدن ماشین پلیس با قرار دادن موانع و مخلوط کردن آن را با مقامات.

شب تا پایان, صدها نفر از معترضان دستگیر شدند و برخی از 400 NYPD افسران زخمی شدند, برخی به طور جدی. یک تعداد انگشت شماری از پلیس روبرو هستند اقدام انضباطی برای رفتار خود. یکی دست تکان دادند یک تفنگ در جمعیت جمع آوری شده در روستای گرینویچ دیگر تحت فشار قرار دادند یک معترض به پیاده رو باعث ضربه مغزی.

کوتاه و گزیده ای از رحمان مصاحبه گرفته شد در میان تمام آن. آن را برای اولین بار پخش در کانال یوتیوب از یک خروجی اخبار به نام LoudLabs و در نهایت ricocheted در سراسر اینترنت پس از نیویورک دیلی نیوز نوشته شده آن را در وب سایت خود را در کنار یک mugshot رحمان با پوشیدن یک تی شرت سیاه و سفید است که به عنوان خوانده شده "مبارزه همچنان ادامه دارد."

آن رفت و ویروسی به دلیل طولانی نیست پس از آن مصاحبه رحمان صعود به یک ون با Mattis سوار به نزدیکی محله فورت گرین و پلیس می گویند انداخت که کوکتل مولوتف به یک رها شده و تخریب ماشین پلیس و سعی کردم به دور است.

هیچ کس در اطراف به گفته وکیل مدافع Shechtman به جز دو افسر پلیس در سراسر خیابان. "آنها به تعقیب و Urooj و کالین دستگیر شدند," او گفت:.

بزرگنمایی این تصویر

آتش نشانان اسپری آب در حال سوختن ماشین پلیس پس از معترضان بسیج در مرکز بارکلیز در مه 29 در بروکلین شهر نیویورک. فرانک فرانکلین دوم/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانک فرانکلین دوم/AP

NPR نام بیش از دو دوجین فدرال مقامات مجری قانون در سراسر کشور به بحث در مورد تحقیقات خود را به خشونت های اخیر. بدون بحث در مورد موارد فردی در جزئیات آنها گفت که وزارت دادگستری بود و معترضان موارد یک اولویت و در صورت عدم پیدا کردن موارد مربوط به افراط گرایان گروه به آنها گفته شده است به دنبال هر گونه تجمع اعتراضی موارد است که آنها به شدت شبیه در بروکلین.

جرائم مانند آتش سوزی و یا خرابکاری معمولا در نظر گرفته شده محلی جرایم متهم و محاکمه در دادگاه های محلی. اما رحمان و Mattis روبرو هستند اتهامات در دادگاه فدرال. را که ممکن است دادستان باید برای نشان دادن بهره فدرال. آن را به تاثیر می گذارد برای مثال در تجارت بین ایالتی در برخی از راه. راه دادستان در منطقه شرق انجام داده اند که در این مورد است و با استفاده از تجارت بند.

"نظریه در این مورد است چرا که اداره پلیس نیویورک دریافت بودجه فدرال که بهره فدرال گفت:" راشل Barkow معاون دین در دانشگاه نیویورک مدرسه قانون است. برخوردار بود در حقوق کیفری کلاس در سال 2014 هر چند Barkow می گوید: او به یاد او بود و به نگاه او را در سوابق به مطمئن شوید..

"آنها همچنین استدلال می کند که ماشین پلیس خود را به سفر در کشور به طوری که دیگر قلاب," او گفت:. "من معتقدم که این امر تصویب قانون اساسی جمع اوری. اما اگر ما در حال درخواست به عنوان یک ماده در اختیار است این نوع از چیزی است که باید یک جرم فدرال? شما می دانید ، این می تواند به راحتی به کار گرفته شده توسط محلی دادستان و آن را کمی عجیب و غریب است که آن را فدرال متهم شده است."

دادستان فدرال درخواست وثیقه

پرخاشگری از دادستان در Rahman-Mattis مورد فراتر از اتهامات عنوان شده علیه. دولت نیز مبارزه خود را پیش از محاکمه از آزادی به قید وثیقه.

اکثر متهمان که هیچ سابقه جنایی و نشان می دهد روابط قوی به جامعه می تواند به طور کلی کار کردن با قرار وثیقه بسته با یک قاضی. و در ابتدا یک قاضی قاضی گفت: هر دو رحمان و Mattis منتشر می تواند به خانه حبس اگر آنها توافق کردند که به صورت الکترونیکی کنترل شده و نوشته شده 250.000 دلار اوراق قرضه. رحمان و برخوردار از زندان آزاد شد و به خانه بودند به مدت پنج روز قبل از آنها بودند rearrested.

دادستان در حال تجدید نظر خود را قید وثیقه بسته است. یک قاضی منطقه بررسی مورد دوم زمان و همچنین توافق کردند که جفت نیست یک خطر برای جامعه است و می تواند منتشر شود. دادستان به دادگاه تجدید نظر این بار برای سه قاضی پانل در ایالات متحده دادگاه تجدید نظر. جرم و جنایت خیلی جدی آنها استدلال هیچ قید وثیقه بسته می تواند به اندازه کافی دقیق. با این حال رحمان و Mattis ممکن است انجام داده اند خود را قبل از مارس 29th, مهم نیست آنها گفت: از آنجا که آنها تا به حال تمام نشانه های امن و پایدار در زندگی و در عین حال هنوز هم مرتکب این جرم و جنایت است.

پنجاه و شش سابق دادستان فدرال شد تا احساس خطر توسط دولت استدلال آنها پرونده از دادگاه مختصر. برایان Jacobs سابق فدرال دادستان منطقه جنوبی نیویورک یکی از آنها بود.

"تحت وثیقه اصلاحات قانون آن را کاملا مناسب برای منطقه قضات و بازپرس قضات در نظر گرفتن یک متهم تاریخچه و ویژگی های توزین که آیا وثیقه بسته است که می تواند اطمینان از ایمنی جامعه" جاکوبز گفت. "موقعیت دولت طول می کشد [در این مورد] این است که اگر شما یک اتهام جرم که می رسد یک سطح معینی از جدیت هنگامی که شما باید برخی از کوانتوم اثبات در دولت سمت متهم تاریخچه و ویژگی های دیگر مهم است."

سه قاضی پنل شنیده می شود درخواست تجدید نظر در هفته گذشته و دولت استدلال کرد که این دو قضات که به قید وثیقه نمی به درستی وزن فرض که این نوع از جرم و جنایت ناشی از یک خطر تکرار رفتار است. Shechtman بخشی گفت: این همه در مورد یک شب که در آن دو خوب مردم از دست داد در راه خود را.

دو تا از سه قاضی تصمیم گرفت سه شنبه شب به تاکید مجدد بر تصمیم دادگاه بدوی و دستور داد که رحمان و Mattis بود با قید وثیقه آزاد شد. دو راه می رفت از شهری بازداشتگاه در بروکلین چند ساعت بعد از پایان هفته از سلول انفرادی در تاسیسات. آنها جدا شده اند در تلاش برای جلوگیری از آنها را از ابتلا به COVID-19. معلوم نیست که آیا دولت درخواست تجدید نظر خود را قید وثیقه دوباره.

هم رحمان و Mattis باید التماس کرد گناه نیست به همه اتهامات و علت در دادگاه دوباره در اواسط ماه جولای.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن