نیروهای خارج از کنترل خود داش رویاهای المپیک ایالات متحده ورزشکاران — سپس و در حال حاضر

بزرگنمایی این تصویر آمریکا کشتی گیر فرانک Molinaro (قرمز) جنگ ایتالیا فرانک Chamizo مارکز در 65-کیلو

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

آمریکا کشتی گیر فرانک Molinaro (قرمز) جنگ ایتالیا فرانک Chamizo مارکز در 65-کیلوگرم (143 پوند) مدال برنز جلسه در تابستان 2016 بازی های المپیک در ریو د Janiero. Molinaro که از دست رفته به مارکز به تازگی بازنشسته از ورزش زمانی که بازی های المپیک 2020 شد به تعویق افتاد برای یک سال به دلیل شیوع کروناویروس. TOSHIFUMI KITAMURA/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
TOSHIFUMI KITAMURA/خبرگزاری گتی ایماژ

بازی های المپیک تابستانی در توکیو قرار بود برای شروع جمعه.

در این بازی بودند, البته, به تعویق افتاد تا ژوئیه بعدی به دلیل شیوع کروناویروس. آن را مجبور هزاران نفر از ورزشکاران به مکث و دوباره سفارش آموزش برنامه.

اما برخی از تصمیم یک سال بیش از حد طولانی صبر کنید.

و در حال حاضر آن دسته از ورزشکاران به اشتراک گذاشتن یک پیوند با ایالات متحده در المپیک 40 سال پیش. رویاهای خود را نیز به پایان رسید به دلیل عوامل نمی تواند آنها را کنترل زمانی که آمریکا تحریم 1980 مسکو بازیهای المپیک تابستانی پس از اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان حمله کرد.

حرفه ای و برش های کوتاه

کشتی گیر فرانک Molinaro, 31, آماده بود برای توکیو است.

"Y'know احساس کردم آتش در تمام سیلندر," او گفت: "من احساس به همان شیوه در سال 2016."

این زمانی است که جمع و جور و عضلانی Molinaro برنده المپیک ایالات متحده محاکمه در 143-کلاس پوند وزن و تقریبا موفق به کسب یک مدال برنز در بازی های تابستانی در ریو د Janiero.

به اعتقاد او 2020 بهتر شده اند.

"من تا به حال یک ذهن روشن و نور در قلب و من در حالت ذن. و من فقط احساس من تاکتیک و تکنیک و حرکت بودند crisper و y'know فقط واضح تر از آنچه تا کنون بوده است.

"هنگامی که شما [به بازی های المپیک]," او گفت: "مثل همه باور نکردنی ورزشکار و شما فقط باید یک یا دو روز در بهترین خود را. بنابراین برخی از آن است که زمان و شانس و سرنوشت و ایمان است. [اما] من می دانستم که فقط وجود دارد و از آن ... [نبود] من برای بار دوم وجود دارد ... من فکر می کنم من قطعا رفتن به محل صادقانه باشد."

اما رفتن برای مجسمه نیم تنه به عنوان او آن را به پایان رسید در میان همه گیر و به تعویق افتادن.

برای پدر سه پسر جوان دیگر سال آماده دلهره آور بود.

"Y'know [به معنی] ارتکاب به یکی دیگر از هفت 800 تمرینات" Molinaro گفت: "وزن, مدیریت استرس در خانواده من است."

پس از اعلام بازنشستگی خود را ارائه می شد یک کار مربیگری کالج کشتی کج. او آن را گرفت و آن را کمک کردن بعضی از نیش پایان دادن به طولانی رقابتی حرفه ای و بدون یک مدال های المپیک.

"شما سعی می کنید به طرح" Molinaro گفت: "چهار سال پیش رو y'know و گاهی اوقات شما سعی می کنید برای برنامه ریزی 10 سال پیش رو و واقعا وجود دارد هیچ تضمینی برای آینده خود نفس است. [یا]روز بعد. همه چیز می تواند وارونه تبدیل شده است."

بازی های المپیک در دید و پس از آن از میان رفت

چهل سال پیش کریگ Beardsley قفل شده بود به طرح خود را.

"زمانی که من شنا در سال 1980" در حال حاضر 59 ساله Beardsley گفت: "این همه من انجام شد. شنا. و مدرسه است."

به عنوان یک دانشجوی سال اول در دانشگاه فلوریدا Beardsley دوم به پایان رسید در مسابقات قهرمانی NCAA در 200 متر پروانه. در سال 1979 یک سال قبل از بازی های المپیک تابستانی مسکو او برنده مدال طلا در معتبر Pan American games.

او یک ستاره رو به افزایش با مسکو در مناظر خود را.

"تمرکز من بود کوته دنیای من بود, insular," Beardsley گفت.

اما به زودی به اندازه کافی بزرگتر جهان مجبور خود را از راه در.

در اواخر دسامبر 1979 اتحاد جماهیر شوروی حمله کرد همسایه افغانستان است. این اولین حمله شوروی از یک کشور خارج از بلوک شرق پس از جنگ جهانی دوم است. رئیس جمهور آمریکا جیمی کارتر در پاسخ با صحبت از المپیک تحریم. کشیدن ورزشکاران آمریکا از یک رویداد جهانی شوراها محدود شد برای استفاده به عنوان یک ابزار تبلیغاتی.

در 2014 سیاسی, مجله, مقاله اقتباس از کتاب "رها کردن مشعل: جیمی کارتر المپیک تحریم و جنگ سرد" نویسنده نیکلاس اوان Sarantakes می نویسد: تحریم های محبوب; 55 درصد از مردم آمریکا به حمایت از ایده.

"اما المپیک شور و شوق مخالف آن" Sarantakes نوشت. "هر گونه تحریم است که به تغییر شوروی ذهن و قصد ندارم به نیروهای نظامی این کشور از افغانستان" شکایت میلادی روزولت آمریکایی و عضو کمیته بین المللی المپیک. "من به عنوان وطن پرست به عنوان پسر بعدی اما میهنی چیزی که برای انجام شده است برای ما ارسال یک تیم بیش از وجود دارد و شلاق خود را،" Al Oerter یک زمان چهار مدال طلا در بحث بود که در تلاش برای ایجاد یک گشت در سن 42 موافقت کرد: "تنها راه برای رقابت در برابر مسکو است و به مسائل آن پایین گلو خود را در حیاط خلوت خود را."

بزرگنمایی این تصویر

جیمی کارتر رئیس جمهور, آدرس ورزشکاران در کاخ سفید بودند که به رقابت در مسکو در بازی های المپیک تابستانی در 21 مارس 1980. رئیس جمهور از آنها خواست تا حمایت خود را از پیشنهاد تحریم این بازی ها به مجازات شوروی برای تهاجم خود را از افغانستان است. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

اما در ماه مارس سال 1980 کارتر مصمم بود که او را به صحبت بقدر یک اتاق پر از گریم به دنبال ورزشکاران المپیک در کاخ سفید است.

"من نمی توانم بگویم در این لحظه چه کشورهای دیگر نمی خواهد رفتن به بازی های المپیک تابستانی در مسکو" کارتر گفت: "ما نمی خواهد."

Beardsley نمی توانستم باور آن را در واقع اتفاق می افتد.

"من گفتم که چرا آنها تا به حال چیزی شبیه به آن؟" Beardsley گفت: "لازم نیست مردم در مورد اهمیت بازی های المپیک و آنچه در آن می ایستد ؟ آنچه در آن به معنی به همه این ورزشکاران در سراسر جهان؟"

حتی یک معجزه کمک خواهد کرد

در اوایل سال 1980 نفر در آمریکا و مراقبت زیادی پس از تکان دهنده مردان هاکی پیروزی بر شوروی در بازیهای المپیک زمستانی در Lake Placid.

این اداره نگران به اصطلاح معجزه در یخ ممکن است کاهش حمایت از یک تابستان تحریم. اما فشار شدید توسط کارتر و مقامات بالا مجبور تلخ المپیک ایالات متحده کمیته به رای دادن به نفع.

این ایالات متحده بود که برجسته ترین نزدیک به 70 سازمان ملل که صرفنظر از این بازی.

Beardsley نگه داشته و شنا و به منظور واجد شرایط برای بازی های المپیک 1984 در لس آنجلس که شوروی خم در بازپرداخت خواهد داشت. او هنوز هم آموزش در فلوریدا اما نه بخشی از یک تیم – او می خواهم فارغ التحصیل از کالج در سال 1982. بسیاری از دوستان خود نقل مکان کرده بود در آن زمان ورزشکاران اغلب نداشته طولانی مشاغل آنها در حال حاضر.

"در پشت ذهن من, من فکر کردن من واقعا کار درست انجام می دهند [ادامه به آموزش]?" Beardsley گفت. "من نمی شود بیرون رفتن و گرفتن یک کار؟"

شک و تردید در زمان عوارض خود را.

"رفتن به '80 تمام آن را بسیار طبیعی و ارگانیک," او گفت:. "رفتن به '84 آن همه کار می کنند."

Beardsley موفق به واجد شرایط و با او راه می رفت دور از ورزش است.

اما آن را طولانی نیست قبل از بازگشت او به شنا کردن در راه های مختلف. در سال 1987 او درگیر شدم با یک رویداد است که در نهایت تبدیل شد به سازمان شنا در سراسر امریکا آن را افزایش می دهد پول برای تحقیقات سرطان. Beardsley مانده است درگیر به این روز در حال حاضر در خدمت به عنوان مدیر مشارکت. او می گوید آن را شعلهور عشق خود را برای شنا و آن را کمک به او را به مقابله با 1980.

Beardsley گفت: برخی از هم تیمی های خود که مجبور به تحریم هنوز "فوق العاده mad." اما او ساخته شده صلح با آن است.

"من قرار داده و آن را به چشم انداز" Beardsley گفت: "من نمی باید به خطر زندگی من و یا یک قربانی بیشتر از فقط رفتن به یک رویداد است."

هنوز تجربه نگران کننده باقی مانده است در زمان. سخت ترین بخشی از بودن در سال 1980 تیم ؟ در عبارت "ما نمی دانیم که ما که هستیم."

بزرگنمایی این تصویر

سابق مدال برنده پارو زن و عضو کمیته بین المللی المپیک آنیتا DeFrantz صحبت می کند به خبرنگاران در بازی های المپیک زمستانی 2018 در کره جنوبی.DeFrantz بخشی از سال 1980 تیم المپیک ایالات متحده است که تحریم هایی که در سال, مسکو, بازی های المپیک تابستانی به دلیل حمله شوروی به افغانستان. DeFrantz با ابراز تاسف از 1980 تابستان المپیک شد "این تیم با هیچ نتیجه ای." Ker رابرتسون/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ker رابرتسون/گتی ایماژ

این تیم با نتیجه

که از دست هویت یک موضوع زوم تاون هال در ماه آوریل برای ورزشکاران که تحریم بازی های المپیک 1980. آنها در مورد تحریم و همچنین گذشت مشاوره به امروز المپیک بودند که در برخورد با چالش های مشابه مربوط به سال 2020 بازی.

سابق مدال برنده پارو زن و دیرین بین المللی المپیک عضو کمیته آنیتا DeFrantz به یاد می آورد که در یک گردهمایی که در آن آنها تجلیل گذشته بازی های المپیک است.

وجود دارد هیچ چیز برای نشان دادن برای تابستان 1980.

"و من گفتم: "اوه خدای من' " DeFrantz گفت: "آن. ما این تیم را با هیچ نتیجه ای. آنها نمی دانند که نام ما. They don't care about us. هیچ کس نمی داند چه ورزشی ما هستید. ما شکوه روز وجود ندارد. ما برای همیشه این تیم با هیچ نتیجه ای."

DeFrantz و دیگر اعضای تیم آن را پیدا کنید به خصوص برآمدگی است که تحریم در کلمات خود, نمی, نجات یک زندگی است. شوروی باقی ماند در افغانستان تا سال 1989. اما ریتا باک-Crockett, بالا, والیبال, بازیکن در سال 1980 تیم گفت: با coronavirus امروز المپیک بسیار متفاوت فرصت به آنها در مقابله با نیروهای خارج از کنترل خود.

"آنچه شما باید به درک این است که" باک-Crockett گفت: زمان ورزشکاران در زوم تماس "شما در حال صرفه جویی در زندگی می کند با رفتن به بازی های المپیک در این سال است. به عنوان سخت به عنوان آن است که شما باید تنها یک سال [تاخیر] امیدوارم و شما در حال رفتن برای نجات یک میلیون زندگی می کند."

اگر به بازی های المپیک توکیو آغاز ژوئیه بعدی, کسانی که به تعویق افتاد و سپس به رقابت پرداختند بدون شک جشن خواهد برای شرکت در یکی از به یاد ماندنی ترین بازی ها در تاریخ است.

در نامه اخیر به این ورزشکاران از سال 1980 تیم سارا Hirshland مدیر عامل شرکت ایالات متحده المپیک و پارالمپیک, کمیته نوشت: "ما به وضوح می توانید حالت شما سزاوار بهتر است." و او اعلام کرد که آنها خواهید بود بخشی از جدید USOPC المپیک, موزه, برنامه ریزی برای باز کردن در هفته آینده در کلرادو اسپرینگز.

این تیم با نتیجه حداقل باید دائم ادای احترام.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب