شهر نیویورک COVID-19 تلفات Soars گذشته 10,000

بزرگنمایی این تصویر در کوئینز قصبه شهر نیویورک در روز سه شنبه مردم با پوشیدن ماسک صورت در صف انتظار

توسط MINERALNEWS در 27 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

در کوئینز قصبه شهر نیویورک در روز سه شنبه مردم با پوشیدن ماسک صورت در صف انتظار برای ورود به یک فروشگاه است که ارائه می دهد را بررسی کنید-تجاری خدمات. یوهانس Eisele/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
یوهانس Eisele/خبرگزاری گتی ایماژ

شهر نیویورک به شدت افزایش یافته برآورد خود از تعداد افراد کشته شده توسط COVID-19 شامل احتمالی قربانیان بودند که تست شده. شماره جدید است 10,367.

برای هفته آتش نشانان و امدادگران شده اند ضبط عظیم افزایش مرگ و میر در خانه در اطراف شهر نیویورک است. مرحوم بودند به فرض به قربانیان coronavirus اما هرگز مورد آزمایش قرار. در حال حاضر مقامات شهرستان را محاسبه تلفات که ویروس گرفته و به تعداد سرسام آور — اضافه کردن تقریبا 4000 به کل.

"پشت هر مرگ یک دوست, یک عضو خانواده یک دوست. ما در حال تمرکز بر حصول اطمینان از که هر نیویورکر که درگذشت به دلیل COVID-19 محسوب می شود گفت: این شهرستان در کمیسیون بهداشت و درمان دکتر Oxiris Barbot. "به عنوان یک شهر آن است که بخشی از فرایند درمان قادر به غم و سوگواری برای همه کسانی که گذشت به دلیل COVID-19. در حالی که این اطلاعات را منعکس غم انگیز و تاثیر است که این ویروس تا به حال در شهر ما آنها را نیز به ما کمک برای تعیین مقیاس و دامنه این بیماری همه گیر و راهنمای ما در تصمیم گیری های ما."

افزایش را نشان می دهد که در نیویورک شیوع در میان بدترین ها در جهان است و مطمئن برای تمدید سوالات در مورد اینکه آیا این شهر باید تعطیل کسب و کار خود و مدارس دولتی هر چه زودتر.

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو به تازگی با تشکیل یک کار گروه با شش کشورهای دیگر است که با تمرکز بر یک احتمالی بازگشایی اقتصاد است. اما همه توافق کرده اند که مراقبت های بهداشتی بحران باید تحت کنترل برای اولین بار است که به احتمال زیاد به ماه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب