"نه عدالت! نه صلح!' در حال حاضر در بحران, امریکا lurches به سمت هرج و مرج

واشنگتن — در دروازه blockading لافایت مربع پارک در نزدیکی کاخ سفید روز شنبه صدها نفر از معترضان شعار می دادند

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399

واشنگتن — در دروازه blockading لافایت مربع پارک در نزدیکی کاخ سفید روز شنبه صدها نفر از معترضان شعار می دادند که آنها در مواجه با خط ضد شورش-سپر-مجهز به سرویس مخفی ملی و افسران گارد.

"من نمی توانم نفس بکشم" آنها فریاد زد: بازتاب مرگ عبارت از جورج فلوید به زانو یک مینیاپولیس افسر پلیس در گردن او در زمان زندگی خود را در هفته گذشته. احساسات نیز خلاصه تا خفه کننده حس است که یک ملت در بحران بود و گردش به سمت هرج و مرج است. در این میان یک جریان همه گیر است که ادعا کرده بیش از 100,000 آمریکا زندگی می کند دیده می شود و مردم پروری به خانه های خود را برای ماه و در طول یک موازی اقتصادی انقباض که فرستاده است نرخ بیکاری به بالاترین سطح خود را از زمان رکود بزرگ تظاهرات و شورش ها به ده ها تن از شهرستانها در سراسر کشور بیش از آخر هفته — بسیاری همراه با صحنه های خشونت پلیس نشانه در آتش و غارت گسترده.

پلیس و معترضان به طور یکسان بیشتر عینک COVID-19 ماسک در آخر هفته, هر چند این مفهوم اجتماعی فاصله به نظر می رسید به طور کامل رها شده در جمعیت. در خیابان H در انتهای شمالی پارک در واشنگتن برخی از معترضان کشیده بود یک فلز سطل زباله تا نزدیک نرده ها مشخص شده است که پلیس خط و تنظیم آن را به آتش کشیده: یک آشغال آتش. که بیش از حد به نظر می رسید یک آینه humourous تفسیر دولت این کشور تقریبا در نیمه راه از طریق 2020 اما تأکید یک زمان احساس خطر به عنوان تند خو خفگی بوی هر چه بود در داخل مخلوط در هوا با نیش فلفل اسپری آزادانه اخراج به جمعیت به صورت دوره ای توسط پلیس.

کسانی که در خیابان اغلب شعار "نه عدالت! نه صلح!" و "دست ها بالا نمی شلیک کنید!" حلیم پلیس با بطری های آب, ترافیک مخروط شعله ور موارد از آشغال آتش بازی و گاهی آجر حفر شده تا از پیاده رو اغلب به عنوان دیگر معترضان متنبه آنها و به نام صلح. "این چیزی است که آنها می خواهند!" یکی از معترضان گفت: به یک مرد بالابر چوبی ترافیک ثبت نام و آماده سازی برای پرتاب آن را قبل از او آن را بازگشت به زمین است.

برخی از معترضان فریاد زد در پلیس "چرا شما حفاظت از مغلوب ساختن پیشی جستن? او نمی مراقبت در مورد شما! او نیاز شما را به محافظت از او را اما او نمی خواهد به محافظت از شما!" بسیاری از تمرکز خود را به طعنه در یک افسر سیاه در خط "آیا شما محافظت از پسر من? آیا شما فکر می کنم آنها خواهد بود ؟ " و "اگر شما نمی پوشند که یکنواخت آنها زانو زدن بر روی گردن خود را!"

برای ساعت یک فشار و کشش صورت گرفت که در آن معترضان به پایین کشیده موانع و پلیس ترمیم آنها — به ظاهر آماده در آستانه یک برخورد باز است که هرگز کاملا آمد هر چند برخی از خودروها به آتش کشیده شدند, ویندوز شکست و فروشگاه ها غارت در بخش هایی از مرکز شهر واشنگتن و در کنار مرفه محله جورج تاون در ساعات اولیه صبح روز یکشنبه. اواخر یکشنبه شب چندین فوران آتش سوزی در میدان لافایت.

در دیگر شهرستانها در سراسر کشور وضعیت حتی بیشتر خشونت و فرار: پلیس سوار یک خودرو به جمعیت معترضان در شهر نیویورک افسران اخراج رنگ قوطی در ساکنان نشسته در ایوان جلو در مینیاپولیس در فیلادلفیا 13 افسر پلیس مجروح شدند و غارت ادامه داد: به توصیه ارشاد شهرستان به منظور کسب و کار تعطیل.

حکومت شده بود اعمال شده در بیش از سه ده شهرستانها که از صبح روز یکشنبه و گارد ملی شده بود فعال به تلاش برای برقراری نظم در 15 ایالت و ناحیه کلمبیا. به گفته نیویورک تایمز حداقل 75 شهرستانها دیده بود تظاهرات پس از مرگ فلوید و بسیاری از آنها smouldering پس از تجربه یک تجربه دیده نمی شود در چنین مقیاس از سال 1968.

به عنوان مردم در سراسر کشور شد و از چپ به ترس و بحث آتش سوزی و غارت به عنوان اعتراض تاکتیک بسیاری از معترضان تقبیح آنچه که آنها به نام شرکت امید بستن مسالمت آمیز جنبش توسط کسانی که با خشونت به پایان می رسد. اعتراض برنامه ریزی شده برای Austin تگزاس یکشنبه نامیده می شد توسط سازمان با توجه به نگرانی ها در این رویداد خواهد بود ربوده شده توسط افراد سفید ارتکاب خشونت به نام سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. دیگران اشاره کرد ده ها گزارش و فیلم از پلیس و تحریک به خشونت علیه معترضان و اعضای مطبوعات به ظاهر بی دلیل.

بنیامین Crump وکیل خانواده جورج فلوید که مرگ لگد کردن تظاهرات تقبیح خشونت در CBS برنامه یکشنبه گفت: نه او و نه فلوید خانواده موافقت با خشونت است. اما او گفت: "مقامات منتخب را به درک آن است که این تظاهرات آغاز شده است که این آتش سوزی در سراسر امریکا است. آن است که پلیس با خشونت های نژادپرستانه سیستم عدالت کیفری. و تنها چیزی که می تواند خاموش کردن این آتش سوزی پلیس پاسخگویی و برابر عدالت است."

به عنوان سیاستمداران در سراسر کشور درخواست کرد برای صلح رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسید به ارسال پیام های مخلوط بیش از آخر هفته در یک نقطه امیدوار کننده شدید پلیس تاکتیک توسط تویت "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" (او ادعا کرد بعد از آن که او نمی خواست تیراندازی شد اما گفت: معترضان خواهد ساقه به یکدیگر) و امیدوار کننده هر معترضان نقض کاخ سفید حصار خواهد بود و مورد استقبال "سگ باطل" و "شوم اسلحه." در روز شنبه او پیشنهاد خود را MAGA (امریکا بزرگ دوباره) جنبش ممکن است نشان می دهد تا برای دیدار با معترضان در نزدیکی کاخ سفید, اگر وجود دارد هیچ نشانه ای از آنها شنبه شب.

بسیاری از مفسران نشان می دهد که تهمت ممکن است به نفع سیاسی از یک جنبش اعتراضی تبدیل شدن به ارتباط با توده ناآرامی و دیده به دیدار با خشونت با خشونت است. او را رد کرده است که او در تشویق خشونت اما این ادعا به عنوان مثال "MAGA را دوست دارد سیاه و سفید مردم" ابراز خود "وحشت" توحش پلیس. روز یکشنبه او در توئیتر خود نوشت که او تعیین "ANTIFA به عنوان یک سازمان تروریستی" یک وعده است که ممکن است سخت به نگه داشتن به عنوان Antifa است نه یک سازمان در هر مفهوم متعارف اما آزادانه در تراز وسط قرار دارد مجموعه ای از خود توصیف ضد فاشیستی مردم ترجیح می دهند که مستقیم مقابله و تاکتیک در تظاهرات.

رئیس جمهور با صرف بخشی از شنبه تماشای اندازی ناسا/SpaceX ماموریت به ایستگاه فضایی بین المللی, اولین crewed پرواز فضایی راه اندازی شده در ایالات متحده در نه سال. آن عجیبی پیروزی مقابل به اتفاق می افتند هرج و مرج در خیابان ها و مصیبت جاری در بیمارستان ها و اتاق — سراسر کشور. کمی امیدوار کسب و کار به عنوان معمول است.

آن را تبدیل شدن به کمتر, روشن,, اما, اگر, و یا زمانی که چیزی شبیه به زندگی معمول خواهد شد بازسازی در این کشور است.

تظاهرات و همراه با ناآرامی های مدنی تنها رشد بیش از آخر هفته. خشن صحنه های شدید پلیس پاسخ در تظاهرات خواهد به نظر می رسد تنها به تعمیق پیام از معترضان در مورد خشونت و متعاقب آن معترض پاسخ ممکن است تنها منجر به درگیری بیشتر. وجود دارد دلیلی برای ترس از شلوغ اعتراضات خود و شرایط و بازداشت ها و دستگیری ها در کنار آنها می تواند منجر به تجدید شیوع کروناویروس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

حتی به عنوان متحده در سراسر کشور تلاش برای بازگشایی برای کسب و کار انقضای برخی از اورژانس منافع دولت و مداوم ترس از ویروس ممکن است به معنی بدترین مشکلات اقتصادی پیش روست. حتی اگر تهمت بودند تمایل به سعی کنید برای درمان این ملت با نوعی از آدرس به عنوان برخی از نام برای او را به انجام آن سخت است تصور کنید هر چیزی که او می تواند می گویند که ده-تشدید این وضعیت به جای خواندن به عنوان یک اقدام تحریک آمیز با معترضان.

هیچ بارز نقطه پایان به اتفاق می افتند بحران است. پس از ماه از coronavirus و روز از ناآرامی های مدنی آمریکایی نیروبخش خود را برای هرج و مرج بیشتر در روزها و هفته های پیش رو است.

Edward Keenan


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب