رعد و برق و تگرگ و waterspouts ممکن است به عنوان باران douses جنوب کالیفرنیا

آهسته حرکت طوفان رخنه کرد به جنوب کالیفرنیا یک شبه آوردن گسترده دوش که مرطوب صبح رفت و آمد و کاهش ترافیک در سر

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

آهسته حرکت طوفان رخنه کرد به جنوب کالیفرنیا یک شبه آوردن گسترده دوش که مرطوب صبح رفت و آمد و کاهش ترافیک در سراسر لس آنجلس اوایل سه شنبه و تهدید به از بند باز کردن رعد و برق در سراسر این منطقه است.

کم فشار سیستم تغذیه را با یک پر از نيمه بخار آب در سطوح پایین و متوسط جو — انتظار می رود را در 0.5 تا 1.5 اینچ از بارش باران به ساحل و دره ها از لس آنجلس تا 3 اینچ ممکن است در کوهپایه ها و کوه ها از طریق حداقل چهار شنبه گفت: جو Sirard یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در اخنرد.

تا کنون Avalon دریافت کرده است, بخش عمده ای از باران در لس آنجلس با کمتر از نیم اینچ در حال سقوط در جزیره کاتالینا. مرکز شهر لس آنجلس ردندو بیچ و Hawthorne دریافت بیش از یک دهم از یک اینچ صبح روز سه شنبه.

بارش نرخ تا یک اینچ در هر ساعت ممکن است در بعد از ظهر اگر رعد و برق تحقق. رعد و برق قادر به تولید کوچک تگرگ gusts باد تا 45 مایل در ساعت و خطرناک رعد و برق. جدا waterspouts که می تواند به ساحل می آیند به عنوان تورنادو نیز یک امکان بعد از ظهر Sirard گفت.

تبلیغات

"نگرانی اصلی واقعا وجود دارد می تواند برخی از جاری شدن سیل شهری و ponding از آب در جاده که می تواند برای برخی بسیار خطرناک رانندگی, شرایط," او گفت:. "اگر مردم از شنیدن رعد بهترین چیزی که می توانید انجام دهید برای محافظت از خود است به رفتن در داخل خانه. مردم باید با استفاده از عقل سلیم است."

پیش بینی ها همچنین هشدار جزئی و گل و لای و آوار جریان در سال های اخیر رایت مناطق و rockslides در امتداد کوه و دره جاده به طور عمده در سراسر شهرستان سانتا باربارا.

قبلا پیش بینی جوی رودخانه حمل فله از نیمه گرمسیری رطوبت است انتظار می رود به جنوب کالیفرنیا است که در نتیجه پایین تر به طور کلی بارندگی مقدار از هواشناسان پیش بینی کرده بود پیش از آن. این سیستم هنوز هم شیر به برخی از که رطوبت اما به جای مداوم بارندگی معمولی از یک جوی رودخانه آن را بیشتر احتمال دارد منجر به گسترده دوش, پیش بینی گفت.

تبلیغات

سطح برف های در حال انتظار برای افت به حدود 7000 پا با هشت تا 10 سانتیمتر برف ممکن است در "توچال" سطح بالاتر از 8000 پا.

باران از این طوفان است که انتظار می رود به قطع شنبه شب اما دوش پراکنده هستند ممکن است از طریق بقیه از این هفته به عنوان یکی دیگر از کم فشار سیستم حرکت می کند به این منطقه جمعه.

باران به نظر می رسد فقط در زمان برای کمک به منطقه بازگشت از ناامید کننده آسمانی در مجموع پس از خشک شروع به 2020. فشار ریج که درنگ بیش از اقیانوس آرام شرقی برای بسیاری از ژانویه و فوریه جایگزین طوفان های زمستانی است که به طور معمول خیس کالیفرنیا و شمال غربی اقیانوس آرام در طی چه معمولا دولت مرطوب ماه.

در مجموع 0.04 اینچ باران کاهش یافت و در مرکز شهر لس آنجلس در ماه گذشته با قرار دادن آن در یک کراوات با فوریه 1899 برای 10-خشک ترین ماه فوریه در ضبط. مرکز شهر L. A. نیز تا به حال آن چهارم-خشک ترین ترکیب ژانویه و فوریه در رکورد پس از فقط 0.36 اینچ کاهش یافت و در طول دو ماه اول سال 2020 است.

پیش بینی آب و مديران نگه داشتن چشم و نزدیک در آسمانی امیدوار هستند که یک ماه یک پدیده شناخته شده توسط کارشناسان آب و هوا به عنوان یک "معجزه مارس" ممکن است کمک به تقویت شرجی و زمستان باران بالغ و کمک به حفظ دولت برای خروج از شرایط خشکسالی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب